יש לי בעיה

ori203

New member
יש לי בעיה

שלום , יש לי בעיה . בזמן האחרון אני נמשכת לנשים . אני בת 26 וכל העניין הזה חדש לי. אף פעם לא הייתי עם אישה אבל הייתי עם גברים. בשנים האחרונות התרחקתי מגברים ומסקס בכלל . ייתכן שהתכחשתי לנטייה הזו בכל הזמן הזה ? אני מבולבלת. מה דעתכם ?
 

nerod 72

New member
תראי...

יש שתי אופציות: או שאת נמשכת גם לגברים וגם לנשים או שאת מנסה ריגושים חדשים בגלל שהיה לך עבר אולי לא טוב עם גברים ... או שאולי באמת הדחקת את זה ועכשיו זה פשוט מתפרץ החוצה... מתישהוא זה מתפרץ גם אם לא מודעים לזה כשאני הייתי בגיל 13 ידעתי שאני נמשך לגברים אבל לא אמרתי לעצמי אני הומו וחשבתי שזה סתם בלבול היום בגיל 18 אני יודע להצהיר במאה אחוז שאני הומו ואין לי בעיה עם זה! יש אנשים שזה לוקח להם זמן ואצל כל אחד זה קורה בצורה שונה... בכל אופן קחי זה בקלילות ואם בא לך נשים אז לכי על נשים ואל תנסי להגדיר את עצמך - לסבית סטרייטית או דו מינית... זה ממש לא משנה.. העיקר שהבנאדם שאת עושה את זה איתו/ה עושה לך את זה ואת נהנית להיות בחיקו/ה... מקווה שעזרתי...
 

ori203

New member
תודה רבה על התשובה

תודה רבה על התשובה , קשה לי לומר איזו מהאופציות היא הנכונה ביותר מכיוון שיש קצת מכל דבר. אני לא יכולה לומר שקרתה חוייה לא נעימה עם גברים אבל מה שבטוח הוא שהקשרים שהיוו לי איתם לא היו יציבים וגם הסקס לא היה להיט. היה לי מאוד קשה להנות מהסקס ולהשתחרר. תודה!
 

yehuda winer

New member
אולי...../images/Emo142.gif

אולי זו רק שאלה של פתיחות שהגעת אליה. אני לא בטוח שהגיע הזמן לחשוב שאת לפני בחירה או חלק של בחירה. אין לזה קשר מלא ליכולת שלך להנות מיחסים מיניים עם גברים (דבר שהוא מאוד מהנה..תאמיני!) יכול להיות שאת מרגישה יותר שווה בין שווים ביחסים עם נשים (אף כי עוד לא היו לך שכאלה). יש לזה קשר ישיר עם מושגים מסוג אחריות, בטחון, צפיות. אלה קיימים גם "עם גברים". זו פשוט שאלה של האדם הנכון, ולזה אין הוקוס פוקוס... מציע לך, ברשותך, ללכת אחרי הלב שלך. בדרך כלל אנחנו יודעים מה טוב לנו. אל תרשי לכל מי שסביבך לעשות לך מה שהוא רוצה, משמע החברה. אם טוב לך לנסות ולבדוק מה היה טוב (עם גברים) או לא טוב, ומה כן מושך ומעניין עם נשים, אז קדימה! בברכה לשינויים שאולי חלים בך ושתדעי להנות מהניסיון ולראות רק את עצמך בלי כל הטרה שמסביב. השתחררי והציגי לאישה x את כל הפתיחות שלך, למען ההגינות. חג חנוכה שמח!
 
למעלה