יופי מסלול מאסף יותר הגיוני בשעות הלילה
מעולה!
מעולה ושאלה בהבנת הנקרא...
אם מציינים שאפשר יהיה להשתמש בשירות כדי להגיע מהדרום לנתב"גמעולה ושאלה בהבנת הנקרא...
כתוב שרכבת תצא בכל שעה מתחנות תל אביב לבאר שבע.
לא כתוב על רכבות מבאר שבע לתל אביב, האמנם כך?
יוזמה מבורכת
כי אז כבר יהיה קשה לקרוא להן מהירותיוזמה מבורכת
לא מבין, מדוע ה"רכבות המהירות" של היום _ אלה בבוקר ואלה של אחרי הצהריים) לא עוצרות גם בתחנת בת ים -יוספטל, שהיא תחנה עמוסה כמו תחנת "משה דיין"
אכן מבורך ומתבקש להפעיל את קו החוף הדרומי.יוזמה מבורכת
לא מבין, מדוע ה"רכבות המהירות" של היום _ אלה בבוקר ואלה של אחרי הצהריים) לא עוצרות גם בתחנת בת ים -יוספטל, שהיא תחנה עמוסה כמו תחנת "משה דיין"
הבעיה היא מיקום תחנות הרכבת ביחס לעיר
באשדוד התחנה כבר מזמן לא מנותקת מהעירהבעיה היא מיקום תחנות הרכבת ביחס לעיר
באופקים, אשדוד, אשקלון ובמידה רבה גם נתיבות - תחנת הרכבת מנותקת מהעיר, אז מה יעשה ב-4 לפנות בוקר הנוסע? יזמין מונית (שאולי אף ימתינו לו שם).
וגם להשאיר נהג אוטובוס אחד שימתין פעם בשעה לנסיעה בכל עיר זו הוצאה כספית גבוהה ולא נראה לי שתצליח (לצערי).
לעומת זאת, בתחנות האחרות אמנם לא כולם גרים מעל התחנה, הרבה גרים ברדיוס של עד 20 דקות הליכה, וכן אין אלא להצטער על כך שהתחנות לא נבנו קרוב לערים
הקו לירושליים אמור גם הוא לעבוד בלילה.
רכבת לנתב"ג זה ממש לא הסיפור כאן.
מסכים עם רוב דבריךרכבת לנתב"ג זה ממש לא הסיפור כאן.
על מנת לנסוע עד תל אביב סבידור מרכז ושם להחליף לרכבת לנתב"ג (או לקו 469), זה לא באמת שירות לנתב"ג שרלוונטי לתושבי שפלת החוף או תושבי הנגב המערבי.
 
נסיעה של שעה+ מאשדוד לנתב"ג באמצע הלילה זה הכי רחוק משירות יעיל. שלא לדבר על ערי הנגב המערבי.
 
כקו נוסעים רגיל, זה קו מצחיק למדיי. מדוע לסיים אותו בתל אביב? אם הוא היה ממשיך לפעול כפי שקו היום עובד, לערי השרון - היה נוצר קישור רכבתי לילי טוב בין השרון לגוש דן וערי השפלה ולהיפך.
 
כמו כן, אם מישהו חושב שנהג מונית בנתיבות או שדרות ימתין ב2-3 בלילה לנוסע בשביל גג 10 ש"ח, אתם חיים בסרט. אלו מחירי המוניות בתוך הערים הקטנות, במקרה הכי גבוה, עולה 15 ש"ח. וכן זה משתלם לנהגי המוניות, אל תשכחו שיש הטבות מס ביישובים אלו.
 
כמ וכן, אם תחנות הרכבת האלו יהפכו להיות חניוני טווח ארוך לנתב"ג, זו גם בעיה.
 
עיקר השירות יהיה בין יבנה לתל אביב, אשדוד ואשקלון פחות רלוונטיות. בשדרות, נתיבות, אופקים ובאר שבע - לא נראה לי שיהיו נוסעים שיצדיקו הפעלה כזו. מבאר שבע לתל אביב יהיה מדובר על זמן נסיעה של כשעה ו45 דקות, זה לא זמן חביב למדיי. כך ששירות מבאר שבע לנתב"ג ימשיך להיות רלוונטי באמצעות קו 469 ולא באמצעות רכבת שזמן הנסיעה שלה הוא שעה ו45 דקות לתל אביב + המתנה לרכבת לנתב"ג + נסיעה של 14 דקות נוספות ברכבת לנתב"ג. זה כבר עובר את השעתיים נסיעה...
 
מה שאני חושב שיקרה זה שהרכבת תהיה רלוונטית עד תחנת אשקלון וממנה דרומה, תהיה ריקה. באשקלון-אשדוד, יהיו מעט נוסעים ומיבנה צפונה מספר הנוסעים יגדל.
רד מעניין נתב"ג, אף אחד לא יסע חצי שעה לתל אביב, ימתין 10 דקמסכים עם רוב דבריך
אני חושב שלתושבי אשדוד ואשקלון זה יהיה להיט.
יבנה קטנה מדי כדי לנפק הרבה נוסעים ברכבת לנתבג.
אם הוא חזר אחרי טיסות של 15 שעות וחניית ביניים?רד מעניין נתב"ג, אף אחד לא יסע חצי שעה לתל אביב, ימתין 10 דק
לרכבת שנוסעת לנתב"ג ויסע בה עוד 14 דקות לנתב"ג, אלא אם כן אין לו ברירה.
 
כל זה כשכל הנסיעה הזאת מיבנה לנתב"ג לוקחת גג חצי שעה בשעות הלילה.
 
מה שנהוג במרחקי נסיעה כאלו זה שמישהו מקפיץ/אוסף אותך מ/ל שדה התעופה.
 
מיבנה לערי החוף הדרומי ולתל אביב יהיה יותר ביקוש מאשר לנתב"ג - זו הייתה כוונתי.
הוא כבר ייסע ב469, למה להטרטר?אם הוא חזר אחרי טיסות של 15 שעות וחניית ביניים?
ובמקום מונית או לבקש הקפצה מקרובים בבאר שבע, חצי שעה יותר באמת תשנה לו?
הגעה מבאר שבע לנתב"ג...רכבת לנתב"ג זה ממש לא הסיפור כאן.
על מנת לנסוע עד תל אביב סבידור מרכז ושם להחליף לרכבת לנתב"ג (או לקו 469), זה לא באמת שירות לנתב"ג שרלוונטי לתושבי שפלת החוף או תושבי הנגב המערבי.
 
נסיעה של שעה+ מאשדוד לנתב"ג באמצע הלילה זה הכי רחוק משירות יעיל. שלא לדבר על ערי הנגב המערבי.
 
כקו נוסעים רגיל, זה קו מצחיק למדיי. מדוע לסיים אותו בתל אביב? אם הוא היה ממשיך לפעול כפי שקו היום עובד, לערי השרון - היה נוצר קישור רכבתי לילי טוב בין השרון לגוש דן וערי השפלה ולהיפך.
 
כמו כן, אם מישהו חושב שנהג מונית בנתיבות או שדרות ימתין ב2-3 בלילה לנוסע בשביל גג 10 ש"ח, אתם חיים בסרט. אלו מחירי המוניות בתוך הערים הקטנות, במקרה הכי גבוה, עולה 15 ש"ח. וכן זה משתלם לנהגי המוניות, אל תשכחו שיש הטבות מס ביישובים אלו.
 
כמ וכן, אם תחנות הרכבת האלו יהפכו להיות חניוני טווח ארוך לנתב"ג, זו גם בעיה.
 
עיקר השירות יהיה בין יבנה לתל אביב, אשדוד ואשקלון פחות רלוונטיות. בשדרות, נתיבות, אופקים ובאר שבע - לא נראה לי שיהיו נוסעים שיצדיקו הפעלה כזו. מבאר שבע לתל אביב יהיה מדובר על זמן נסיעה של כשעה ו45 דקות, זה לא זמן חביב למדיי. כך ששירות מבאר שבע לנתב"ג ימשיך להיות רלוונטי באמצעות קו 469 ולא באמצעות רכבת שזמן הנסיעה שלה הוא שעה ו45 דקות לתל אביב + המתנה לרכבת לנתב"ג + נסיעה של 14 דקות נוספות ברכבת לנתב"ג. זה כבר עובר את השעתיים נסיעה...
 
מה שאני חושב שיקרה זה שהרכבת תהיה רלוונטית עד תחנת אשקלון וממנה דרומה, תהיה ריקה. באשקלון-אשדוד, יהיו מעט נוסעים ומיבנה צפונה מספר הנוסעים יגדל.
אכן...בשני הכיוונים זה בעייתיהגעה מבאר שבע לנתב"ג...
יצאתי בטיסה בשעה 09.00 בבוקר.
קו 469 - זמן נסיעה של כשעתיים ובין 04.00 ל 05.30 אין אוטובוס.
רכבת דרך אשקלון/אשדוד גם כן כשעתיים.
ישנתי בתל אביב וכך פתרתי את הבעיה.
בחזרה - נחיתה בשעה 20.00.
רכבת לכיוון תל אביב בשעה 21.05 לא מתאימה לי, לא אספיק במשך 10-13 דקות לעלות לתחנה מרכזית חדשה ולעלות לאוטובוס של 21.30 .
יצאתי ברכבת של 21.30 לתחנת ההגנה, חיכיתי שם חצי שעה והגעתי לבאר שבע קרוב ל-23.30
זה שירות גרוע בשני הכיוונים.
אין התאמה בין הגעה לתחנת ההגנה וליציאה לכיוון באר שבע.
חצי שעה המתנה - בכל שעות היום והלילה בשני הכיוונים, לא מתקבל על הדעת.
בעבר הרחוק היה סינכרון בין הגעה להגנה ונסיעה לנתב"ג. הרכבת לנתב"ג אפילו חיכתה פעם כדקה/שתיים עד שהרכבת מבאר שבע הגיעה.
אני מצפה שיתקנו את לוחות הזמנים בהתאם.
רעיה
זה ברצינות? הלוואי וכך היה.אכן...בשני הכיוונים זה בעייתי
איך שנכנסים עם הרכבת מב"ש להגנה, הרכבת לנתבג יוצאת.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.