אז מה עדיף, להמציא את הגלגל מחדש?
למה?
אפשר לבחון את המצב בעולם,
ולהעתיק - כן להעתיק! זה לא תמיד רע,
אז להעתיק את מה שעובד (במקום להתחיל פה בניסויים), זו נקודת התחלה הרבה יותר טובה מאשר להשאיר את המצב כמו שהוא עד שיכנסו וועדות, יעשו פיילוטים לתכניות שנרקחו בוואקום.
גם אמרו שחברות הסלולר לא יסכימו לרפורמה, ולהם יש לובי חזק יותר מהמורים. והסכימו, והיתה רפורמה. זו תבוסתנות שלמה, לטעון שהמורים לא יסכימו. קודם כל, תכנית יול"א קרמה עור וגידים והמערכת הולכת לקראת יישומה, והמורים יסכימו (הם גם יתוגמלו בהתאם).
למה שהמורים לא יסכימו שבחול המועד תפעל מערכת נפרדת מהם שתדריך ילדים? אין שום סיבה כזו. אבל פה מקובעים וחושבים שיש רק פתרון אחד, שהמורים יעשו את הכל, המורים יותר מדי במגננה ובמקום להציע פתרון משלהם הם נוטים להפוך את זה לקרב על ימי החופש שלהם, ונגמר הדיון.