יש עיר מארחת ל-2017 והיא...

nit li

New member
ניקי ממש לא כוכב

ניקי הוא החתיך של ווסטלייף שבקושי הורגש שם ומעבר להיותו חתיך לא הייתה לו שום משמעות בלהקה כי הוא אפילו לא ידע לשיר מספיק טוב (והוכיח את זה בשבדיה). שיין (אחד הסולנים) דווקא ניסה להתקמבק עם סינגל (די בינוני) לפני שנה, למה הוא לא ניסה ללכת לאירוויזיון? עדיין תוהה.
 

Angry Beaver

New member
הוא מוזמן!

אז אפילו ניקי לא כוכב, זה מותיר אותך עם מספר מאוד מצומצם של זמרים שבאמת מהווים מקור עניין במדינותיהם, let alone באזורם או מעבר לכך. שימי לב שהשנה גם הבלקן שלח בעיקר בוגרי ריאליטי או זמרים צעירים, והצלחתם בהתאם.
 

Eurovision Aces

New member
אם כבר מארק ניסה להתקמבק עם שירים ממש מוצלחים


הייתי מת לראות את אירלנד עם שיר כזה

&nbsp
&nbsp

 

nit li

New member
מאאאאארק!

אהובי! חבר ווסטלייף האהוב עליי! והוא עדין נשמע מושלם כמו אז!
וואו, זה שיר מצוין! שיהיה לך ברור שהפסדת פה שיר מעולה לאינטר/תפוזינה! אם כבר האז בין, למה לא לשלוח אותו עם השיר הזה?! אני רואה תמונה שלו מקליפ אחר, נשבעת שבחיים לא הייתי מזהה אותו, איזה משבר.
בלי קשר, וואו, תודה על השיר! הוא מצוין!
 

Eurovision Aces

New member
לא חייבים לחכות לתחרויות בשביל להיחשף לשירים


תבדקי את האלבום שלו הוא ממש לא רע!
 
ה"אובססיה" של אוסטרליה מהאירוויזיון

ה"אובססיה" של אוסטרליה מהאירוויזיון זו תם הגזמה של כמה גורמים אינטרסנטים, שבכח שיכנעו כמה מקבלי החלטות עד כמה זה חשוב ואהוב ביבשה. אבל זה לא נכון. האוסטרלים תחרותיים ואוהבים בעיקר את הספורט שלהם, ואת הים שלהם, ואת הקריקט, ולא תחרות שירים מהצד השני של העולם. אז נכון שיש רייטינג חריג לחמש לפנות בוקר, שלמעשה מהווה כמעט 100% מהצפייה בשעה זו (פשוט לא הצליחו לרשום צפייה בתחנות אחרות באותה שעה), אבל יום ראשון שם מוקדש לצאת לבלות עם החברים בטבע, ולעשות דברים כייפים ולא לשרוף את הבקר על צפייה באירווזיון.

שאלתי את אחיינית שלי אם הילדים בבית ספר מדברים על זה, או מתכוונים להתעורר מוקדם כדי לצפות, והיא אמרה שלא. הילדים כן ידעו מה השיר שלהם, אבל זהו.

אחותי לאומת זאת סיפרה לי שבבקר יום שני באוטובוס לעבודה, היא כן שמעה שיחה על האירוויזיון. אז גם אם דיברו על זה, זה עדיין לא האובססיה שכמה אנשים מנותקים ניפחו.
 

Angry Beaver

New member
הייתה לי תחושה שזה מנופח מעבר לכל פרופורציה

האירוויזיון חזק ופופולרי בעיקר במדינות המזרח, לצד שוודיה (גם שם רוב זמרי האירו הם סוג של נובאדיז ברגע שנגמר המלודי). זה קצת כואב לחובבים ולנציגים של מדינות מערב אירופה, בעיקר לשוודים, ולכן הם מנסים להרחיב את המעגל ה"מערבי" על חשבון מדינות מזרח אירופה ששגשגו בשנות האלפיים המוקדמות. אחרי הזכייה של אוקראינה וההצלחה הרוסית השנה (וכבר כמה שנים ברצף) אני מניחה שנראה עדנה מחודשת של מזרח אירופה על חשבון המערב, שבעצם יצרו בדרכים עקלקלות "מאפיה" משלהם - אך בעוד שמדינות המזרח השתמשו בכוח ההמונים באופן חוקי ולגיטימי, בהתאם לחוקי הטלווט באותה תקופה, מדינות המערב משתמשות בשופטים ובהפקה על מנת לקדם את הפייבוריטים שלהן. אשמח לתת דוגמאות לכל דורשת ודורש.
 

nit li

New member
אני לא בטוחה שהמדינות אכן נעזרות בשופטים

כמו שהשופטים פשוט חולים על המערב ומנסים להרוס למזרח. כמובן שזו ההנחה שלי, את לא צריכה לתת לי הסברים כי אני גם חצי מסכימה איתך. זה משהו ששווה לחשוב עליו.
ולגבי אוסטרליה- די, עזבו אותה, היא גם ככה מנודה ומבודדת, תנו לה להרגיש מקובלת.
 

L e j l a

New member
הצירוף של אוסטרליה לאירוויזיון היה מבורך

אומנם בקצה השני של העולם אבל הם בינתיים מוכיחים את עצמם ומביאים רלוונטיות לתחרות, וזה מבורך
 
למעלה