חוק הלאום לא יחזיק מים כפי שהיהדות שקר הצף על פני המים

shayCn

New member
חוק הלאום לא אומר כלום. סתם פרובוקציה ימנית

הלאומיות שחוק הלאום בא לחזק כבר קיימת בהצהרת העצמאות ובחוקי יסוד המדינה.
הימין פשוט הופך לקיצוני וליותר אגרסיבי, לא רואה בעיניים ובעיקר מפוחד, אז הוא חייב לחזק את עצמו בהגנה של חוקים. לצורך המשימה, גויסה איילת שקד, שליטת העולם המשפטי והערכאי שיוזמת מדי פעם כל מיני חוקים חסרי דבק שכמו שאמרת, לא יחזיקו מים. פעם אחת זה החוק שנועד להפחית זנות ע"י קנסות כבדים ללקוחות ופעם אחרת זה חוק הלאום.
 

dory141

New member
יפה אמרת

אין לי מושג מי מחליט, אלו חוקים יעלו להצבעה. אבל הימין הנוכחי ממש עושה שמות בכנסת. פחות מפריעים לי החוקים הלאומניים, אלא מספר החוקיים האישיים. כל זב חוטם מנסה להתחנף לנתניהו ומציע חוקים שיגנו עליו, כדי לקבל אצלו נקודות זכות. אולי בעתיד הוא יהפוך לשר, או יומלץ כיורש אם רה"מ ייאלץ להתפטר או לגשת לנבצרות. בקיצור, כל הזמן חושבים על הבחירות הבאות במקום על ביצוע התפקיד בכנסת הנוכחית.
 

shayCn

New member
ביבי מתקרב לנקודה שהכל מתפוצץ. למה?

כי הוא נוקט כבר כמה וכמה שנים בשיטת 'אוהב הכל, תומך בהכל'. מה הכוונה? הוא תומך בכל מי שפונה אליו ומבקש את תמיכתו. אז אמיר אוחנה פנה אליו, ביבי תומך.
אחר כך ליצמן והחרדים פנו אליו, ביבי תומך.
אבל רגע, כאן זה מתקרב לנקודת התפוצצות, אז ביבי מסביר את דבריו, יוצר כאוס מחדש, מאפס את עצמו ואיכשהוא יוצא שהוא תומך גם בחרדים וגם בלהטבים.
ביבי הבין באיזה שלב בשלטונו הארוך מדי, שהעם טיפש ולא מבחין בצביעות של המלך, לכן אין חשיבות להחלטות במי לתמוך כי אין דבר כזה עקרונות ואין דעות חד צדדיות. העם רואה זאת כקיצוניות וביבי משחק כאילו שהוא מאוזן, כשהוא בעצם חסר עמוד שדרה וחסר דיעה נחרצת.
&nbsp
&nbsp
 

dory141

New member
גם האופוזיציה אשמה

לפיד וגבאי כנראה לא מציבים אלטרנטיבה ראויה לשלטון הקיים.
 

shayCn

New member
נכון. לפיד נעלם לתקופות ארוכות מהזרקורים

וגבאי? לא רלוונטי בכלל ואחרי הבחירות יוחלף בליבני שתתן פייט טוב יותר לליכוד, בעתיד..
 

dory141

New member
לבני לא מתאימה להוביל מפלגה

בזכות התפקוד הלקוי שלה נתניהו ניצח ב-2009, היא ברחה מקדימה והשאירה את מופז להתמודד עם ההריסות. אם המחנ"צ רוצים "למות פוליטית", אדרבא, שיקחו אותה. היא מומחית בתתום.
 

shayCn

New member
גם על ביבי אמרו את זה אחרי 99'

ומה שקרה בהמשך, אנחנו חווים עד היום.
גם על שימון פרס ז"ל אמרו שהוא לוזר ניצחי, אבל הוא יזכר כנשיא הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל בגלל תפקידו האחרון.
הזמן עושה את שלו, ניסיון חיים מוסיף למועמד, גם אם העבר עומד לו לרועץ.
אי אפשר לדעת איך הציבור בכללותו יראה את ציפי ליבני. רק בקלפי נדע. הם יכולים לראות אותה כמבריזנית ניצחית שתופסת טרמפים או כמושיעה החדשה.
 
לכבוד חוק הלאום

שבא להחליף את מגילת העצמאות ולשגע את העולם .בתור ימני שאוהב את המדינה ויודע שחוק הלאום הומצא על ידי אנשים שלא ממש דואגים לאזרחי ישראל.
אני מקדיש את כל השירים של הזמרת הלבנונית החתיכה כבת 42 היום Haifa Wehbe שלוקחת 65 אלף דולר להופעה . לתשומת לב עומר אדם .
רמת מוזיקה גבוהה ,אחיה היה מהכיזבללה נהרג בעימות בלבנון היא שכבה עם נסראללה ונסראללה מיהר להכחיש למרות שחיוך לר ירד לו שבוע ימים. אולי הזמרת שונאת ישראל וחרא של אדם---אך מוזיקה לרמה והיא חתיכה אש....לכבוד חוק הלאום. מקדיש את השיר Haifa Wehbe "Ma Andi Habib"
 
למעלה