חברי הפורום מרצים

moran f

New member
תשובה כללית

אני די בטוחה שנותנים אישור להתוויות של תרופה רק אחרי הוכחת יעילות לאותה התוויה, כלומר אם רוצים להרחיב את השימוש לסוגי סרטן נוספים צריך להוכיח יעילות גם לגביהם. הניסויים האלו עולים לא מעט, כך שיכול להיות שזו הסיבה.
 

saragon

New member
מה שמוזר זה..

שביום מן הימים ימצאו תרופות לכל המחלות הקשות, אבל לאלרגיה לאבק אני בספק.
 

maayan185

New member
אבל...

אבל אם הם יודעים שזאת תרופה שכבר יעילה בודאות נגד 2 סוגי סרטן... אז לא שווה להם לבדוק אותה? במיוחד שזאת תרופה שלא מוגבלת לסוגי סרטן מסויימים (כמו טיפול בהורמונים)...?
 

moran f

New member
אני מניחה שלא

אחרת הם כנראה היו עושים את זה
או שזה בתהליכים עכשיו - גם אפשרות.
 

ch561

New member
כי זה לא הכל פעילות

הרי יש הרבה תרופות כימותרפיות שפעילות נגד סוגים שונים של סרטן. ישנם תאים סרטניים שמתחלקים לעיתים יותר גבוהות, לדוגמה (יש שוני בתאי הסרטן השונים, כפי שיש שוני בתאי הגוף השונים). אסור לשכוח, החומרים הכימותרפים משפעים על רקמות בריאות, חייבים הבדל (גדול ככל הניתן) בין תאי הסרטן לרקמות הבריאות של הגוף. חייבים, כפי שמורן כתבה, לבדוק פעילות כנגד סוגי הסרטן השונים.
 

moran f

New member
החופש הזה לא עושה לי טוב

איך הצלחתי לשכוח שיש סוגים שלא מתחלקים מהר בכלל - הבעיה שם היא רק באפופטוזיס. לא זוכרת איזה זה היה, לצערי
 

zappon

New member
למרבה הפרדוקס תאי סרטן לרוב

מחלקים יותר לאט מהתאים רגילים של אותה הריקמה...
 

ch561

New member
האם אתה מתכוון לכך

שרוב הגידולים הסרטניים אינם ממאירים?
 

zappon

New member
לא אמרתי זאת ולא נראה שאפשר

לטעון זאת בנקודת זמן מסויימת. אמרתי מה שידוע- שהגידול לרוב גודל יותר לאט מהריקמה המקורית אבל כמות התאים של הגידול שמתחלקת היא יותר גדולה ופחות מתים ולכן מסת הגידול גדלה בצורה שדומה למעריכית. בקיצור רציתי לומר שהגידולים לרוב מתחלקים יותר לאט מרקמת המקור. אגב שמעתי שיש גידולים ממקורות שונים (שכחתי דוגמאות) שמראש יש להם MDR ותעלות שונות לסילוק חומרים כי התאים משהם הגידול התפתח היו מראש עם המשאבות האלו בשביל הפעילות הסדירה שלהם-למשל תאים שמתעסקים בגוף בדה-טוקסיפיקציה.
 

medichi

New member
שאלה...

מה קורה כשמדובר באמת בסרטן כבד,הכבד מכיל כמויות גדולות של CYP450 מסוגים שונים, המשנים כמעט כל מולקולה. איך ניתן לטפל בסרטן כבד ע"י כימוטפרפיה,אם בתאי הסרטן הספציפים האלה כבר יש אנזימים שמפרקים\משנים את המולוקלה התרופתית ?
 

bodas

New member
../images/Emo45.gif עלה למאמרים../images/Emo70.gif

קישור למאמר החדש. תתחדש
רוצים גם מאמר בפינת חברי הפורום מרצים
כתבו לנו סקירה על נושא לבחירתכם
 
מפחיד-פשוט מפחיד

אני לצערי חולה "טרי" וכל פעם כשאני רק מציץ או קורא ב-מה מדובר, אני מזדעזע מחדש, ומעדיף לפעמים שלא לדעת כלום על העניין הזה. בכלל עד עכשיו אני מתחבט בשאלות: מהי המחלה? ממה היא נגרמת (באמת ממה?) מהם התרופות המזעזעות שקיבלתי? (עד עכשיו כולי כאבים מהתרופות) ומי המציא בכלל את התרופות הללו?
 

bodas

New member
מאחלים לך רפואה שלמה ../images/Emo24.gif

נשמח לעשות כל שביכולתינו כדי לעזור לך להבין יותר לעומק את מחלתך, אם תרצה...
רפואה שלמה ובריאות
 
הודג'קין דרגה-3..........

סיימתי כבר טיפולים ארוכים (2 מחזורי בקאפ+נטולן, ו-4 מחזורי ABVD) לפני 3 חודשים... סימתי, בדיקה ראשונה העלתה תוצאות מצוינות, אבל אני עושה בדיקה חוזרת כי נדמה שבאיזור החזה אולי יש קליטה.... הבדיקה (CT-PET) ביום ד' הקרוב באסותא.... אבל השאלות שלי- מהי בדיוק המחלה הזו? מה התרופות הללו? מי המציא אותה? ומה קורה אם חלילה יש עדיין קליטה מסוימת? מחכה לכם...
 

ch561

New member
אני אנסה לענות לך

אני הענה לך בפשטות מכיוון שאיני יודע עד כמה עומק אתה מעניין בתשובות, במידה ואתה רוצה יותר ממה שאני מפרט, תשאל ואני אענה שוב. מהי המחלה? בפשטות, זאת מחלה שבה תאי הגוף פשוט לא ממלאים את יעודם. בדר"כ, כאשר יש תא שעבר מוטציה ב DNA ישנם מנגנונים שתפקידם להרוג את התא. לפעמים לצערינו זה לא פועל, ואז התא משתולל וזה הסרטן. התרופות האלו הן תרופות שהורגות את התאים, לצערינו התרופות לא מבדילות בין תא בריא לחולה (למרות שקיימת העדפה לתא הסרטני). בגלל סיבה זאת של חוסר העדפה, קיימות אותן תחושות לא נעימות שאתה מרגיש. מי המציא את הסרטן? אלוהים? מי המציא את התרופות? בני אדם, וטוב שכך. בעבר, כפי שכבר כתבתי, מחלת הסרטן היתה גזר דין מוות. כיום האחוזי הריפוי מדהימים!!! ואני אכתוב שוב, מדהימים!!! ישנם סוגי סרטן עם אחוז ריפוי של קרוב ל 100%!!! אני לא רופא, לכן אני לא יודע מה זה דרגה 3, אבל אחוזי הריפוי בהודג'קון גבוהים מאוד. תרגיש טוב
ומי יתן שתעבור המחלה ללא בעיות
אשמח לענות לך על כל שאלה בפורום ובמסר.
 
למעלה