חמותי עדיין מטריפה ... אותי!!!

חמותי עדיין מטריפה ... אותי!!!../images/Emo4.gif

ביום חמישי חמותי ביקרה אצל גיסתי, והתלוננה מדוע אבא שלי לא עוזר לנו! מדוע אבא שלי שיפץ את הבית שלו ותיקן את השיניים שלו במקום לעזור לנו!!! איזה חוצפנית, אפשר לחשוב שאבא שלי הוא בור ללא תחתית , חוץ מזה אני לא מתרברבת בעני ההורים שלי כמה חמי וחמותי עוזרים לנו ולהפך. כזאת חוצפנית. כמו כן בשבת גיסתי עשתה צהרים והזמינה את כולם חמותי התיחסה רק לבן שלי הקטן (הנכד הכי יפה - לטענתהולנכד הגדול שלה (חיים שלה - לטענתה)ולשאר לא. ואני שואלת את עצמי עד מתי אשתוק לה. הרי יש לה עוד נכדים מה היא לא אוהבת אותם הם אחים לעזאזל. פשוט מדהים. דרך הגב החיים שלה עשה לה קצת פדיחות, היא התישבה לידו בארוחה וכאשר מזגה לו אוכל הוא התעצבן עליה, אז היא כעסה שהוא דיבר אליה לא יפה ועברה מקום... אתם קולטים היא ברוגז עם ילד בן 8 והיא עוד גננת. פשוט מדהימה כל פעם מחדש, ואני מתפללת בכל ערב שישי שאלוהים יעזור לה...
 

sovlanit

New member
עדי של דני-

אמרת ה כ ל !!!!!!! גננת שמוחה תואם את הילדים בגן.............. ובאמת,נותר רק להתפלל שה' יעזור לה ולך לאחל-חיזקי ואימצי!!!!!
 

אנילה1

New member
עדי של דני תגידי לחמותך שבתור

גננת את מתפלאת על ההפליה שהיא עושה בין הנכדים. ושהם מדורגים אצלה לפי היופי החיצוני, כשהיא אמורה לאהוב אותם שווה בשווה כמו כל גננת אחראית.
 
היי, אבל מה יעזור להגיד??

חמותי עושה אפליות מטורפות. בסך הכל יש לה 2 ילדים ו4 נכדים. את שני הנכדים מהבת שלה היא אוהבת, מרעיפה עליהם אהבה וכסף ויחס, ואת שתי הנכדות מהבן שלה (בעלי) היא מפלה לרעה - תמיד תתן קודם אוכל לשניים ההם ואחר כך תציע לנו. אם יוצאים למשל למשחק באולינג - אז היא מעודדת את הנכדים ה"מועדפים" ולשלנו תגיד "אוי לא הצלחת? לא הלך לך משהו?". דברים טיפשיים אבל מרתיחים. אם יש גלידה או מיץ או עוגה לחלק - היא לא פעם הוציאה מהצלחת של הבת שלי כי היה נדמה לה שמזגו לה יותר, והעבירה לנכדה ה"מועדפת". מליון חקירות ותחקירים היא תשאל - מה אנחנו קוראים ולאיזה חוגים הולכים ולאיזה מגזין מנויים - רק בשביל ללכת ולהעתיק. זה אף פעם לא מפירגון. היא אף פעם לא תחלוק מידע שיכול לעשות לנו טוב. רק להעתיק ולקנא ולייצר תחרות דמיונית.

מי בכלל מעוניין לעשות איתה תחרות???
היא בלתי נסבלתתתת. העלמתי עין הרבה שנים, וזה לא עזר. היא פשוט חושבת שאף אחד לא שם לב.
אז העליתי את הנושא - והיה פיצוץ.
זה גם לא עזר.
כתבתי לה מכתב עם עשרות דוגמאות - היא או בהכחשה או שבוחרת להתעלם ולהרגיש טוב עם עצמה.
באיזשהו שלב, הרגשתי שכל זה סתם נכנס לי לזוגיות והופך אותי לבנאדם פחות טוב - אז פשוט החלטתי שאני משלימה עם הכל.
גם כשהעבירה דירה שירשו במתנה לבת שלה ולא סיפרו, קיבלתי ואמרתי לעצמי שתעשה עם הכסף שלה מה שהיא רוצה.

רק מה יצא?
הילדות גדלו. ולמרות שבחיי שלא ליכלכתי עליה באזניהן מעולם - הן לא מחוברות אליה. אוהבות אותה, כי היא סבתא שלהן, אבל לא מעוניינות באיזה קשר הדוק מידי. ילדים מרגישים הכל. והם יודעים כשלא אוהבים אותם. והם מודעים לזה שמתחקרים אותם בצורה מכוערת.
אז חבל לי שאין קשר חזק עם סבתא. אבל זו בעיה שלה ובטח רק נותן לה תירוץ עם עצמה לחלק את הירושה רק לבת שלה.

שתחיה עד כמה שמגיע לה, ואני מקווה שבעולם האמת היא תראה את האמת.
 
למעלה