כמה זמן הם כבר שטים, תגידו?

כמה זמן הם כבר שטים, תגידו?

לזמן העובר, כפי שידידינו מאוהרה היו שמחים להגיד לנו, יש חשיבות. כמה זמן עבר מתחילת המסע, מהפרקים הראשונים ועד לפרקים האחרונים? הנה המידע המעורפל שידוע לי על הנושא, מסודר לפי זמן הופעתו במנגה; בתחילת כל שורה כתוב הפרק בו המידע מופיע, ואם לא קראתם את הפרק זה יהיה ספויילר
. כרך 11, פרק 99
; לוג-טאוון, סמוקר מתפלא מכך שלופי צוחק בפני המוות. הוא אומר "לפני עשרים ושתיים שנים, רוג'ר צחק באותה הנקודה". כרך 32, פרק 301
; סקייפיה, גאן-פול מספר לרובין על ביקור מסויים. "רוג'ר? לפני עשרים שנים בא אורח לאי, פיראט מהים הכחול". כרך 37, פרקים 353, 355, 357
; ווטר-שבע, הפלאשבאק שמספר את סיפורו של טום התרחש "לפני 22 שנים". כמה ימים לפני משפטו השני של טום, שהתרחש 12 שנים אחרי תחילת הפלאשבאק, רואים ציטוט של הגורוסיי בו הם אומרים שעברו עשר שנים מתחילת עידן הפיראטים. מסקנותי עד כה: א. גאן-פול טוען שרוג'ר ביקר אותו לפני עשרים שנה, בעוד שאנחנו יודעים שהוא הוצא להורג לפני לפחות עשרים ושניים שנה. את הסתירה הזו אני פותר בכך שגאן-פול הוא זקן ועבר עליו המון בעשרים שנה הללו, ושהוא וודאי התכוון לעשרים שנה בערך, ולא לעשרים שנה בדיוק. ב. בהסתמך על המספרים שמופיעים בפלאשבאק של טום, יוצא שעברו 22 מאז תחילת עידן הפיראטים, כלומר מאז מותו של רוג'ר. כלומר; לא עברה אפילו שנה בין לוג-טאוון לווטר-שבע. יש לכם עוד נתונים? הייתי בטוח, משום מה, שממותו של רוג'ר ועד תחילת הסיפור עברו עשרים שנים, אבל אני לא מוצא איפה זה כתוב.
 

ANGELUSPIKE

New member
אם אני לא טועה

אני חושב שהסדרה התחילה 20 שנה אחרי הוצאתו להורג של רוג'ר ככה שמאז תחילת הסדרה עברו שנתיים, זה גם דיי מסתדר פחות או יותר לפי האירועים שקרו במהלך הסדרה.
 
גם אני חשבתי כך,

אבל אני לא מצליח למצוא איפה זה רשום במנגה. וגם אם זה נכון, זה יוצא שעברו שנתיים מאז תחילת המסע ועד ללוג-טאון (כרכים 11-12), אבל מלוג-טאוון עד לווטר-שבע (סביבות כרך 37!) עברה פחות משנה. משהו פה לא מסתדר לי.
 

ANGELUSPIKE

New member
אתה מסתכל על הנושא בצורה לא נכונה

אל תשכח שהיצירה של אודה מושפעת קשות מדרגון בול של טוריאמה, ככה שיכול להיות שגם הנושא של קו הזמן מושפע מטוריאמה, אם טוריאמה מורח 5 דקות על כמעט עשר פרקים (בסוף סאגת פריזה, הפיצוץ של כוכב נאמק), אז זה מאוד אפשרי בשביל אודה לעשות שעד לוג טאון יעבור שנה וחצי ומלוג טאון עד ווטר 7 יעברו פחות משנה.
 
אני לא אומר שזה לא אפשרי,

אני רק מבקש הוכחות; איפה בדיוק כתוב שעברו עשרים שנה מאז הוצאתו להורג של רוג'ר ועד לתחילת הסדרה? זה לא כתוב בכרך הראשון אפילו פעם אחת (חיפשתי את המילה year בתרגומים של סטפן.)
 

ANGELUSPIKE

New member
בקשר להוכחות אין לי

גם לא קראתי את המנגה כך שאני לא יכול לעזור לך, חוץ יש לי תאוריה בכלל שרוג'ר בכלל לא מת, אחרי שראיתי את כל הקרבות בוואן פיס ואת כל האנשים החזקים שיש בעולם הוואן פיס, קשה לי להאמין שרוג'ר ימות כל כך בקלות, הוא אמור להיות מלך הפראטים, הייתי מצפה שיהיה קשה הרבה יותר להרוג אותו, הוא אמור לךהיות יותר חזק אפילו מהיונקו.
 

pokegirl

New member
תקרא את המנגה ותדע.

איתי, הכי קרוב למה שאתה מחפש אפשר למצוא רק בלוג טאון וזה "ההוצאה של גולד רוג'ר להורג כאן לפני 22 שנה", לא בניסוח הזה.
 

Noam Raby

New member
ציר זמן

http://onepiece.wikia.com/wiki/One_Piece_Timeline (
כללי לעלילה) לופי יוצא מהעיר שלו 22 שנה אחרי המוות של גולד רוג'ר ותחילת עידן הפיראטים. השנה היא 1522 AOS. (רוג'ר מת ב 1500) אם נצא מנקודת הנחה השניה שלך, כל המסע של לופי קורה באותה השנה. מאד לא הגיוני, אבל אין כמעט שום קנה מידה למדוד את המרחק או כמה זמן הצוות שט.
 
לא נקודת הנחה, אלא עובדות.

גם המסמך (המספיילר להחריד, כמעט ונכוותי) שנתת מאשר זאת.
 
למעלה