מאד מאד רוצה
נלחם להיכנס לכיתה.
האמת, הוא בכלל רוצה כיתת מופ"ת, עשה מכינה ובגלל שלא למד מספיק, קיבל ציון לא מספיק גבוה. ולכן התקבל "רק" לכיתה המדעית. שזה בעצם זהה למופ"ת מבחינת התכנים והדרישות והמורים. אבל לא אישרו שתי כיתות מופ"ת אז רק מי שקיבל ציון גבוה, נכנס למופ"ת האמיתית.
וזאת הייתה הפעם הראשונה שהבן שלי נכשל מבחינה לימודית. וזה גם מה שגרם לו לעבוד מאד קשה בתחילת השנה.
ולא מפריע לי 80 כמספר אלא כי הוא מראה את ההשקעה האפסית בלימודים. כשבתחילת השנה הוא קיבל 80 וקצת אחרי ההשקעה, שיבחנו אותו. ואז הציונים עלו, והוא נרגע.
והוא לא רוצה את עזרתנו, מסרב כשמציעים. ואנחנו יכולים לעזור בקלות.
למעשה, הוא לא מודה גם בפני עצמו שיש בעיה. - וזאת הבעיה האמיתית בעצם.
נלחם להיכנס לכיתה.
האמת, הוא בכלל רוצה כיתת מופ"ת, עשה מכינה ובגלל שלא למד מספיק, קיבל ציון לא מספיק גבוה. ולכן התקבל "רק" לכיתה המדעית. שזה בעצם זהה למופ"ת מבחינת התכנים והדרישות והמורים. אבל לא אישרו שתי כיתות מופ"ת אז רק מי שקיבל ציון גבוה, נכנס למופ"ת האמיתית.
וזאת הייתה הפעם הראשונה שהבן שלי נכשל מבחינה לימודית. וזה גם מה שגרם לו לעבוד מאד קשה בתחילת השנה.
ולא מפריע לי 80 כמספר אלא כי הוא מראה את ההשקעה האפסית בלימודים. כשבתחילת השנה הוא קיבל 80 וקצת אחרי ההשקעה, שיבחנו אותו. ואז הציונים עלו, והוא נרגע.
והוא לא רוצה את עזרתנו, מסרב כשמציעים. ואנחנו יכולים לעזור בקלות.
למעשה, הוא לא מודה גם בפני עצמו שיש בעיה. - וזאת הבעיה האמיתית בעצם.