ח"ח לרכבת ישראל על שיפור השירות במוצ"ש בשעון חורף

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
מה שהכרחי בעיני הרכבת כבר מזמן לא ריאלי

זה לא קשור להסדר בניגוד לקווים אחרים. בקו לבית שמש וירושלים
יש במוצ"ש עוד פחות רכבות מקו הוד השרון - באר שבע.
לדעתי יש כאן שיקול כלכלי של הנהלת הרכבת לחסוך בעלויות הפעלת תחנות במוצאי שבת ולכן מפעילים את המינימום ההכרחי, כפי שהרכבת רואה אותו.
מה שהכרחי בעיני הרכבת כבר מזמן לא ריאלי
עצם העובדה שאפילו בתל אביב הגדולה פועלת בלילות רק תחנת רכבת אחת, מראה על שיקול הדעת הדפוק של הנהלת הרכבת, שבמקרה הזה מזניחה את כל דרום העיר.
 

amit1270

New member
לא הוועד ולא ההנהלה. יש עוד גוף שנמצא מעליהם

מה שהכרחי בעיני הרכבת כבר מזמן לא ריאלי
עצם העובדה שאפילו בתל אביב הגדולה פועלת בלילות רק תחנת רכבת אחת, מראה על שיקול הדעת הדפוק של הנהלת הרכבת, שבמקרה הזה מזניחה את כל דרום העיר.
לא הוועד ולא ההנהלה. יש עוד גוף שנמצא מעליהם
 
אני לא הייתי ממהר להסיר את האחריות מהנהלת הרכבת ולהטילה על

גוף שחושב דפוק
אני לא הייתי ממהר להסיר את האחריות מהנהלת הרכבת ולהטילה על
"גוף" אחר.
הגורם הדומיננטי בקביעת לו"ז הרכבת אלה אותם אנשים ברכבת שאמונים על תכנון וקביעת הלו"ז והנהלת הרכבת שאחראית על אותם אנשים.
בניגוד ללו"ז האוטובוסים שמוכתב על ידי משרד התחבורה, לו"ז הרכבת עקרונית נקבע בתוך הרכבת.

אם רכבת ישראל הייתה רוצה להפעיל יותר רכבות במוצ"ש בין תל אביב לירושלים איזשהו גוף אחר היה מתנגד לכך?
אם רכבת ישראל הייתה רוצה לפתוח את תחנת ההגנה בלילות, איזשהו גוף אחר היה מתנגד לכך?
כאשר הרכבת הפסיקה את פעילות רכבות הלילה בין נתב"ג לבאר שבע והפעילה במקומן שאטלים אוטובוסיים, זה נעשה בעקבות הנחיה של גוף אחר?

כשזה נוגע לרכבת, בינתיים נראה שההנחתות שמגיעות מגוף אחר הן בכיוון של המשך והגברת שירות ולא בכיוון של צמצום שירות, ראו ערך הרכבת לדימונה והתגבור הכפוי של קו הוד השרון - משה דיין.
 

mister K

New member
אני מניח שאם הנהלת הרכבת תרצה - תחנת ההגנה תיפתח בלילות

אני לא הייתי ממהר להסיר את האחריות מהנהלת הרכבת ולהטילה על
"גוף" אחר.
הגורם הדומיננטי בקביעת לו"ז הרכבת אלה אותם אנשים ברכבת שאמונים על תכנון וקביעת הלו"ז והנהלת הרכבת שאחראית על אותם אנשים.
בניגוד ללו"ז האוטובוסים שמוכתב על ידי משרד התחבורה, לו"ז הרכבת עקרונית נקבע בתוך הרכבת.

אם רכבת ישראל הייתה רוצה להפעיל יותר רכבות במוצ"ש בין תל אביב לירושלים איזשהו גוף אחר היה מתנגד לכך?
אם רכבת ישראל הייתה רוצה לפתוח את תחנת ההגנה בלילות, איזשהו גוף אחר היה מתנגד לכך?
כאשר הרכבת הפסיקה את פעילות רכבות הלילה בין נתב"ג לבאר שבע והפעילה במקומן שאטלים אוטובוסיים, זה נעשה בעקבות הנחיה של גוף אחר?

כשזה נוגע לרכבת, בינתיים נראה שההנחתות שמגיעות מגוף אחר הן בכיוון של המשך והגברת שירות ולא בכיוון של צמצום שירות, ראו ערך הרכבת לדימונה והתגבור הכפוי של קו הוד השרון - משה דיין.
אני מניח שאם הנהלת הרכבת תרצה - תחנת ההגנה תיפתח בלילות
כנראה שההנהלה פשוט לא רוצה.
אבל מנגד, גם משרד התחבורה לא שש לכפות על הרכבת שינויים שהם בגדר הכרחיים.
 

olli3

New member
מנהל
לא רק זה, התקציב של קו 469 מגיע מהרכבת.

אני לא הייתי ממהר להסיר את האחריות מהנהלת הרכבת ולהטילה על
"גוף" אחר.
הגורם הדומיננטי בקביעת לו"ז הרכבת אלה אותם אנשים ברכבת שאמונים על תכנון וקביעת הלו"ז והנהלת הרכבת שאחראית על אותם אנשים.
בניגוד ללו"ז האוטובוסים שמוכתב על ידי משרד התחבורה, לו"ז הרכבת עקרונית נקבע בתוך הרכבת.

אם רכבת ישראל הייתה רוצה להפעיל יותר רכבות במוצ"ש בין תל אביב לירושלים איזשהו גוף אחר היה מתנגד לכך?
אם רכבת ישראל הייתה רוצה לפתוח את תחנת ההגנה בלילות, איזשהו גוף אחר היה מתנגד לכך?
כאשר הרכבת הפסיקה את פעילות רכבות הלילה בין נתב"ג לבאר שבע והפעילה במקומן שאטלים אוטובוסיים, זה נעשה בעקבות הנחיה של גוף אחר?

כשזה נוגע לרכבת, בינתיים נראה שההנחתות שמגיעות מגוף אחר הן בכיוון של המשך והגברת שירות ולא בכיוון של צמצום שירות, ראו ערך הרכבת לדימונה והתגבור הכפוי של קו הוד השרון - משה דיין.
לא רק זה, התקציב של קו 469 מגיע מהרכבת.
 

amit1270

New member
רכבת ישראל לא צריכה "לרצות" להפעיל יותר רכבות

אני לא הייתי ממהר להסיר את האחריות מהנהלת הרכבת ולהטילה על
"גוף" אחר.
הגורם הדומיננטי בקביעת לו"ז הרכבת אלה אותם אנשים ברכבת שאמונים על תכנון וקביעת הלו"ז והנהלת הרכבת שאחראית על אותם אנשים.
בניגוד ללו"ז האוטובוסים שמוכתב על ידי משרד התחבורה, לו"ז הרכבת עקרונית נקבע בתוך הרכבת.

אם רכבת ישראל הייתה רוצה להפעיל יותר רכבות במוצ"ש בין תל אביב לירושלים איזשהו גוף אחר היה מתנגד לכך?
אם רכבת ישראל הייתה רוצה לפתוח את תחנת ההגנה בלילות, איזשהו גוף אחר היה מתנגד לכך?
כאשר הרכבת הפסיקה את פעילות רכבות הלילה בין נתב"ג לבאר שבע והפעילה במקומן שאטלים אוטובוסיים, זה נעשה בעקבות הנחיה של גוף אחר?

כשזה נוגע לרכבת, בינתיים נראה שההנחתות שמגיעות מגוף אחר הן בכיוון של המשך והגברת שירות ולא בכיוון של צמצום שירות, ראו ערך הרכבת לדימונה והתגבור הכפוי של קו הוד השרון - משה דיין.
רכבת ישראל לא צריכה "לרצות" להפעיל יותר רכבות
מי שצריך "לרצות" (או יותר נכון לבטא את טובת הציבור) הוא משרד התחבורה. הרכבת צריכה לבצע, או לכל היותר להסביר למה לא ניתן. הרכבת יכולה כמובן להגדיל ראש ולהרחיב את השירות "מרצונה", אבל קביעת שעות פעילות (לא תפעול שוטף ולא זמני מסילה) צריכה להיות מטעם הרשות המבצעת, כלומר הממשלה.
 
כבר עידן יוסף מקלקל את החגיגה


ח"ח לרכבת ישראל על שיפור השירות במוצ"ש בשעון חורף

עד עתה, בשעון חורף הרכבות היו יוצאות לאחר 18:30 גם כשהשבתות היו יוצאות ב-17:15 ואילו בלו"ז החדש שהחל היום, הם מוציאים בשבתות שיוצאות מוקדם במיוחד (מהיום ועד סוף דצמבר להערכתי) רכבות עוד לפני 18:00.
במקרה הייתי בפארק הכט הערב וראיתי את הרכבות הראשונות שיצאו מחיפה דרומה והן היו די מלאות.
כבר עידן יוסף מקלקל את החגיגה

[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-371321-00.html

[/URL]
 

mister K

New member
ליבוי האש בין דתיים וחילונים - אחלה פרוייקט


שאני אבין - זה פרוייקט החיים של הכתב הזה?
ליבוי האש בין דתיים וחילונים - אחלה פרוייקט

אין אפילו דבר אחד שהוא כתב בכל סאגת התח"צ בשבת האהובה עליו, שבאמת הפריע למישהו לפני שהוא כתב אותו ועשה רעש.
חוק או לא חוק, שקרים או אמיתות, מה שבטוח... אפס היגיון בריא וכנראה גם הרבה שיעמום, מחסור באייטמים ותיסכול.
ובוז גם ליואב יצחק שמעסיק "עיתונאים" כאלה.

הצמד הזה אגב גם שיקר לפני שבועיים בעת השריפה בחניון עשר טחנות של דן, כשישר הזדרז להוציא כותרת "אוטובוסים הוצתו בחניון דן" עם תוספת חשד שעובדים ערבים עשו זאת.
לאחר שהתברר כי לא דובים ולא יער, הכתבה השקרית שונתה, אבל ממני אי אפשר להסתיר כלום.
בוז כפול ומכופל לכל האתר הזה
וזו ממש לא הפעם הראשונה שנכתבים בו שקרים בזויים.
 
בוא נתקן את הדברים: אין שום הוכחה שהיה קצר חשמלי

ליבוי האש בין דתיים וחילונים - אחלה פרוייקט

אין אפילו דבר אחד שהוא כתב בכל סאגת התח"צ בשבת האהובה עליו, שבאמת הפריע למישהו לפני שהוא כתב אותו ועשה רעש.
חוק או לא חוק, שקרים או אמיתות, מה שבטוח... אפס היגיון בריא וכנראה גם הרבה שיעמום, מחסור באייטמים ותיסכול.
ובוז גם ליואב יצחק שמעסיק "עיתונאים" כאלה.

הצמד הזה אגב גם שיקר לפני שבועיים בעת השריפה בחניון עשר טחנות של דן, כשישר הזדרז להוציא כותרת "אוטובוסים הוצתו בחניון דן" עם תוספת חשד שעובדים ערבים עשו זאת.
לאחר שהתברר כי לא דובים ולא יער, הכתבה השקרית שונתה, אבל ממני אי אפשר להסתיר כלום.
בוז כפול ומכופל לכל האתר הזה
וזו ממש לא הפעם הראשונה שנכתבים בו שקרים בזויים.
בוא נתקן את הדברים: אין שום הוכחה שהיה קצר חשמלי
ומן הסתם ראיתי חלקים מהמסקנות. זה לא נראה כל כך משכנע...
אני לא טוען שעובדים ערביים למשל, עשו זאת. אבל לא כאן המקום לפרט מה אני יודע או לא. גם אני מכיר באופן אישי חברי הנהלה בדן ואיש לא מאמין שמדובר בקצר חשמלי. עדיין קיים חשד כבד לפעולת טרור ונראה שמישהו לא ממש שש לדבר על מה באמת התרחש בחניון באותה שבת. טענה שנטענה היתה שמצלמות האבטחה לא מכסות את כל שטח החניון ונטענה גם טענה שלא כולן היו תקינות. אין כרגע הוכחה לכלום והכל ספקולציות. לא הוכח קצר חשמלי ולא הוכחה פעולת טרור. בבדיקה שעשיתי מול חברת מאן קיבלתי תשובות באופן חד משמעי: גם אם תשאיר סוויץ פתוח 48 שעות, לא יגרום הדבר לקצר חשמלי. הסיכוי לקצר חשמלי מארגז המצברים הוא אחד למיליון ובוודאי שלא בדגמים של דן. בקיצור: אין כרגע שום סיבה לקצר חשמלי - גם לא מהמחסנים שהיו בעברם אוטובוסים. כבר למדנו בעבר שיש לקחת בעירבון מוגבל את המסקנות של הכבאות ושל חוקרי שריפות מקצועיים שלעיתים מאלצים אותם לומר את מה שרוצים ה"אלה" מגבוה. אז בוא נמתין עד שיימצאו ממצאים שיכולים להוכיח חד משמעית מה היתה הסיבה לשריפה. בחברת מאן גרמניה שוללים קצר חשמלי ונטען שקצר מסוג כזה היה אפשרי בימי ה-SL אך לא כיום וכי במערכת החשמל של הרכב יש למעלה משני מנגנונים שתפקידם לנטרל קצר מכל סוג. וכמו שאתה יודע, אוטובוסי מאן אינם נוטים להישרף כל כך מהר - גם לא בנסיעה.
 

mister K

New member
זה לא משנה, עדיין אין לאיש הוכחה שמדובר בהצתה

בוא נתקן את הדברים: אין שום הוכחה שהיה קצר חשמלי
ומן הסתם ראיתי חלקים מהמסקנות. זה לא נראה כל כך משכנע...
אני לא טוען שעובדים ערביים למשל, עשו זאת. אבל לא כאן המקום לפרט מה אני יודע או לא. גם אני מכיר באופן אישי חברי הנהלה בדן ואיש לא מאמין שמדובר בקצר חשמלי. עדיין קיים חשד כבד לפעולת טרור ונראה שמישהו לא ממש שש לדבר על מה באמת התרחש בחניון באותה שבת. טענה שנטענה היתה שמצלמות האבטחה לא מכסות את כל שטח החניון ונטענה גם טענה שלא כולן היו תקינות. אין כרגע הוכחה לכלום והכל ספקולציות. לא הוכח קצר חשמלי ולא הוכחה פעולת טרור. בבדיקה שעשיתי מול חברת מאן קיבלתי תשובות באופן חד משמעי: גם אם תשאיר סוויץ פתוח 48 שעות, לא יגרום הדבר לקצר חשמלי. הסיכוי לקצר חשמלי מארגז המצברים הוא אחד למיליון ובוודאי שלא בדגמים של דן. בקיצור: אין כרגע שום סיבה לקצר חשמלי - גם לא מהמחסנים שהיו בעברם אוטובוסים. כבר למדנו בעבר שיש לקחת בעירבון מוגבל את המסקנות של הכבאות ושל חוקרי שריפות מקצועיים שלעיתים מאלצים אותם לומר את מה שרוצים ה"אלה" מגבוה. אז בוא נמתין עד שיימצאו ממצאים שיכולים להוכיח חד משמעית מה היתה הסיבה לשריפה. בחברת מאן גרמניה שוללים קצר חשמלי ונטען שקצר מסוג כזה היה אפשרי בימי ה-SL אך לא כיום וכי במערכת החשמל של הרכב יש למעלה משני מנגנונים שתפקידם לנטרל קצר מכל סוג. וכמו שאתה יודע, אוטובוסי מאן אינם נוטים להישרף כל כך מהר - גם לא בנסיעה.
זה לא משנה, עדיין אין לאיש הוכחה שמדובר בהצתה
ובטח שלצמד יצחק את יוסף אין ולא הייתה שום הוכחה כזאת מספר דקות אחרי שהאירוע קרה. הם שיקרו והמציאו דברים בלי שום ביסוס ועובדה שהכתבה שונתה במהרה. זה מה שחשוב.
לגבי מסקנות האירוע המדובר, ביקרתי בחניון, שמעתי אנשים ואני לא מאמין שמדובר בהצתה מכוונת. אבל אין לי הוכחה לכלום, אז אני לא זורק דברים לאוויר כמו האתר הבזוי שהוא נושא השירשור הזה.
 
נכון מאוד = אין הוכחה לא לכאן ולא לשם לפחות עדיין.

זה לא משנה, עדיין אין לאיש הוכחה שמדובר בהצתה
ובטח שלצמד יצחק את יוסף אין ולא הייתה שום הוכחה כזאת מספר דקות אחרי שהאירוע קרה. הם שיקרו והמציאו דברים בלי שום ביסוס ועובדה שהכתבה שונתה במהרה. זה מה שחשוב.
לגבי מסקנות האירוע המדובר, ביקרתי בחניון, שמעתי אנשים ואני לא מאמין שמדובר בהצתה מכוונת. אבל אין לי הוכחה לכלום, אז אני לא זורק דברים לאוויר כמו האתר הבזוי שהוא נושא השירשור הזה.
נכון מאוד = אין הוכחה לא לכאן ולא לשם לפחות עדיין.
בכל מקרה נשללה האפשרות שמדובר בעובדים ערבים של דן מהצפון.
אם יוכח שזה פח"ע, הרי שיהיה מדובר במחבלים חיצוניים שאין להם שום קשר לחברת דן. נמתין ונראה אם יהיו מסקנות ואם הן בכלל תפורסמנה לציבור. כל עוד אין מסקנות, אין לדעת מה הסיבה לארוע.
 

טשאפק 2

New member
באופן כללי הוא עיתונאי טוב

ליבוי האש בין דתיים וחילונים - אחלה פרוייקט

אין אפילו דבר אחד שהוא כתב בכל סאגת התח"צ בשבת האהובה עליו, שבאמת הפריע למישהו לפני שהוא כתב אותו ועשה רעש.
חוק או לא חוק, שקרים או אמיתות, מה שבטוח... אפס היגיון בריא וכנראה גם הרבה שיעמום, מחסור באייטמים ותיסכול.
ובוז גם ליואב יצחק שמעסיק "עיתונאים" כאלה.

הצמד הזה אגב גם שיקר לפני שבועיים בעת השריפה בחניון עשר טחנות של דן, כשישר הזדרז להוציא כותרת "אוטובוסים הוצתו בחניון דן" עם תוספת חשד שעובדים ערבים עשו זאת.
לאחר שהתברר כי לא דובים ולא יער, הכתבה השקרית שונתה, אבל ממני אי אפשר להסתיר כלום.
בוז כפול ומכופל לכל האתר הזה
וזו ממש לא הפעם הראשונה שנכתבים בו שקרים בזויים.
באופן כללי הוא עיתונאי טוב
לא מסכים למרכאות ששמת סביב "עיתונאי".

באופן כללי הוא כותב על תחבורה ציבורית ברמה הרבה יותר גבוהה מעמיתיו באתרים מרכזיים יותר. הוא יותר מבין עניין, ויותר מביא עובדות ותמונה שלמה ולא קשקושים מגמתיים.
 
בנושא התחבורה הציבורית בשבתות וחגים הוא בהחלט מגמתי

באופן כללי הוא עיתונאי טוב
לא מסכים למרכאות ששמת סביב "עיתונאי".

באופן כללי הוא כותב על תחבורה ציבורית ברמה הרבה יותר גבוהה מעמיתיו באתרים מרכזיים יותר. הוא יותר מבין עניין, ויותר מביא עובדות ותמונה שלמה ולא קשקושים מגמתיים.
בנושא התחבורה הציבורית בשבתות וחגים הוא בהחלט מגמתי
יש לו אג'נדה מסויימת והדיווחים שלו בנושא מותאמים לאותה אג'נדה.
יותר מכך - העיסוק המתמיד והעקבי שלו בנושא לא נועד לשם הדיווח בלבד, אלא נועד להניע אנשים בעמדות מפתח לשנות דברים בהתאם לאג'נדה שלו.
וכל תירוץ שלו לגבי שמירת חוק לא יכול לטשטש את העובדה שיש לו אג'נדה ברורה בנושא.

למשל, ביטול הפעלת קו 1 של המטרונית בראש השנה, בהחלט רשום על שמו של עידן יוסף.
 

טשאפק 2

New member
עם זה אני מסכים

בנושא התחבורה הציבורית בשבתות וחגים הוא בהחלט מגמתי
יש לו אג'נדה מסויימת והדיווחים שלו בנושא מותאמים לאותה אג'נדה.
יותר מכך - העיסוק המתמיד והעקבי שלו בנושא לא נועד לשם הדיווח בלבד, אלא נועד להניע אנשים בעמדות מפתח לשנות דברים בהתאם לאג'נדה שלו.
וכל תירוץ שלו לגבי שמירת חוק לא יכול לטשטש את העובדה שיש לו אג'נדה ברורה בנושא.

למשל, ביטול הפעלת קו 1 של המטרונית בראש השנה, בהחלט רשום על שמו של עידן יוסף.
עם זה אני מסכים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה