כטב"ם התפוצץ ליד צומת גולני-במרחק של כ-50 ק"מ מהגבול עם לבנון=חייבים לכבוש רצועת בטחון עמוקה בלבנון לאלתר לצמיתות,מספיק עם הדרדל'ה.

מוטי חוף

Well-known member
ז' באייר תשפ"ד 15.05.24, 20:45

כטב"ם התפוצץ ליד צומת גולני - במרחק של כ-50 ק"מ מהגבול עם לבנון​

=
 
נערך לאחרונה ב:

איציק5111

Well-known member
ז' באייר תשפ"ד 15.05.24, 20:45

כטב"ם התפוצץ ליד צומת גולני - במרחק של כ-50 ק"מ מהגבול עם לבנון​

=
וואוו הם מתחילים להסלים,
 

Harrington

Well-known member
מנהל

כטב"ם התפוצץ ליד צומת גולני-במרחק של כ-50 ק"מ מהגבול עם לבנון=חייבים לכבוש רצועת בטחון עמוקה בלבנון לאלתר לצמיתות,מספיק עם הדרדל'ה.​

מה המרחק מתימן לישראל? אם משם מצליחים לשגר כטב"מים לעבר ישראל, כנראה שכל מדינת לבנון לא תספיק כרצועת בטחון כדי למנוע את הסכנה הזאת :). אז אמנם אני לגמרי בעד כיבוש רצועת בטחון (בעיקר נגד טילי נ"ט), אבל זה לא יכול להיות הפתרון לא לכטב"מים ולא להתקפיות של החזבאללה כלפינו. הפתרון נגד זה הוא בדרך אחת ואחת בלבד והיא תגובה נגד מדינת לבנון הריבונית על כל התקפה של החזבאללה. שיגרו כטב"מ? נהדר, תוך 5 דקות מופגז מרכז לייצור חשמל בלבנון. שוגרו טילים? תוך 12 דקות מסלול המראות/נחיתות בשדה התעופה הבינלאומי של לבנון עולה בסערה השמיימה. כך, עד שלבנון עצמה תדרוש מהחזבאללה להפסיק את התוקפנות שלו. לבנון לא תדרוש? לבנון לא תהיה.

ואגב את כל הנ"ל יש לבצע בלי שום קשר לשאלה אם ההתקפה של החזבאללה 'הצליחה' וגרמה לנפגעים ישראליים ל"ע אם לאו. עצם הנסיון מספיק מבחינה זו.
 
למעלה