יכול להיות שלקווים אין כרטיסיית מעבר ב-5.90 ₪?

מצב
הנושא נעול.

אנטי 11

New member
אני אנסה להסביר את עניין חישוב הנסיעות

נכון , אצלי זה קצת שונה בימים שאני משתמש באוטובוס אני
מבצע בין 4-6 נסיעות שונות כשהשעות לא תמיד מתאימות ל-90
דקות שאני מקבל כנסיעת המשך ואז יוצא שאני צריך להשתנש
ב-4 + נסיעות ביום , ומס' הפעמים שאני מבצע את הנסיעות האלה
בחודש לא מצדיקות חופשי חודשי ולא מילוי צבור, נשאר רק חופשי יומי
וזה מה שאני עושה.
אני אנסה להסביר את עניין חישוב הנסיעות
שלי שוב:

אני עובד בעבודה , כעצמאי, בה אני מתוגמל גם עבור נסיעות
, באופן גלובלי, לרוב, כל הפגישות שלי הן באיזור גוש דן ולא מעבר
. הפרויקט הזה הוא פר חודש ויכול להסתיים כל חודש, כך שאני
צריך לחשב הוצאות פר חודש ולא מעבר , אם הייתי יודע שלפרויקט
יש רצף, כבר קרה לי שהוא הופסק לכמה חודשים , היה שווה
לי לרכוש מילוי צבור , בנוסף , אני נוסע באוטובוס בין 10-12
ימים בחודש, כפי שציינתי, אני נוסע לפגישות בערים שונות
בתוך גוש דן , זאת אומרת שביום אחד אני יכול לבצע כ-6 נסיעות
, הפגישות לא תמיד , לרוב לא, מסתנכרנות עם השעה וחצי
שאני מקבל עבור נסיעה בודדת.
יכול לצאת לי שימוש יומי של כמעט כ-18 ₪ , אם אני אכניס
מילוי צבור של 50 ₪ אני אצטרך למלא אותו 3-4 פעמים ייצא
לי מילוי של בין 180-200 ₪ בחודש, זה בהנחה שאת המילוי
הצבור האחרון לחודש אמלא ב-30 ₪..

אם אני אעשה חופשי יומי 13.5 ₪* 10 = 135 ₪ ,
אם יוצא לי 12 ימים *13.5 ₪ אני ב-162 ₪ , לחודש.

זה הבסיס לחישוב שלי.

לגבי הויכוח עם הנהגים של קווים, היתה לי פגישה חד פעמים
ביהוד, לנסוע ולחזור , לא היה טעם למלא חופשי יומי, אולי היתה
טעות בגלל הפער הקטן בין שתי הסיעות לחופשי יומי.
כשעליתי על הקו ליהוד וביקשתי למלא את הרב קו חד פעמי
ב-5.9 ₪ עם המשך, מעבר ל-90 דקות , הוא לא הבין מה אני
רוצה ממנו, וזה, לדעתי, לא תקין, לכן התווכתי איתו וגם
בחזור היתה לי את אותה הבעיה, בדיעבד, הייתי עושה
חופשי יומי ומונע מעצמי את הוויכוחים חסרי התוחלת
האלו, מעניין מה למשרד התחבורה יהיה לומר בנדון.
 

אנטי 11

New member
לצורך ההבהרה, אני משתמש ברב קו על שמי, כל הנסיעות הם

אני אנסה להסביר את עניין חישוב הנסיעות
שלי שוב:

אני עובד בעבודה , כעצמאי, בה אני מתוגמל גם עבור נסיעות
, באופן גלובלי, לרוב, כל הפגישות שלי הן באיזור גוש דן ולא מעבר
. הפרויקט הזה הוא פר חודש ויכול להסתיים כל חודש, כך שאני
צריך לחשב הוצאות פר חודש ולא מעבר , אם הייתי יודע שלפרויקט
יש רצף, כבר קרה לי שהוא הופסק לכמה חודשים , היה שווה
לי לרכוש מילוי צבור , בנוסף , אני נוסע באוטובוס בין 10-12
ימים בחודש, כפי שציינתי, אני נוסע לפגישות בערים שונות
בתוך גוש דן , זאת אומרת שביום אחד אני יכול לבצע כ-6 נסיעות
, הפגישות לא תמיד , לרוב לא, מסתנכרנות עם השעה וחצי
שאני מקבל עבור נסיעה בודדת.
יכול לצאת לי שימוש יומי של כמעט כ-18 ₪ , אם אני אכניס
מילוי צבור של 50 ₪ אני אצטרך למלא אותו 3-4 פעמים ייצא
לי מילוי של בין 180-200 ₪ בחודש, זה בהנחה שאת המילוי
הצבור האחרון לחודש אמלא ב-30 ₪..

אם אני אעשה חופשי יומי 13.5 ₪* 10 = 135 ₪ ,
אם יוצא לי 12 ימים *13.5 ₪ אני ב-162 ₪ , לחודש.

זה הבסיס לחישוב שלי.

לגבי הויכוח עם הנהגים של קווים, היתה לי פגישה חד פעמים
ביהוד, לנסוע ולחזור , לא היה טעם למלא חופשי יומי, אולי היתה
טעות בגלל הפער הקטן בין שתי הסיעות לחופשי יומי.
כשעליתי על הקו ליהוד וביקשתי למלא את הרב קו חד פעמי
ב-5.9 ₪ עם המשך, מעבר ל-90 דקות , הוא לא הבין מה אני
רוצה ממנו, וזה, לדעתי, לא תקין, לכן התווכתי איתו וגם
בחזור היתה לי את אותה הבעיה, בדיעבד, הייתי עושה
חופשי יומי ומונע מעצמי את הוויכוחים חסרי התוחלת
האלו, מעניין מה למשרד התחבורה יהיה לומר בנדון.
לצורך ההבהרה, אני משתמש ברב קו על שמי, כל הנסיעות הם
בשימוש ברב קו, בנוסף , יש לי בארנק רב קו נוסף, אנונימי,
למקרה חרום.
 
איך היא שימושית יותר מטעינה של 30 ש״ח? למה לא לטעון 30 ש״ח?

אם נגמר למישהו החוזה והוא רוצה לשלם 5.9 שקלים
במידה ולא יהיו לו נסיעות בתקופה הקרובה.
במידה והפרופיל עומד להתחלף, או עם יש לו 10 שקלים בארנק והוא רוצה להגיע הבייתה.
בקיצור טעינה ל90 דקות ב5.9 שקלים שימושית לפעמים גם לנוסעים קבועים.
&nbsp
איך היא שימושית יותר מטעינה של 30 ש״ח? למה לא לטעון 30 ש״ח?
 
אם יש 10 שקלים בארנק, אם לא מתוכננות נסיעות בחודשים הקרובים

איך היא שימושית יותר מטעינה של 30 ש״ח? למה לא לטעון 30 ש״ח?
אם יש 10 שקלים בארנק, אם לא מתוכננות נסיעות בחודשים הקרובים
למשל תרמילאי שיוצא מחר לטייל בחו"ל. אם בקרוב יוחלף לחוזה חדש.
 
המקרה היחיד הוא מישהו שיורד מהארץ.

אם יש 10 שקלים בארנק, אם לא מתוכננות נסיעות בחודשים הקרובים
למשל תרמילאי שיוצא מחר לטייל בחו"ל. אם בקרוב יוחלף לחוזה חדש.
המקרה היחיד הוא מישהו שיורד מהארץ.
לכל אדם אחר, גם אם הוא לא מתכנן נסיעות בחודשים הקרובים, כדאי לטעון ערך צבור בסכום של לפחות 30 ש"ח.
 

orchilit

New member
מסכים. אני טענתי 30 ש"ח לפני כמה ימים

המקרה היחיד הוא מישהו שיורד מהארץ.
לכל אדם אחר, גם אם הוא לא מתכנן נסיעות בחודשים הקרובים, כדאי לטעון ערך צבור בסכום של לפחות 30 ש"ח.
מסכים. אני טענתי 30 ש"ח לפני כמה ימים
כי עדיין נשארו לי כמה ימים לאוקטובר (שהוא חודש חגים ולא הטענתי בחודש הזה חופשי חודשי [וחסכתי איזה 80 ש"ח]) וב1 לחודש חופשי חודשי. אני תמיד מעדיף שיהיה לי ערך צבור. ולו, אם אני נוסע עם עוד מישהו שבמקרה נדפק לו הרב קו או לא יודע מה.
 
אם הוא לא מתכנן לנסוע בשנה הקרובה , לא שווה לו להשקיע

המקרה היחיד הוא מישהו שיורד מהארץ.
לכל אדם אחר, גם אם הוא לא מתכנן נסיעות בחודשים הקרובים, כדאי לטעון ערך צבור בסכום של לפחות 30 ש"ח.
אם הוא לא מתכנן לנסוע בשנה הקרובה , לא שווה לו להשקיע
לחלופין אם אין לו 30 שקלים בארנק, או שמחליף פרופיל בקרוב.
 
הוא אמר שהוא כבר התווכח עם נהגים פעמיים. זה אומר שהוא לא

אם הוא לא מתכנן לנסוע בשנה הקרובה , לא שווה לו להשקיע
לחלופין אם אין לו 30 שקלים בארנק, או שמחליף פרופיל בקרוב.
הוא אמר שהוא כבר התווכח עם נהגים פעמיים. זה אומר שהוא לא
נוסע פעם בשנה.
 

1Shir

New member
וגם אם כן? לי יש רב-קו לא פעיל מעל שנה
יש לי סיבה לחשוש?

הוא אמר שהוא כבר התווכח עם נהגים פעמיים. זה אומר שהוא לא
נוסע פעם בשנה.
וגם אם כן? לי יש רב-קו לא פעיל מעל שנה
יש לי סיבה לחשוש?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה