יו איזה ספר טוב

artemisia

New member
יו איזה ספר טוב

סיימתי לקרוא את הספר של אליזבט לאואל שנקרא קסם של שטן.....אין לי מילים לתאר אותו הוא פשוט חזק. אני מאלה שהולכת לספריה ומוצאת שם ספרים ממהדורות ישנות... יש ספר אחד הקלאסי שישאר תמיד אהוב שלי הוא מאת הסופרת פלורידה קיד שנקרא חלום שהתגשם מישהו מכיר? תגידו איזה ספר אתם הכי אהבתם שנשאר אצלכם כזכרון מתוק?
 

סטגו

New member
ספר שנשאר אצלי כזיכרון מתוק הוא...

הספר שנשאר אצלי כזיכרון מתוק הוא "כזבים מתוקים" של הסופרת ג'וד דוורו. אני פשוט מכורה לספרים שלה. מהספר הראשון שקראתי התאהבתי
בכתיבה שלה ונראה לי שקראתי את כל הספרים שלה שמצאתי בספרייה.
 
כזבים מתוקים?! זיכרון מתוק?!

אני זוכרת שקראתי את הספר הזה לפני כשנה, אולי קצת יותר, ככה שאני לא זוכרת ממנו הרבה רק שכסיימתי לקרוא אותו הייתי כבר בשלבי רתיחה. לא אהבתי את הסגנון של הספר, לא את המסר שלו, לא את הדמויות.
 

סטגו

New member
בשבילי זהו זיכרון מתוק../images/Emo70.gif

את לא חייבת להסכים איתי בנוגע לספר. אני גם טוחה שאף אחד לא חייב אותך להסכים עם הבחירה שלי אבל זהו הזיכרון המתוק שלי. אני בטוחה שאין לנו טעם זהה בספרים אבל אני חושבת שזהו ספר יפה ואני אוהבת אותו. נורא מסקרן אותי איזה ספר הוא הזיכרון המתוק שלך (אחרי שקטלת את הספר שאני חושבת כזיכרון מתוק)?
 

JCD

New member
לא הייתי קוראת לו הזכרון המתוק שלי

אבל בהחלט אהבתי את הספר, כמו את שאר ספריה של דוורו. למעשה אני לא יכולה להצביע על אף ספר יחיד כעל זכרון מתוק במיוחד בשבילי. למרות זאת, אם נמדוד דברים ע"פ כמה אני זוכרת את הספר על אף הזמן שעבר... אז יש ספק שאני זוכרת, שקראתי לפני המון שנים, כשרק עברתי ל"ספריית הגדולים". אני זוכרת את העלילה במעורפל (משהו על זמרת אירית, שאחיה היה במחתרת ומת ודוד שלה מנצל אותה להופעות ואדם כלשהו מתאהב בה וחוטף אותה.. וכמובן שגם היא מתאהבת בו. הוא שולח שני אנשים שלו לחטוף אותה, הם מעלפים אותה והוא כועס, היא מתעוררת במטוס לבושה בשמלה סינית ובה מאה כפתורים (יש איזה משהו מאחורי זה אבל אני לא ממש זוכרת) ואני זוכרת עוד פרט או שניים, אבל זהו). אני יודעת שאם הייתי קוראת את הספר עכשיו קרוב לוודאי שהייתי מתרשמת ממנו הרבה פחות, עד בכלל לא, אבל בתקופה ההיא הוא גרם לי לרצון לקרוא בו שוב. לספר קוראים, עד כמה שאני זוכרת, ציפור גם עדן. אין לי מושג מה שם הסופרת- אז עוד לא הייתי מתייחסת לפרטים האלו. נשמע מוכר למישהו?
 
אני אוהבת את הספרים

של איריס גו'הנסון ובעיקר את הנוכל ספר חובה לכל אוהבי הרומן הרומנטי
 

GeJuFan

New member
גם אני מתה על איריס

אבל עוד סופרת טובה: סנדרה בראון. אחלה סופרת פשוט גדולה מהחיים. אצל איריס אני אוהבת בעיקר את סידרת רקדן הרוח וכמובן את הסיפורים ההיסטורים. סנדרה מטיבה יותר לכתוב סיפורים בני-זמננו.
 
למעלה