טוב. די לצנזורה רשמית.

DSP

New member
אתה מנסה לקבל סיבוב על האקסטרה?

או שזה פשוט נדמה לנו?
 
הוסמכתי לתת תשובה ע"י 8 טרולים

שביקשו להשאר בעילום טרולם.... עם כל הכבוד,ויש לי כבוד,צור כבר לא מחק פה הודעה,אחתאפילו!! כבר יותר מחצי שנה,בעצם מאז הוצאת"עם הרוח",כנראה הוא לא מבצע מוניטורינג הדוק על פורמנו,וטוב שכך!!לך עומריקו,יש מה שנקרא בשפת הנהגים:הצתה מאוחרת... להביא לפה מאמר של א.ב.ד מלפני יותר מחצי שנה???זה ממש מגוחך ואני מתפלאת שצור בכלל התאמץ והתייחס אלייך. עכשיו בקשר לתופעת הטרולים(אנחנו) דע לך שללא הטרולים, הפורום הזה היה מתייבש מהר מאד,ואם תשוטט בפורומים אחרים של תפוז,תראה מה קורה לפורומים ,"עלאק" מקצועיים, שכווווולם כותבים בשמם האמיתי.אתה יכול לראות שם היום(ה15 לחודש)שיחות שנערכו,בערך מזמן מכתבו של א.ב.ד.... והשיעמום,והנפיחות של ה"מומחים" שם, חבל"ז,אז תישן טוב,תקום וצא ליום חדש. ואי אפשר בלי,מחמאה לצור,יישר כוח!!
 
דניאל הטרול,אותך לא בקשתי אפילו

רשות,משום שגם בקהילית הטרולים אתה מנודה מפאת שכלך הדל,חוסר הבנתך בענייני תעופה,גילך הצעיר ובכלל ,אתה אפילו לא טייס....
 
בדבר אחד צדקת עכשיו

ולמעשה צדקת אפילו בשני דברים והם שאינני טייס ושאין לי הבנה רבה בעולם התעופה. בנוגע לשכל אומרים שאין הנחתום מעיד על עיסתו ולכן אם אתה חושב ששכלי דל שיבושם לך. לא אתווכח איתך. רק מה? בניגוד אליך אינני מתחזה כלל ועיקר, ודניאל בן צבי הוא שמי האמיתי לחלוטין, אם תרצה או לא תרצה. לעומת זאת אתה יודע טוב מאוד שעליתי כבר לפני זמן רב על זהותך אבל שזה ישאר בינינו.
 
ילד קטן

(הנה אני עוקץ אותך בשמי המלא.. מעניין אם זה ימחק). מצד אחד אתה מודה שהגזמת ומצד שני אתה ממשיך להשתלח בצור, וכל זה בעקבות אירועים שקרו בפורום לפני שנה. אני מציע שתציל את המעט שנשאר מכבודך ותתנצל, אתה יודע, כמו שהגדולים עושים. אני מבטיח שזה לא יכאב. אם יש לך בעיה עם מתקפת הטרולים האחרונה, תכנס בצור על זה שהוא לא מוחק אותם ואני אשמח להצטרף - זה משגע גם אותי, אבל תעשה טובה ואל תאחז בדוגמאות מלפני חצי שנה או שנה בשביל לנסות להסביר למה צור חרא של בן-אדם / טייס / מנהל פורום. (מחק את המיותר). מעניין גם שכל הרפש הזה יוצא מאיזה ילדון שכל תרומתו לפורום היא הזלת ריר בכל שרשור בו מופיעה המילה "דריפטר".
 

Hawk17

New member
תגובה. לגבי הדוגמא מלפני חצי שנה.

שוב. ->אני מהעקרון אני לא זז- והדוגמא הנ"ל שנתתי שהיא מאז תהיה תקפה גם היום. אני מאוד נגד המדיניות הצנזורה המעוותת של צור. נקודה. וזה לא רק בגלל הטרולים שלאחרונה. מצידי שימשיכו לשיר... ודווקא אני מתפלא איך ממתקפה שלי על מדיניות מעוותת של המנהל אתה נסחף ומפרש את זה כאילו אני אומר שצור הוא חרא של בנאדם. כנראה שלא קראת את התגובה השניה שלי- שאומרת שאני מאוד מעריך את צור, אבל זה שאני מאוד מעריך אותו זה לא אומר שכל דבר שהוא עושה זה טוטאלי קדוש ומושלם. גם הוא יכול לטעות- וזה בדבר מדיניות המחיקות הלא נכונה שלו.
 

giyora

New member
ההודעה הראשונה שלך - אומללה.

כתבת דברים ללא נימוס, או שמה נדייק- לכלכת בכל פה את שמו של צור, ואת פועלו בפורום. גם לא דייקת בעובדות שזרקת. לאחר שהרגשת את כיוון הרוח המאוד ברור של חברי הפורום, עידנת מה את "דעתך" על צור. חזור בך, התנצל בפורום על יציאה שאינה במקומה, רק כך תצא בוגר. בברכה גיורא
 

Hawk17

New member
לא עידנתי...

פרט להתנצלות על השפה הבוטה. לא עידנתי כלום. צור נוהג עם המחיקות שלו בשרירות ובהגזמה במקומות הלא נכונים, ומישהו כבר אמר "מוחק בצורה ילדותית".
 

ZeevRozenek

New member
עומר- כשתתבגר תלמד לספור עד 100

לפני שמגיבים. אז או שספרת עד 100 ג'יגות מאז אותה הודעה של אב"ד ממרץ השנה , או שלא ספרת כלום. ואם זכרוני אינו מטעה אותי, לפני למעלה משנה אתה מיהרת למחות על "מטוס שטס נמוך בצורה מסוכנת ומסכנת באזור בינימינה" לפני שהיה לך מושג בהטסה . אם זכרוני כן מטעה אותי, וזה לא היית אתה, אני מתנצל מראש. זאב
 
רק תן להן סיבה והזקנות פותחות ת'פה

וואלה אתם מתים על החרא הזה . מזמן לא הופיע פה שרשור חמצני שכזה . זה יקח אתכם קדימה 3 חדשים תביאו עוד איזה 20-3- תגובות, השרשור יגווע לו לאיטו והביצה תנוח עד נפיחת הגז הבאה שתעלה על פני המים. סירחון! ג.צ
 
למעלה