Ccyclist
Well-known member
הנה רכבל בן שתי גונדולות בקיבולת של שני אוטובוסים כ"א.
הרכבל עולה לתחנת ביניים בהר קורבץ' הסמוך לסנט מוריץ בשוויץ. הגונדולות עצומות, ארוכות בערך כמו אוטובוס וברוחב דומה לאורכן.
 
ועדיין- החיסרון הוא שככל שהגונדולה גדולה יותר כך הכבלים עבים יותר והעמודים התומכים צריכים להבנות למתוך במשקל גדול יותר.
 
בטיול לשוויץ כל הרכבלים שימשו לנסיעת המשך לפסגות ההרים כשלא היתה פוניקולר או רכבת מסילה צרה. בכל הנסיעות ההרריות מישוב לישוב אמצעי התחבורה היה רכבת מסילה צרה (קרונות רחבים מספיק ל4 מושבים ומעבר אם כי במחלקה הראשונה היו 3 מושבים ומעבר רחב) שנעזרה בגלגלי שיניים בעליות מסויימות.
הנה רכבל בן שתי גונדולות בקיבולת של שני אוטובוסים כ"א.רכבלים הם אמצעי בעל קיבולת ביננית
וזה עדיין עושה אותם מתאימים למקומות מסוימים, כחלק מרשת שבה יש גם אמצעים אחרים בעלי קיבולות גבוהות יותר.
וזה מה שאני כתבתי על זה
הרכבל עולה לתחנת ביניים בהר קורבץ' הסמוך לסנט מוריץ בשוויץ. הגונדולות עצומות, ארוכות בערך כמו אוטובוס וברוחב דומה לאורכן.
 
ועדיין- החיסרון הוא שככל שהגונדולה גדולה יותר כך הכבלים עבים יותר והעמודים התומכים צריכים להבנות למתוך במשקל גדול יותר.
 
בטיול לשוויץ כל הרכבלים שימשו לנסיעת המשך לפסגות ההרים כשלא היתה פוניקולר או רכבת מסילה צרה. בכל הנסיעות ההרריות מישוב לישוב אמצעי התחבורה היה רכבת מסילה צרה (קרונות רחבים מספיק ל4 מושבים ומעבר אם כי במחלקה הראשונה היו 3 מושבים ומעבר רחב) שנעזרה בגלגלי שיניים בעליות מסויימות.