KIA PICANTO 1000
New member
כמה ק''מ מחזיקים צמיגים בתנאי הנהיגה הבאים:
שאלה תאורתית לאור רכישת 4 צמיגים בנובמבר 18 וכיום אולי בעקבות הטחינה האינטנסיבית של הרכב, החריצים בסולייה מתדקקים בקצב מואץ. מידת צמיגי הפיקנטו (הדגם שנת 2012) 165/60/14 האם יש הבדל בין קצב הבלאי בין הנקוק k425 לבין פירלי (כנראה cinturato). לחץ האויר 40-42 (משתדל למלא כשהצמיג קר)... בלחצים הללו אין שחיקה מוגברת של החריץ המרכזי וזה שולל תבנית נזק לסולייה שבגלל לחץ אויר מוגזם. אני נוסע יחסית חזק כולל בסיבובים ובירידות ולחץ האויר הזה נותן תחושה סבירה וכמובן חוסך בחומרי בעירה. הנסיעה מורכבת מהרבה מאד (לפחות 95%) חוץ לעיר. חלק מהחוץ לעיר הוא בכבישים עם רמזורים... כלומר צריך לבלום לעתים באופן די אגרסיבי (אם כי לא מדובר בבלימת חירום. כאן הכוונה בבלימה ממהירות 100-120 לעצירה מלאה לקראת רמזור). תיאורתית אני יכול להעדיף כביש אחר מחוץ לעיר שיהיה נטול רמזורים ''מהירות שכיחה'' (על משקל השכיח בסטטיסטיקה) מ"חוץ לעיר" היא תלויית עומס וטופוגרפיה, אבל המהירות השכיחה במישור ובירידות 120-140 ובעליות 80-100 הרכב גומע כ30k לשנה, הנסיעה מורכבת בעיקר מ5 פעמים לשבוע * 2 פעמים ליום כי הלוך וחזור * 55 ק''מ לכיוון (בנוסף, פעם-פעמיים בשבוע, הרכב גומע בנוסף לרשום לעיל עוד 20-40 ק''מ). כל אלה הם הנסיעות ''הקבועות'' שאני מבצע סולו ברכב. בנוסף כשיש עוד נסיעות עם נוסע אחד אז אני מעדיף את הפיקנטו כי הנסיעה בו זולה משמעותית "ממתחריו" במשפחה ויש לו מתחרה דיזל עם נתונים טובים על הנייר, אבל הגז מנצח בענק.
שאלה תאורתית לאור רכישת 4 צמיגים בנובמבר 18 וכיום אולי בעקבות הטחינה האינטנסיבית של הרכב, החריצים בסולייה מתדקקים בקצב מואץ. מידת צמיגי הפיקנטו (הדגם שנת 2012) 165/60/14 האם יש הבדל בין קצב הבלאי בין הנקוק k425 לבין פירלי (כנראה cinturato). לחץ האויר 40-42 (משתדל למלא כשהצמיג קר)... בלחצים הללו אין שחיקה מוגברת של החריץ המרכזי וזה שולל תבנית נזק לסולייה שבגלל לחץ אויר מוגזם. אני נוסע יחסית חזק כולל בסיבובים ובירידות ולחץ האויר הזה נותן תחושה סבירה וכמובן חוסך בחומרי בעירה. הנסיעה מורכבת מהרבה מאד (לפחות 95%) חוץ לעיר. חלק מהחוץ לעיר הוא בכבישים עם רמזורים... כלומר צריך לבלום לעתים באופן די אגרסיבי (אם כי לא מדובר בבלימת חירום. כאן הכוונה בבלימה ממהירות 100-120 לעצירה מלאה לקראת רמזור). תיאורתית אני יכול להעדיף כביש אחר מחוץ לעיר שיהיה נטול רמזורים ''מהירות שכיחה'' (על משקל השכיח בסטטיסטיקה) מ"חוץ לעיר" היא תלויית עומס וטופוגרפיה, אבל המהירות השכיחה במישור ובירידות 120-140 ובעליות 80-100 הרכב גומע כ30k לשנה, הנסיעה מורכבת בעיקר מ5 פעמים לשבוע * 2 פעמים ליום כי הלוך וחזור * 55 ק''מ לכיוון (בנוסף, פעם-פעמיים בשבוע, הרכב גומע בנוסף לרשום לעיל עוד 20-40 ק''מ). כל אלה הם הנסיעות ''הקבועות'' שאני מבצע סולו ברכב. בנוסף כשיש עוד נסיעות עם נוסע אחד אז אני מעדיף את הפיקנטו כי הנסיעה בו זולה משמעותית "ממתחריו" במשפחה ויש לו מתחרה דיזל עם נתונים טובים על הנייר, אבל הגז מנצח בענק.