חיובים בכרטיס אשראי בחו"ל

אז צריך לחפש מלון בו אני אורח ולא חשוד אוטומטית.....

אני לא זוכר לפני 15-20 שנה שהייתי להשאיר פקדון במלון לשום דבר ומשום תירוץ, אני גם לא מוציא מידיי את הדרכון אפילו לא לשניה. לא מפקיר אותו בידי אף אחד משום תירוץ.

נושא גיהוץ כרטיס והשארתו בידי המלון "בלאנקו" זה דבר בלתי הגיוני לחלוטין. מלון שחושש מפעילות לא חיובית של אורחיו, שיעשה ביטוח וכך נפתרת הבעיה.

נכון שמתוך כ-52 שנים שאני טס, ב-15 השנים האחרונות אני טס רק לכרתים, ושם כל התופעות הללו לא קיימות כמעט.
המחירים סבירים,
לא דורשים במלון לגהץ כרטיס אשראי בלי שום תירוץ להיפך שמחים לקבל מזומן, בהשכרת רכב אתה משלם במזומן והם לא צריכים את כרטיס האשראי שלך,
אני טס רק עם מזומן (גם בימים שהייתי זקוק למליון דרכמות עלי לחודש) וכרטיס האשראי הוא רק למקרה חירום.

אז נכון שבטיסות למדינות שונות באירופה השתמשתי בגרב-כיסים עבור הכסף,רשיון נהיגה, כרטיס אשראי, דרכון. בכרתים אני לא זקוק לזה כיוון שהפשע בכרתים שואף לאפס.

בירור שימוש במיניבר או כל תירוץ אחר, אפשר לעשות בזמן שאתה עושה צק' אאוט.
במרבית בתי המלון בכרתים אתה יכול לשלם בתחילת האירוח או בסופו בצ'ק אאוט...

כרתים איננה מדינת העולם השלישי אלא אנשי האיים הידועים במזגם החיובי. בכרתים מעל 10.000 בתי מלון החל ב-1* ועד מלון 6* היחידי באירופה.

יש בעונה (רק בקיץ) כ-3.000.000 תיירים שזה פי כמה מכמות התיירות בארץ, ואין להם את נושא הצליינות. אבל יש להם את נושא תחילת התרבות האירופאית (כן, מכרתים ולא מיוון).

ומעל לכל , יש את השקט והשלווה, אתה בא ליהנות מהחופשה ולא להיות מוטרד בגלל אלימות או פלילים או פח"ע, הבטחון האישי שם הוא ברור לגמרי.

 

לאונידס

Active member
במזומן במקרה גניבה/טעות לא תראה סנט בחזרה

הכסף אבוד, בכרטיס אשראי כנראה שכל הכסף יחזור.
אבל בחירה שלך היא שלך.
&nbsp
לא מכיר את המלון הנ"ל.
 

Faria

New member
היתה לי חוויה לא נעימה עם חיוב בחול - עם כאל (שטיפלו בי נהדר

לפני כמה שנים באירלנד, "קלקלתי" את האוטו, חברת סיקסט (לא להזמין מסיקסט צפון אירלנד, לעולם, חברה נוראית גם בלי קשר לעניין אותו אני מספר) טענה שהנזק לא כלול בביטוח שעשיתי.
בשלב מסויים רציתי לתדלק, ניגשתי עם הכרטיס לשלם, והכרטיס לא עבר. אחרי ששילמתי במזומן התקשרתי כמובן לכאל לבדוק מה קורה. הסבירו לי שהכרטיס הגיע למקסימום, למרות שידעתי שיש לי עוד כ10000 ש"ח במסגרת, והם אמרו לי שבאותו הבוקר חוייבתי 15 פעמים על 100 ליש"ט! (כי ההשתתפות העצמית היתה 100 ליש"ט וזה מה שחתמתי בעת השכרת הרכב).
&nbsp
מכאן והלאה כאל טיפלו בי באמת נהדר. קודם כל הגדילו לי את מסגרת האשראי עד לסוף הטיול, ומעבר לכך, עם חזרתי ישר התחילו לטפל בערעור שלי על החיוב. כעבור כחודש, אמרו שהיות שלא קיבלו תגובה הולמת מחברת סיקסט, החיובים הללו מבוטלים וזוכיתי בכסף במלואו. כל מה שנדרש ממני הוא 3 שיחות טלפון (אחת מאירלנד, ו2 עם חזרתי לארץ).
 

מאקי

New member
חיוב במטבע יורו/דולר זה בהגדרה שביקשת

שווה לדבר איתם ולבדוק שאכן יש אופציה או או לפי החיוב בפועל וללא המרות
לרוב הכרטיסים זה מופיע דולר..ולכן ההמרה ..עד שמתקשרים ומלינים או שיודעים מראש...תדאג להתקשר יש אופציה כזו לפחות בכרטיסים שאצלנו או דולר או יורו לפי מה שחוייב וישירות במטח ..ללא המרות לשקלים.
שים לב לרכוש מטח בהתאמה.


לגבי הערעור- לא הגיוני בעליל. חיוב כפול מזוכה תוך 48 שעות
אם מופיע בדף חיוב כפול הוא יזוכה
בלי דרמות
והגיוני שהמלון קיבל רק אחת.
כי אחת לא נקלט.
דבר איתם בנועם עם שירות הלקוחות
אני בכלל לא מתקשרת למלון ...יש ביטוח אשראי בדיוק לצורך זה.
 

koby571

New member
חיוב כפול בבית המלון

חברת ישראכארט בינתיים סופרת את מניין הימים עד שיחזירו לי את החיוב.
פניתי גם לחברת בוקינג דרכם הזמנתי את החדר.זה היה לפני 10 ימים.כתבתי שאני רואה אותם כאחראים להשבת הכסף כי את ההזמנה עשיתי דרכם.הם ענו לי מיד,שלחו להם מייל ולי העתק מייל.ביום שישי לאחר שבוע שלחו לי מייל שלא שכחו אותי.הערב שלחו לי מייל שמכיוון שהמלון לא ענה להם הם אחראים להשבת הכסף ומבקשים ממני אישור להעביר הוראה לחברת האשראי על מנת לזכות אותי בסכום תוך 5 ימי עסקים.
אני ממתין בינתיים להתפתחויות ואעדכן בהתאם.
שוב....תודה רבה גדולה לכולם,נעזרתי רבות בכל התגובות שקיבלתי פה.
 
למעלה