טכנולוגיית הלייזר המהפכנית של FOTONA לאנטיאייג'ינג רב-מימדי!

ראש השנה בפתח ולקראת החגים רצינו להכיר לך את הטיפול החדשני והמהפכני שייתן לך את הגלואו והמראה הזוהר שמגיע לך!



1694547512457.png

צילום: יח"צ​



מי מאיתנו לא הביטה בראי והרגישה מדי פעם שבא לה קצת "ריענון"?

לא משהו פולשני כמו ניתוח ואפילו לא הזרקות... מעין "קסם" שפועל על העור, הופך אותו למוצק יותר, זוהר יותר ובעל מראה רענן?

אז דמיינו לעצמכם טכנולוגיה המשלבת ארבע ידיות שונות במכשיר אחד, כל אחת מציעה טכניקה ייחודית ולא פולשנית שאינה כוללת מזרקים או סכינים.

הכירו את מערכת הלייזר של FOTONA שמתמקדת בארבעה טיפולי לייזר שונים - SMOOTH®, FRAC3®, PIANO® ו-SupErficial™. הסינרגיה ביניהם מעוררת ייצור קולגן ואלסטין, מה שיוצר תוצאות יוצאות דופן - עור זוהר, חלק ומוצק, ובעל גוון אחיד. לא פחות מהגשמת חלום, עכשיו במרפאות ALOKINO





1694547677741.png

צילום: יח"צ



אז מהו המדע שמאחורי החידוש המדהים הזה?

באמצעות פגיעת קרן הלייזר של מערכת FOTONA ברקמת העור, נעשה הרס מבוקר של תאים. הרס זה, למעשה מעודד בנייה של קולגן ואלסטין שהם "אבני הבניין" של העור שלנו והם חיוניים לשמירה על עור מתוח, יפה וצעיר. גופנו מייצר קולגן ואלסטין באופן טבעי, עם זאת, כבר מעל גיל 25 ייצורם פוחת, מה שמוביל לעור נפול ולמראה בוגר.



היפרדו מעור עייף וחסר חיים והחזירו לעצמכן ברק וחיוניות באמצעות טיפול D4 Technology תהליך בן ארבעה שלבים המותאם באופן בלעדי לטיפול בקמטים קטנים ובינוניים, מיצוק עור הפנים והצוואר וטיפול בפיגמנטציה.

עבור אלו המבקשות דווקא להגדיר מחדש את קו הלסת שלהן ולהרים את אזור הצוואר, טיפול D5 Technology שלנו הוא התשובה. הליך טרנספורמטיבי זה, מכוון לחלק האחורי של הפנים ולעורף, ומשתרע לכיוון הצוואר וקו הלסת, מה שמבטיח מראה מהודק ומחוטב יותר.



כשזה מגיע לפנים שלכן, תסמכו רק על הטובים ביותר. אנחנו, במרכז לאסתטיקה רפואית מתקדמתALOKINO מבטיחים שהנכס היקר שלכן נמצא בידי אנשי מקצוע מיומנים המוקדשים למתן טיפול יוצא דופן .

אל תחכו ל"אחרי החגים", הזמינו טיפול ב ALOKINO עוד היום ותהנו ממלא פוטנציאל היופי שלכן!
 

קבצים מצורפים

  • 1694547572874.png
    1694547572874.png
    2.3 MB · צפיות: 0
למעלה