יולי 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
הישרדות - עונה 34: משני המשחק


סדרת האקשן-ריאליטי זוכת האמי חוזרת ל-yes, והפעם 20 שורדים שכבר השתתפו בתוכנית חוזרים לעונה החדשה. אלו הם שורדים ש"שינו את המשחק" – עזרו לפתח את המשחק עוד יותר במהלך השתתפותם הקודמת, על ידי כך שהרימו את רמת התחרותיות והוכיחו רצון לקחת סיכונים במטרה להפוך לשורד האחרון ובקיצור: השורדים שעשו את המהלכים הכי גדולים בהיסטוריה של המשחק.

השורדים יחולקו לשתי קבוצות של 10 משתתפים ויאלצו להיאבק אחד בשני עם אותה מטרה אולטימטיבית: להערים על מתחריהם, לשחק טוב מהם, ולהישאר אחריהם. העונה צולמה באי ממנוצ'ה בפיג'י, וכמובן מנחה אותה ג'ף פרובסט.

בין המשתתפים האהובים והזכורים: סנדרה דיאז טווין, היחידה שזכתה בשתי עונות ("עונה 7: איי הפנינה" ו"עונה 20: גיבורים מול נבלים"), סירי פילדס, אחת המשתתפות הבולטות ב"הישרדות פנמה" (12) שהבריקה ב"הישרדות 16: מעריצים נגד פייבוריטים" שם הגיעה לגמר, אוזי המתחרה האהוב והטרזני שהפסיד בגמר "איי קוק" (עונה 13) וחזר ל"מעריצים נגד פייבוריטים" וג'ף וארנר שהשתתף ב"הישרדות 2: הערבה האוסטרלית".

הסדרה תהיה זמינה בקטגוריית yes REAL ב-VOD.

 

LeRanch

New member
הישרדות - עונה 35: גיבורים נגד מרפאים נגד ממזרים


בעונה החדשה ישתתפו 18 שחקנים חדשים המחולקים לשלושה שבטים המבוססים על תכונות אופי בולטות כפי שהם נתפסים על ידי חבריהם: גיבורים (אומץ), מרפאים (חמלה ורוחניות) וממזרים (עקשנות וחכמת רחוב).

גם העונה הזו כמו קודמתה תתרחש באיי ממנוצ'ה בפיג'י. המשתתפים יתחרו אחד בשני עם אותה מטרה החוזרת מראשית המשחק: להערים על מתחריהם, לשחק טוב מהם, ולשרוד אחריהם. האם תכונות האופי הדומיננטיות של כל שבט תבשר על אחוזי ההצלחה שלו – באתגרים ומול איתני הטבע? והאם האופי השונה יגרום לשבט המאוחד בהמשך המשחק לפיצוץ?

בעונה הזו משתתפים שחקן פוטבול מה- NFL, מתחרה אולימפית, עובד בבית מלון, אורולוג, חייל בצי, כבאי, מצילה, יועצת קריירה, תקציבאית במשרד פרסום, מורה למוזיקה ועוד.

הסדרה תהיה זמינה בקטגוריית yes REAL ב-VOD.

 

LeRanch

New member
הרווק - עונה 22


לפני שש שנים ארי לוינדייק, נהג מרוצי מכוניות פורמולה 1 מקצועי ומצליח, השתתף בעונה השמינית של "הרווקה". ארי התאהב באמילי, התכוון להציע לה נישואין, אך היא בחרה ברווק אחר על פניו ושברה את ליבו. מאז ארי לא הצליח למצוא אישה אחרת שיוכל לאהוב כמו שאהב את אמילי.

במהלך השנים ארי התרכז בעסק הנדל"ן שבנה וזכה להצלחה גדולה, אך כעת הוא מוכן לחזור למשחק, הפעם בתפקיד הרווק, במטרה למצוא את האחת שתמלא שוב את ליבו. בין הבנות שיתחרו על ליבו: יח"צנית, שדרנית טלוויזיה, אומנת, סטייליסטית, כתבת ספורט, סטייליסטית ומומחית מדיה חברתית.

מבלי לקלקל את מהלך העונה נגלה רק שמדובר באחת העונות שיצרה הכי הרבה שיח ואמוציות אצל צופיה בארה"ב ואחד הטוויסטים ישאיר אתכם בפה פעור.

בתום העונה, תעלה באוגוסט עונה של הרווקה – אנחנו לא מפרטים כרגע משום שמדובר במתחרה מהעונה של ארי.

הסדרה תהיה זמינה בקטגוריית yes REAL ב-VOD.

 

LeRanch

New member
הרווק בגן עדן / Bachelor in Paradise - סדרה חדשה


מהיוצרים של מותג "הרווק" ובהנחייתו של כריס האריסון, הרווק בגן עדן מתחילה עכשיו!

מיקס מענג של הדרמות והתקפי ההיסטריה של "רווק/ה" יחד עם טוויסטים ואסטרטגיות שלא היו מביישים את "פרדייז הוטל" המיתולוגית – הכוכבים הכי גדולים שיצאו מעונות הרווק/ה ולא פחות חשוב הנבלים הגדולים ביותר, חוזרים!

כולם עזבו את הרווק והרווקה שבורי לב, אבל עכשיו הם כבר באמת יודעים במה כרוך החיפוש אחר האהבה וברווק בגן עדן הם מקבלים הזדמנות נוספת למצוא את הנפש התאומה שלהם. המתחרים יגורו ביחד בגן עדן רומנטי מבודד ובמהלך פרקי הסדרה נעקוב אחריהם כשיבחנו מערכות יחסים חדשות: כשיתאהבו, או יעברו שוב משברים וליבם ישבר.

תוכנית הדייטים תציג הפתעות מדהימות, טוויסטים חדשים, אורחים לא צפויים, מערכות יחסים לא סבירות יחד עם הרומנטיקה והדמעות שיביאו את הדרמה לשיאים חדשים. בתום השבוע הראשון הגברים יערכו טקס ורדים ובסיומו הנשים שלא קיבלו ורד – מודחות ועוזבות את האי. ובעוד הזוגות מסתדרים ומערכות מתפתחות, לאחר שבוע מגיעות נשים חדשות לאי, ועכשיו התור של הנשים לבחור גברים, כשהנותרים לבד מודחים…

וכך מדי שבוע מודחים שניים עד שנותרים הזוגות האחרונים – שיחליטו האם להתחייב או להיפרד…

משתתפי העונה הראשונה:
לאי מגיעים קלייר (הרווק 18 – חואן פאבלו), הזכורה כמי שלא קיבלה את הורד האחרון והעמידה את חואן פאבלו במקומו; מרקוס (הרווקה 10 – אנדי) שזכור כמי שהיה מאוהב באנדי ונשבר כשהודח בעת הביקורים המשפחתיים; שרה(הרווק 17 – שון) הרווקה הפופולארית הוכיחה שזה שיש לה יד אחת לא מונע ממנה להתאהב וליהנות כמו כל בחורה אחרת; מרקל (הרווקה 10 – אנדי) הרווק החתיך והכריזמטי לא כבש את אנדי אבל בהחלט שבר את האינטרנט עם מראהו הטוב; דניאלה (הרווק 17 – שון) שרדה 7 שבועות בלי דייט אחד על אחד עם שון והודחה בדמעות; גרהאם(הרווקה 4 – דיאנה) יצא תקופה ארוכה עם מישל מאני (הרווק 16) אבל הם נפרדו כידידים והוא פתוח לאהבה; לייסי(הרווק 18 – חואן פאבלו) הודחה בערב הראשון מבלי שהספיקה להרשים; בן (הרווקה 9 – דזירה) שנתפס כמי שמשתמש בבנו הצעיר כדי להשפיע על דזירה מגיע גם למצוא אהבה וגם כדי לשקם את תדמיתו הבעייתית; מישל ק(הרווק 14 – ג'ייק) היתה הבחורה האמוציונלית בעונה של ג'ייק ובאה להוכיח שהיא לא ה"מטורפת" שכולם חושבים שהיא; גורלו של רוברט (הרווקה 9 – דזירה), יזם השלטים, נחתם ברגע שנודע שהוא יצא עם אחת מהחברות שלה והוא חוזר כדי שבאמת יכירו אותו; דילן (הרווקה 10 – אנדי) ניסה להוכיח שהוא לא ביישן והודח בדיוק כשהתחיל לחשוף את אופיו;אליס (הרווק 18 – חואן פאבלו) התוודתה על משאלתה של אמא הגוססת שתמצא אהבה, מה שלא הפריע לחואן פאבלו להדיח אותה ואחרונה חביבה אשלי (הרווק 17 – שון) הזכורה כמי שהיתה מאוהבת בשון והיתה בשוק כשהודחה אחרי הביקור המשפחתי.

בין הרווקים/ות שיגיעו במהלך העונה ויזעזעו את העניינים:
מישל מאני (הרווק 16 – בראד) האם החד הורית והאקסית של גרהאם ומי שזכורה בזכות חוש ההומור הגס והבוטה שלה, ברוקס מהרווקה 9 שזכור כמי שהחליט לפרוש ממש לפני הגמר כי לא הרגיש חיבור עם דזירה, כריס (הרווקה 8) שנזנח על ידי אמילי בעת הביקור המשפחתי, כריסטי הבלונדה ודניאל המתולתלת היו שתיהן הביישניות מעונת הרווק 18 (חואן פאבלו) ושבות להראות שיש בהן יותר מזה, קודי (הרווקה 10 – אנדי) הבלונדי החסון והחביב מדי שלא הצליח לבלוט, ג'קי (הרווק 17 – שון) שניסתה להזהיר את שון מפני טיארה והודחה, ג'סי (הרווקה 5 – ג'יליאן) שמגיע אחרי פרידה טריה, קלון (הרווקה 8 – אמילי) היה משתתף מעורר מחלוקת שהודח על ידי אמילי אחרי שהשמיע הערה נבזית על בתה, לוסי (הרווק 18 – חואן פאבלו) היפית בנשמה ואופטימיסטית טבעית, זאק (הרווקה 9 – דזירה) הזכור כבחור בטוקסידו והסניקרס, טסוס (הרווקה 10 – אנדי) המקרה הקלאסי של הבחור הטוב שהודח אחרי שהתאהב ועוד רבים אחרים.

העונה צולמה בטולון, מקסיקו היפיפיה.

 

LeRanch

New member
הרווק בגן עדן - עונה שנייה


עונה שניה ללהיט הריאליטי!

הפעם העונה נפתחת בחדשות טובות: הזוג שהכיר בעונה הקודמת יתחתן על האי – וכל המשתתפים החדשים מוזמנים לחגיגה.

לאי מגיעה אשלי סלייטר (הרווק 19 – כריס), הזכורה כ"נערת הבצל" והווירדואית האהובה על אמריקה מגיעה לאי אחרי שהמנחה כריס האריס התחנן בפניה שתבוא בפרק האיחוד ויחד איתה מהעונה שלה מגיעות עוד 5 בנות:
ג'ייד, נערת הפלייבוי לשעבר שכריס הובך מהתמונות שלה, קארלי זמרת היאכטות שהיתה הצ'ילבה המושבעת של בריט עד שכריס מאס בשתיהן והדיח אותן, ג'וליה האם החד הורית שריגשה כשחשפה את סיפור ההתאבדות הטראגי של בעלה, ג'יליאן השדרנית עם גוף הביקיני שגרם לכל הבנות להתעלף ואשלי לאקונטי, הזכורה מאלפי הדמעות שהשילה על כריס אחרי שהדיח אותה בדייט אחד על אחד שלהם.

משתתפים נוספים שמגיעים אל האי כוללים את טנלי מוזלן (הרווק 14 – ג'ייק) שלא קיבלה את הורד האחרון בעונה שלה, דן (הרווקה 9 – דזירה) איש העסקים מווגאס, קירק (הרווקה 6 – אלי) מאמן הכושר שאביו האב המפחלץ היה הסנסציה בביקורים הביתיים ומייקי (הרווקה 9 – דזירה) מי שנחשב הנבל של העונה בא לשקם את שמו. יחד איתם נכנסו עוד 4 גברים מהרווקה עונה 11 (קייטלין) ג'ונתן היחצן הנאה, ג'יי ג'יי בנקאי ההשקעות, טאנר שהודח בזמן הטיול הדרמטי לאירלנד וג'ארד שהגיע הכי רחוק והודח ממש לפני הגמר.

כריס האריסון חושף טוויסט – עוד מתחרה מפתיעה וסודית – שאינה מהרווק/ה אך יש לה קשר לתוכנית – שמקבלת הגנה מיוחדת מהדחה ומצטרפת לאי. בהמשך יגיעו מתחרים נוספים ומפתיעים ובסוף העונה נגלה מי נשארו כזוג ומי נפרדו.

הסדרה תהיה זמינה בקטגוריית yes REAL ב-VOD.

 

LeRanch

New member
משבר שבע השנים / The Seven Years Switch - סדרה חדשה


מבית היוצר של "חתונה ממבט ראשון" מגיע ניסוי חברתי מרגש וקיצוני שיאתגר את הזוגיות ויפתור את בעיית השגרה המשעממת שקוטלת מערכות נישואים.

ארבעה זוגות יוצאים למסע רגשי מורכב במטרה לתקן את מערכת היחסים שלהם על ידי השתתפות בניסוי חדשני וקיצוני של טיפול בהחלפה. כל זוג יחליף בני זוג וייקח חלק בנישואים ניסיוניים במשך שבועיים, במטרה לקבוע האם תכונות או מאפיינים אחרים בבן הזוג היו יכולים לחזק את הנישואים. הצופים יכירו את הסיפורים שמאחורי כל אחד מהזוגות: איך הכירו, איך התאהבו, מתי מערכת היחסים עלתה על שרטון ומדוע הם מוכנים לסכן הכל כדי להציל אותה. שני מומחי מערכות יחסים יעזרו וידריכו את הזוגות במהלך תהליך הטיפול בהחלפה, בהסתגלות לבן הזוג החדש ובמגורים מחוץ לביתם.

בראד וטאלנה נפגשו בטינדר והם עומדים להתחתן בקרוב, אבל לפני החתונה הם חייבים לברר עם עצמם כמה עניינים; טים וג'קי הם מאמני כושר ונפגשו בחדר הכושר, אבל האינטימיות ביניהם נעלמה מזמן והיעדר הרומנטיקה מטריד מאוד את ג'קי, יחד עם טינה הולכת וגדלה בעקבות ניהול העסק המשותף מהבית; בראד וטאלנה יתחלפו עם טים וג'קי.

לראיין וקאסי יש ילדה בת 11 חודשים ולקאסי יש בת בכורה ממערכת יחסים קודמת, אבל הילד שהכי קשה לה לגדל הוא ראיין עצמו ונמאס לה להתעסק עם ילד-גבר. היא רוצה לשקם את התשוקה שהיתה לה עם ראיין כשהכירו לראשונה; ג'ייסון ומישל ביחד כבר שבע שנים ויש להם שני ילדים ובעוד מישל עסוקה באימהות, ג'ייסון משקיע את כל כולו בעסק במהלך היום ומעצב אתרי אינטרנט בלילות, כדי לפרנס את משפחתו. אבל מישל מצפה ליותר חיבה, הכלה והבנה מג'ייסון. ראיין וקאסי יתחלפו עם מישל וג'ייסון.

הסדרה תהיה זמינה בקטגוריית yes REAL ב-VOD.

 

LeRanch

New member
להיות ג'יגולו / Gigolos - סדרה חדשה


אנחנו מזמינים אתכם לקבוע פגישה עם ג'יגולו. זוהי הצצה נדירה ולא מצונזרת אל עולמם האישי והמקצועי של חמישה בחורים שווים החיים בלאס וגאס, אוהבים להנות, לבלות עם בחורות, אבל במקרה שלהם, הם מקבלים על זה שכר. הם מוצאים את עצמם המצבים לא צפויים בעודם מנסים לאזן בין מערכות יחסים, חברים ומשפחה אל מול דרישות העבודה והקליינטיות שלהם. "להיות ג'יגולו" היא סדרת ראליטי שלא ראינו כמוה: היא אינה רק פרובוקטיבית אלא גם מפתיעה בכנותה. זהו מסע סוער בנבכי עיסוקם של נערי הליווי שיפתיע, ירגש וירתק את כל מי שיצטרף אליו.

עונה 1:
בעונה הראשונה נפגוש את ג'ימי המכור לאדרנלין, סטיבן אב יחידני שבמקצוע כדי לפרנס את בנו, ניק האמבציוזי בעל הרקע באומניות לחימה, ברייס הג'יגולו הותיק, ו-וין הייטיקיסט לשעבר שזה עתה הצטרף. חמשת הבחורים מתמודדים עם תחושותיהם לגבי עיסוקם הלא קונבציונלי ומתחזקים את קשרי החברות עם האנשים היחידים שיכולים להבין באמת כמה המקצוע שבחרו בו, מורכב ותובעני.

עונה 2:
חמשת נערי הליווי ממשיכים גם לעונה השניה: לצערו של סטיבן אחת מלקוחותיו מאהבת בו ומאמינה שמערכת היחסים ביניהם אמיתית והדדית, ניק מנסה את מזלו כראפר, ברייס בוחן את האפשרות להפוך לאב, ווין המעשי מזמין את הקליינטיות שלו לגור איתו וג'ימי ממשיך לתת את כל כולו לעבודתו ולהתמודד עם הדרישות המוזרות של לקוחותיו.

עונה 3:
ניק שוקל להתחיל לעסוק גם בפורנו, ברייס מתמודד עם הזדקנות כג'יגולו, ווין נדחה על ידי לקוחה כיוון שאינו "שחור מספיק", סטיבן שוקל לקבל הצעת עבודה שתשלח אותו לאירופה לתקופה ארוכה, ולאחר עזיבתו של ג'ימי שפורש כדי להתאחד עם אהבתו, מצטרף אל העונה ג'יגולו חדש, אש ארמנד שמלמד את החבורה על הצד הרוחני של המקצוע.

הסדרה תהיה זמינה בקטגוריית yes REAL ב-VOD.

 

LeRanch

New member
המירוץ לדראג של רו פול - עונה תשיעית


המירוץ לדראג של רו פול חוזרת בעונה חדשה וצבעונית מתמיד!

את הסדרה מנחה זוכה האמי רו פול, מלכת הדראג הבינלאומית ששברה כל שיא ומנחה את הסדרה שמכתירה את מלכת הדראג הבאה של אמריקה!

שילוב מטורף של טופ מודל, אמריקן איידול, פרוייקט מסלול וכל תחרות איפור שאי פעם ראיתם – המרוץ לדראג היא סדרת הלהיט האהובה שסחפה את אמריקה ועוררה שיחה ערה וכנה כולל הצצה אמיתית לאומנות הדראג והעונה התשיעית לא רק שהעניקה שוב לרופול את האמי כמנחה הריאליטי הטוב ביותר, אלא לראשונה אף את פרס האמי לסדרת הריאליטי הטובה ביותר!

חבורה של מלכות דראג מכל רחבי אמריקה יתחרו ביניהן בסדרה של מבחנים שיבחנו ויחפשו את מלכת הדראג הטובה ביותר. מלכת הדראג/זמרת רו-פול הוא המנחה, ההשראה והמנטור בסדרה. בתור רו–פול צ'ארלס הוא יהווה מנטור למשתתפים ויעזור להם להתכונן פיזית ומנטלית לאתגרים.

בתום המשימות הוא יעלה על הנש ויהפוך לרו פול, הדראג קווין האייקונית, שתשפוט אותם יחד עם חבר השופטים שלה: מישל ויסאג', רוס מאתיוס וקארסון קרסלי.

והעונה נפתחת בדרמה ענקית – כשלחדר העבודה נכנסת מלכה שנראית דומה מאד למישהי מוכרת… עד שהמלכות מבינות שמדובר בשופטת האורחת – ליידי גאגא! ובין השופטים האורחים האחרים: מייגן טריינור, שאיין ג'קסון, דניס אוהרה, ג'ני גארת' וטורי ספלינג באתגר שמשחזר את ימי "בוורלי הילס 90210" העליזים, הזמרת קאשה, אנדי מקדואל ועוד רבות.

הסדרה תהיה זמינה בקטגוריית yes REAL ב-VOD.
 

Don Nirtin

New member
אני מבין שהיא לא תשודר בערוץ לינארי, מה?


תודה יס.
&nbsp
אין לי VOD
 

LeRanch

New member
המירוץ לדראג של רו פול: אולסטארס - עונה שלישית


יש מירוץ לדראג… ויש אולסטארס!

בעונה השלישית לאול סטארס, המלכות הטובות ביותר יתייצבו לקרב על כתר הטובה מכולן. הן אמנם לא זכו אבל כבשו את הצופים ומקבלות הזדמנות שניה לכתר ולהיכנס ל"היכל התהילה של הדראג".

ואת הסדרה מנחה כמובן זוכה האמי רו פול, לצד צוות השופטים הקבוע מישל ויסאז', רוס מת'יוס וקרסון קרסלי. אליהם יצטרפו שופטים אורחים מיוחדים בכל פרק, ואלו יכללו את ונסה וויליאמס, אדם למברט, אמה באנטון מה"ספייס גירלז", כוכבי Unreal קונסטאנס זימר וג'פרי בוייר צ'פמן בפרק The Bitchlor עם אתגר בהשראת "הרווק", ונסה הג'נס, טודריק הול, קריסטן צ'נוות', כריס קולפר מ-glee ועוד.

כמו בעונה הקודמת גם הפעם הטוויסט מעורר המחלוקת חוזר – הכוח להדיח עובר מרו פול בחזרה אל המלכות. מי שיערכו בינן "קרב ליפסינק על המורשת" הן שתי המלכות הטובות ביותר – והמנצחת תכריע מי מבין שתי המלכות בתחתית, תודח.

המלכות המשתתפות כוללות את:
שאנג'לה – המלכה הראשונה שהשתתפה בשתי עונות (2+3) ממש כשהתחילה, חוזרת מנוסה ונחושה להצליח.
טריקסי מטאל – סנסציית הרשת כשלה קשות בעונה השביעית והיא חוזרת להראות שהיא לא רק מצחיקה.
קנדי דוונפורט – מי שכמעט היתה פיינליסטית עונה 7, הדיווה המרקדת מטקסס חוזרת לנסות לתפוס את הכתר.
ת'ורג'י ת'ור – משתתפת עונה 8 היתה עסוקה בבוב בזמן העונה, אבל עכשיו נחושה לחזור ללא הסחות דעת.
בן דה לה קרם – הדראג קווין ה"שמחה ללא תקנה" מעונה 6 חוזרת להראות שהיא הקרם דה לה קרם בתחרות.
אג'ה – המשתתפת הטריה ביותר, הישר מעונה 9, אג'ה באה להוכיח שיש בה יותר מאשר צ'ילבה של ולנטינה.
צ'יצ'י דיוויין – צ'יצ'י היתה המשתתפת הענייה של עונה 8 והיא רוצה להוכיח שהדראג שלה מצוחצח ויוקרתי.
מילק – יוצא עונה 6 הודח אולי מוקדם אבל מראהו הטוב פתח לו את הדלת לקמפיינים והוא רוצה להפגין דראג אחר.
מורגן מקמייקלס – השתתפה בעונה 2 ולכן פחות מוכרת מהאחרו, מורגן רוצה את ליטרת החשיפה שלה.
ורו מפתיע את הבנות עם משתתפת סודית – ביבי זהרה בנה, זוכת העונה הראשונה!

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 
חפצים חדים מפתה אותי

מאוד אהבתי את הספר
אז מצד אחד בא ליל לראות את הסדרה. מצד שני זה אומר שיכול להיות שהסדרה תאכזב אותי.
היתרון הוא לפחות שקראתי את הספר לפני הרבה שנים אז אני לא זוכר הרבה פרטים.
&nbsp
חוץ מזה כלום. (רק בואי הביתה נראית מעניינת, אבל לא מספיק)
&nbsp
וואו, כמה ריאליטי הם הביאו החודש.
 

didalf

Well-known member
כן כי הם עושים ערוץ ריאליטי לקיץ


או משהו כזה.
 

LeRanch

New member
התכנון שלי


אצפה ב-תום יער עושה בגרות, חפצים חדים, UnREAL, קומנדו 6 ואתגר הנינג'ה.
&nbsp
אתן צ'אנס ל-בואי הביתה.
&nbsp
בהישרדות אני צופה במקביל לארה"ב ובכל השאר לא צופה בכלל.
 

is00

New member
אני אצפה ב...

אתגר הנינג'ה.
אנסה את "חפצים חדים" ואולי את "בואי הביתה."
 
למעלה