חייב נושא לפעולת ערב שבת!

חייב נושא לפעולת ערב שבת!

חשבתי להעביר פעולה לחבריא ב` אצלנו. עכשיו, אני צריך נושא פרקטי (לא משהו גבוה כמו אהבת ישראל, למען שמו וכו`...), ושאפשר יהיה להעביר עליו דיון.
 
אממממ...

ד``א, זה לחב``ב ולבוגרים. הנושא יכול להיות זה שחב``ב והבוגרים צריכים להתחיל לפעול בסניף, שצריכים לעזור למדריכים החדשים, שכשנמצאים בעיר לבוא לסניף וכיו``ב...
 

tamarhp

New member
בשביל לגרום להם לפעול בסניף

הם צריכים סיבה טובה. אחרת למה להם לבוא במקום לנצל את הזמן לנוח? - למשל אם הסניף תרם להם והם לא תורמים לו זה סוג של כפיות טובה - אידיאל - ואז צריך להסביר למה חשוב שהסניף יפעל. מה איכפת להם שהוא יתרוקן? - התפחת האגו. למשל אם מישהו צריך אותם (מדריך חדש שצריך עזרה, מישהו מחב"ב שיודע לצייר יפה וצריך עזרה שלו בגלופות/בציור קיר) - זה גורם להם להרגיש טוב ולרצות לבוא לעזור. אבל צריך עזרה ספציפית, לא סתם "בואו לסניף כדי שהסניף יגדל", כי אם לא איכפת להם מהסניף - הם לא יבואו. - למה דווקא הם. כל אחד חושב ש"מקסימום רק אני לא אבוא, לא ירגישו בחסרוני". וצריך שיהיה מובן שכ אחד הוא חשוב. - אם הם יהנו בסניף (בין אם זה כי יש להם שם חבר'ה, או כל דבר אחר) - הם יבואו. אם הם איבדו עניין כי יש שם רק חבר'ה בכיתה ד'-ט' והם כבר בסוף תיכון - הם לא יבואו.
 

רוני13

New member
אני הייתי הולך על נושאים אקטואלים

זה חב"ב וחב"ג מה שאומר יחסי צבא-יהדות-מדינה, ישנם נושאים בוערים מאוד בגזרה הזאת לאחרונה.
 

tamarhp

New member
|+| רעיון מצויין

- מחאה בצבא - בעד ונגד - מי מעל מי - הרב או המפקד, והאם צריך לומר את זה בגלוי - סירוב פקודה - מתי כן ומתי לא, איפה עובר הגבול - גלעד שליט - כמה מחבלים לשחרר תמורתו? אם לא נשחרר, זה לא יפגע במוראל של החיילים? - שירות לאומי - אולי עדיף במקום זה ללכת ללמוד מקצוע ואח"כ לתרום לעם ישראל בצורה של הקמת בית, מחקר פורץ דרך וכו' - והדברים האלו עלולים להתעכב בגלל הש"ל שבו אנחנו תורמים בצורה "לא מקצועית"? - שירות לאומי - שנה או שנתיים? יש הרבה בנות שעושות שנה שניה במקום קליל, בד"כ עבודה משרדית, כדי שיוכלו תוך כדי זה לעשות פסיכו'. האם זה שווה את זה?
 
למעלה