יוני 2021 בערוצי הסדרות של יס

גםצופה

Member
מנהל
מאהבת בתשלום 3: החל מה-01/06 ב- yes VOD, וב- 06/06 ימי ד' בשעה 22:45 ב- yes TV DRAMA

עונה חדשה ושלישית לדרמה הפרובוקטיבית והנועזת מבית Starz, על העונה הראשונה והשנייה היו אחראיות היוצרות לודג' קריגן ואיימי שיימיץ. שרביט היצירה הועברה בעונה השלישית לאנג'ה מרקוואדט שכתבה וביימה את כל העונה.

העונה החדשה מתמקדת באיריס (ג'וליה גולדני טלס) פסיכולוגית התנהגותית שעזבה את לימודי מדעי המוח ועוברת לחיות בלונדון, לעבוד בחברת סטארט אפ העוסקת בטכנולוגיית שידוכים ביום.

אביה חולה והיא קצרה במזומנים ולכן עובדת בשירות ליווי יוקרתי בלילה. כניסתה לעולם שירותי הליווי מתחילה בראיון עבודה לסוכנות הליווי בסימולציית ה-VR – האם הפנים שאיריס מציגה הן אמיתיות, איך אפשר לדעת מהי האמת במציאות ה-VR? ואיזה תפקיד תופס וממלא הסקס בעולם טכנולוגי?


6 פרקים ראשונים יהיו זמינים ב-yes VOD ב-01/06



רק ב-yes
 

גםצופה

Member
מנהל
מלכת היופי של ירושלים: החל מה-03/06 ב- yes VOD, וב- 07/06 ימי ב'-ה' בשעה 21:00 ב- yes TV DRAMA וב- STINGTV רק ב-yes


רב המכר המצליח בישראל שזכה גם להצלחה גדולה בעולם, הופך למלודרמה יומית תקופתית מושקעת ומלאת רגש

לראשונה בישראל, הפקה תקופתית חסרת תקדים ורחבת יריעה, המבוססת על תופעה תרבותית של ממש.

הסדרה מביאה אל המסך את סיפורם של שלושה דורות במשפחת ארמוזה, משפחה ספניולית – ירושלמית שורשית, בתקופה שבין תחילת שנות ה-20 עד שנות ה-40 של המאה הקודמת. מתחת לפולקלור ולפסאדת ה"כבוד" החשובה כל כך במשפחת ארמוזה, מסתתר סיפורה של משפחה מסוכסכת, שבניה ובנותיה סוחבים איתם "קללה" של אהבה, אותה הם לא מצליחים להגשים. במרכז הסדרה עומדים גבריאל ארמוזה (מיכאל אלוני), אשתו רוזה (הילה סעדה), ושלוש בנותיהם: בקי, רחליקה, ובתו הבכורה שהיא בבת עינו- לונה (סוול אריאל), הלא היא "מלכת היופי של ירושלים".

מערכת היחסים האובססיבית בין גבריאל לבין לונה, עומדת בניגוד מוחלט לחוסר אהבתו לאשתו. הקנאה שחשה רוזה כלפי בתה, מעבירה אותה על דעתה וגורמת לסכסוכים עמוקים בתוך המשפחה. הסדרה מתרחשת בו זמנית בשני צירי זמן, סיפורי ההווה והעבר של המשפחה מובאים במקביל ובאופן סימולטני, ובכך מעניקים אלה לאלה משמעות נוספת, עמוקה יותר, של דרמה וגורל. סיפורה של המשפחה האמידה שזור בסיפורה של ארץ ישראל טרום הקמת המדינה.


"מלכת היופי של ירושלים", ספרה של שרית ישי לוי עליו מבוססת הסדרה הוא רב מכר, אשר זכה בפרסים ותורגם לשפות רבות..


בהשתתפות: מיכאל אלוני, הילה סעדה, סוול אריאל אור, עירית קפלן, אלי סטין, מלי לוי, יובל שרף, תום חגי, ישראל אוגילבו, איציק כהן, דב נבון, רוי מילר, עומר דרור ועוד.

יוצרים: שלמה משיח, אסתי נמדר- תמאם, עודד דוידוף.

תסריטאי: שלמה משיח. במאי: עודד דוידוף.

מפיקים ראשיים: דפנה פרנר, שי אינס. הפקה: ארצה הפקות
 

גםצופה

Member
מנהל
למה נשים רוצחות 2: החל מה-06/06 ב- yes VOD וב- STINGTV


עונה שניה לקומדיה המצליחה מבית היוצר של מארק צ'רי ("עקרות בית נואשות").

העונה הראשונה עקבה אחר חייהן של שלוש נשים מפסדינה, החיות בשלושה עשורים שונים כשכל אחת מהן מתמודדת עם חוסר נאמנות בנישואיה וכיכבו בה: ג'ניפר גודווין ("עד עצם היום הזה"), לוסי לו ("אלמנטרי") וקירבי הוול-בפטיסט ("להרוג את איב").

העונה השנייה חוזרת עם קאסט חדש וסיפורים חדשים.

ב.ק. קנון ("שקר לי"), ג'ורדאן כריסטי ("אטלנטה"), מת'יו דדאריו ("צייד הצללים") ורוניקה פאלקון ("מלכת הדרום"), אליסון טולמן ("ילדות טובות") וניק פרוסט ("מחוקים").

העונה מתרחשת בשנת 1949 והיא עוסקת במשמעות של האמת הנסתרת מאחורי המסכות שאנשים בוחרים להציג לעולם.

ריטה (לאנה פארייה), היא בעיקר אשתו של קרלו קסטילו, מאפיונר עשיר ורע. היא מחכה ומצפה בקוצר רוח שבעלה הקשיש ימות ובינתיים מעבירה את זמנה בניהול מועדון חברים מקומי וניהול רומן עם מאהב צעיר.

די (ב.ק. קנון), בתה של עלמה שעובדת כמלצרית בדיינר מקומי, די היא בחורה מאוד רגישה ופגיעה ומנהלת רומן אסור עם מאהב סודי.

וורן (ג'ורדן כריסטי), בלש פרטי, קשוח ומחוספס אשר נשכר לחקור האם המאהב הצעיר של ריטה בוגד בה.

קתרין (ורוניקה פלקון), בתו של קרלו קסילו שחוזרת לעיר לאחר תאונה מסתורית.
 

גםצופה

Member
מנהל
מלכת הדרום 5: החל מה-08/06 ימי ג' ב22:45 ב- yes VOD, yes TV ACTION וב- STINGTV רק ב-yes


עונה חמישית ואחרונה לדרמת המתח ופשע המרתקת המספרת את סיפורה העוצמתי של תרזה מנדוזה (אליס ברגה), אישה צעירה שנאלצת לברוח ממקסיקו ולחפש מקלט באמריקה, הקימה אימפריית סמים משל עצמה והפכה לאחת הנשים העשירות בעולם. היא למדה בדרך הקשה, שאינה יכולה לסמוך על איש פרט לעצמה, ושעליה להישאר תמיד צעד אחד לפני כולם וכשייאושה הפך לנחישות, החל מסעה להפוך ולהיות מלכת הדרום.


בעונה החדשה תרזה סוף כל סוף מקבלת את מעמדה כבוסית הראשית ואת כל הנלווה לכך. בזמן שניסתה לנהל את העניינים תוך שמירה על קוד מוסר חזק וקבלת החלטות מהלב, ערכים אלו החלו לפגוע ביכולתה להישאר בראש הפירמידה. כעת, לא נותרת לה ברירה והיא נאלצת לקבל החלטות קשות, במיוחד כשמדובר בקרובים אליה.
 

גםצופה

Member
מנהל
סוכן חשאי 2: החל מה-12/06 ימי שבת ב18:15 ב- yes VOD וב- yes TV COMEDY רק ב-yes


עונה שניה לקומדיה המעולה בכיכובו של דוויד שווימר. שווימר עשה צעד אמיץ ומסקרן וחזר אל המסך בתפקיד מוביל ראשון מאז שגילם את רוס ב"חברים". הסדרה מתרחשת במשרדי הביון והביטחון הבריטי. במשרד זה מוקמת יחידה שמטרתה להילחם באיומי אבטחת סייבר עולמיים, לשם כך הם מגייסים את ג'רי (שווימר) סוכן שחצן ומבריק המגיע מארה"ב שם עבד בסוכנות לביטחון לאומי. לצוות החדש מצטרף גם ג'וזף, אנליסט מחשבים הססן וחשדן. מדובר בצוות שצריך להתמודד עם משימות רגישות ובכל משימה נדרש לא מעט אומץ לביצוע. האם הם יצליחו לפעול יחדיו ולהגיע לתוצאות מספקות?


כזכור, העונה הראשונה מסתיימת כאשר ג'רי נמנע מלחזור לארה"ב ולהתמודד עם האשמות בבגידה והוא חש כי הוא חב רבות לכריסטין על כך שהגן עליו.


בעונה החדשה מתגלה כי הרוסים שמו את ידם על נשק סייבר שג'רי היה חלק מהצוות המפתח והמידע שיש לו הופך לחיוני לביטחון הלאומי והבינלאומי. כעת, ביטחונו האישי של ג'רי נתון לאיום חמור. במקביל, ג'וזף מפתח ידידות מקוונת עם שרלוט ממחלקה אחרת אך גם האיסור על יחסים בין המחלקות לא מצליח לכבות את הלהבה שניצתה בין השניים.


כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'
 

גםצופה

Member
מנהל
עושות כותרות 5: החל מה-14/06 ימי ד' בשעה 22:00 ב- yes TV DRAMA וב- STINGTV רק ב-yes


עונה חמישית לסדרת הדרמה המדוברת. הסדרה נעשתה בהשראת סיפור חייה של העורכת הראשית של המגזין "קוסמופוליטן", ג'ואנה קולס. הסדרה עוקבת אחר חייהן המקצועיים והפרטים של שלוש עיתונאיות צעירות ואופנתיות במגזין: סאטון (מייגן פאהי), קאט (איישה די) וג'יין (קייטי סטיבנס) המנסות למצוא את קולן האישי ומתמרנות בין קריירה, אהבה והחיים בעיר הגדולה.


העונה החמישית צפויה להיות גם האחרונה והיא תכיל שישה פרקים. את קריאת הפרקים של העונה הזאת עשה הקאסט בזום, ואחת התסריטאיות כבר חשפה שבמהלך העונה ריצ'ארד וסאטון צפויים להמשיך להתמודד עם הבעיות ביחסיהם, ג'יין והעובד שלה ינהלו רומן, קאט ואדינה ינסו לעבוד על קאמבק – וקרלייל העורכת הראשית והמנטורית של הבנות תמשיך במסעה האישי.
 

גםצופה

Member
מנהל
בלתי נשכח 4: החל מה-16/06 ב- yes VOD רק ב-yes


עונה רביעית ומאוד מצופה לדרמת הפשע הבריטית האהובה מבית ITV הבריטית, העוקבת אחר צמד החוקרים הלונדוניים קאסי סטוארט (ניקולה ווקר) וסאני קאהן (סאנג'יב בסקאר) בניסיונם לפענח תיקים פתוחים של היעלמויות ומקרי רצח. העונה החדשה עוקבת אחר גילוי גופתו חסרת הראש של מתיו וולש, שהוקפאה ככל הנראה מאז היעלמותו בשנת 1990, כאשר נתקל בחמישה שוטרים צעירים בזמן שחגגו את סיומה של תוכנית האימונים שלהם. שניים מתוך החמישה עדיין שוטרים והם מכחישים כל קשר לסיפור או הכרות עם הנרצח.


כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'



 

גםצופה

Member
מנהל
אנשים נורמלים: החל 23/06 ימי ד' בשעה 22:15 ב- yes TV DRAMA


סדרת דרמה סקסית ומרגשת המבוססת על רב המכר של הסופרת סאלי רוני, הנחשבת לאחת התגליות הספרותיות המערביות הגדולות של השנים האחרונות, היא גם כתבה את התסריט לסדרה.

הסדרה עוקבת אחר הקשר המפותל, האינטימי וארוך השנים בין מריאן (דייזי אדגר ג'ונס) נערה אמידה, שקדנית בעלת נפש סוערת לבין קונל (פול מזקל) נער מהמעמד נמוך, ספורטאי מצטיין ועילוי אקדמי שאף אחד לא מצליח לטפח כמו שצריך.

הם אינם חושפים את מערכת היחסים שלהם בגלל הבדלי המעמדות ביניהם וכשהם נפגשים מחדש הם עדיין לא מוציאים את מערכת היחסים לאור. הסדרה מעבירה את הסיפור האהבה שלהם בצורה חכמה ורגישה ומלווה בצילומי נוף מרהיבים של אירלנד.


כל פרקי העונה זמינים ב-VOD
 

גםצופה

Member
מנהל
הטובות לקרב 5: החל מה-25/06 ב- yes VOD רק ב-yes


הדרמה המשפטית והפוליטית, הספין אוף המדובר של "האישה הטובה", מבית היוצר של רוברט ומישל קינג, חוזרת בעונה חמישית וחדשה שתמשיך, כהרגלה, לעסוק בנושאים חברתיים ואקטואליים.


כזכור, העונה הקודמת הסתיימה טרם זמנה בשל מגפת הקורונה והפרק האחרון עסק בשערוריית ג'פרי אפשטיין. סיום העונה הותירה את הצופים עם שתי שאלות מרכזיות שלא נפתרו: תעלומת תזכיר 618, ועתידה של החברה תחת מי שרכש אותה. כזכור, השותפים קיבלו הוראה לקצץ 20 אחוז ממצבת העובדים, בדיוק כשהם צללו לתעלומת אפשטיין.


כעת, בעונה החמישית דיאן (כריסטין ברנסקי) נאלצת להתמודד בסוגיה האם ראוי שהיא תסייע בניהול משרד עורכי דין אפרו-אמריקאי עם ליז (אודרה מקדונלד) בעיקר בתקופה בה המשרד מאבד שני עורכי דין מובילים ודומיננטים– לוקה (קוש ג'מבו) ואדריאן (דלרוי לינדו). במקביל, מריסה (שרה סטיל) והמשרד מסתבכים עם האל ווקנר (מנדי פטנקין "הומלנד") – הדיוט ללא הכשרה משפטית שיוצר בית משפט משלו בחלק האחורי של חנות עתיקות.

לינדו וג'מבו לא עוזבים את הסדרה בלי להיפרד כמו שצריך, ובפרק הראשון של העונה החדשה הם ייקחו חלק וכולנו סקרנים לראות איך היוצרים וצוות הסדרה יסיים את סיפורם.

משודר בצמוד לארה"ב



 

גםצופה

Member
מנהל
דייב 2: החל מה-26/06 ימי שבת ב22:00 ב- yes VOD וב- yes TV COMEDY רק ב-yes


עונה שניה לקומדיה עטורת השבחים, שבועטת בבטן ומצליחה לרגש בלי טיפה קיטש. הסדרה מגוללת את קורותיו של דייב ברד, או כפי שהוא מוכר בשם הבמה שלו, ״ליל דיקי״. לכאורה, לברד אין שום פרט ביוגרפי, מעמדי, או חברתי שיחבר אותו לסצנת ההיפ הופ וגם אופיו הנוירוטי לא מתיישב עם הפרסונה הראפרית הקונבנציונלית. אבל כל זה משתנה כשברד הופך ל"ליל דיקי" ובן רגע הוא הופך לראפר בכל רמ"ח אבריו. הסדרה מתמקדת ברגעים הקטנים והיומיומיים בדרך לקריירה מצליחה ולתהילה – הקשיים להיכנס לסצנה שנשלטת על ידי אנשים שכל כך שונים ממנו.


העונה החדשה צפויה לעסוק בהפקת קליפ חדש של "ליל דיקי" ובדילמה איך ראפר לא ידוע ולא עשיר מצליח להפיק קליפ הדומה בסגנונו לסצנה המוכרת הכוללת אחוזות פאר, מכוניות יוקרה ובעיקר המון כסף.


אל העונה השנייה מצטרפת השחקנית מיגן הולדר (UNREAL) שתגלם את טסה, בחורה שעומדת לאתגר את דייב כהוגן.


אורחים מפורסמים שצופים לבקר במהלך העונה – קנדל ג'נר, היילי ביבר, קארים עבדול ג'אבר ועוד.



הסדרה נעשתה בשיתוף עם ג'ף שפר ("סיינפלד", "תרגיע", "הליגה") וגרג מוטולה ("סופרבאד")
 

גםצופה

Member
מנהל

בחשיכה 3: החל מה-29/06 ב- yes VOD וב- STINGTV רק ב-yes



עונה שלישית, אחרונה ובועטת. מרפי היא אישה שנוגעת בתחתית של החיים, היא אישה קשת יום, היא מתקשה לצאת מהטראומה שגרם לה שוד אלים, לא מצליחה ולא מעוניינת להיחלץ מהתמכרות לאלכוהול ולמין מזדמן.

העונה מרפי תאלץ להתמודד עם ההשלכות של מותה של ניה, היא ממשיכה להתנהל בצורה לא חוקית ופזיזה וקיימת התחושה שהיא צעדים ספורים מנפילה כואבת.


בנוסף לכל זה, אחיה של ניה, דרנל, קרוב מאי פעם לתפוס את מקומה בפירמידה של אחותו.
 
למעלה