זמני מיטה - שאלה לבנות הפורום

בחורה קלה להשגה נכנסת למיטה ישר

יש לך בכלל ספק בתשובה?
מדהים אותי שאת שואלת אותנו כשהתשובה ברורה. אחרי 3-4 פגישות לפחות. אין מצב של פגישה ראשונה
 

Miss Thang

New member
ומה לגבי אותו הבחור ששוכב עם הבחורה

בפגישה הראשונה? הוא ה-"גבר גבר" בסיפור והיא ה"זולה"? ימי הביינים לא נגמרו כבר?
 
ומהיכן הסקת מסקנה זו?

איפה זה נכתב? מי אמר דבר כזה איפשהו לאורך כל הדיון? מסקנתך שגויה. זה את שחושבת על מי ששוכב הרבה כעל "גבר גבר". אם את מחפשת באיזה צד להטיל אשמה אז זה בצד שלך. מה אכפת לגבר שמזיין הרבה מה את חושבת עליו? להפך. הוא נהנה לשמוע שאת חושבת עליו כעל "גבר גבר" ולכן ימשיך ככה. הרגע נתת לו סיבה מצוינת להמשיך לנהוג ככה גם בעתיד. זה אני שחושב על בחורה ששוכבת אוטומטית על ההתחלה כעל "זולה". גם זה ששוכב עם הרבה בחורות זה לא אומר שהוא עשה את זה איתן בפגישה ראשונה כפי שנרמז כאן. עכשיו עשינו סדר במחשבות.
 

ss1978

New member
לא חמודה, הם לא נגמרו........

עצוב אבל נכון. כתבתי את זה כבר כמה פעמים אבל עדיין....... גבר הוא גבר ואשה היא שרמוטה. את יכולה לקבל את זה או לא, להתייחס או לא, להתעצבן או לא, אבל ככה זה.
 
את יכולה לקבל ,

ואת יכולה גם לברור גברים שלך טוב יותר, כדי שלפחות אצלך בבית ייגמרו ימי הביניים (אם זה מה שחשוב לך כמובן, אני לא כופה עליך סדר עדיפויות). לי למשל, יש בבית גבר שכל נושא ה"דייט ראשון, דייט שני" ממנו והלאה; גם לטל קל יש בבית גבר כזה; וגם לת'נג יש חבר שזה לא מעסיק אותו. אז במקום לעצב את החיים לפי מה שקראתי בפורום (ואני ממש לא רוצה שזה יישמע כמו ירידה אישית, אבל את הדעות שאת מציגה קוראים לרוב מפי האנשים שלא הייתי מתרועעת אתם בכל מקרה), אפשר פשוט לעצב אותם לפי השקפות העולם שלנו ולמצוא גברים שיתאימו לנו. שוב, לא רוצה להישמע מתנשאת או גזענית, אבל בחוגים חברתיים מסוימים הדיכוטומיה "גבר גבר - שרמוטה" אינה רווחת כפי שאת מציגה. ואני כבר הרבה שנים כמעט ולא נמצאת במגע עם חוגים אחרים, אז אפשר להגיד, שכל אחד יכול למצוא נישה משלו ולנשים לרווחה.
 

ss1978

New member
בואי נבהיר כמה דברים!!!!!!

ה "גבר" שלי לא כזה, וגם אני לא, אבל לא על זה מדובר. שאלו פה אם הנושא הזה לא נעלם והוא לא נעלם, עם כל הקידמה ב (בעיקר בקשר לסקס) וזה לא חברים שלי, ידידים שלי, ההורים שלי, זה החברה (לא שלי)! יש המון אנשים שחושבים ככה (גבר-שרמוטה) זה כל מה שאמרתי.
 

Miss Thang

New member
חבר שלי לדוגמא,

חושב שאין שום בעיה בסקס בפגישה הראשונה - השנייה או וואטאבר. אבל אם בחורה תצא מנקודת ההנחה שבגלל שהוא כביכול "גבר-גבר" אז הוא יקפוץ על ההזדמנות "לזיין אותה" בפגישה הראשונה, הוא דווקא עשוי לוותר על ההצעה. הוא שונא להרגיש שכביכול בגלל שהוא גבר אז מצופה ממנו לרצות לזיין בכל מצב ובכל הזדמנות.
 
לא צריך לחכות יותר מידי

אפילו פגישה מקסימום 2 אם הכל זורם ויש חיבור טוב, אין תעריף לזה וזה תלוי בהרגשת המוכנות של שני הצדדים...
 

mr mr

New member
מצחיק שהשתמשת בביטוי "תעריף"

קודם מישהו שאל מה ההבדל בין זונה לבין מישהי ששוכבת בפגישה הראשונה בזה הרגע צימצמת את הרווחים עוד קצת
 
אין חוקים.

יכול להיות בראשונה - יכול להיות בעשירית ויכול לא לקרות בכלל.. הכל תלוי בהרגשה, באינטראקציה, בעניין המשותף, בתחושת הנוחות, במשיכה ורצון הדדים ובעוד 20 אלף גורמים שאני בכלל לא יכולה להגדיר. אין חוקים. זו תשובתי. המוטו שלי הוא - כל מה שמתאים לשני הצדדים - מקובל. מי קבע ת'שטויות של פגישה שניה / שלישית וכל זה.. ???
 

mr mr

New member
זה מה שא/נשים

ניסו לומר פה ובכל זאת זה הדרדר ל 120 הודעות (את היית ההודעה ה 121) ואני בכוונה השתמשתי בביטוי "הדרדר"
 

avshalomat

New member
אני שואל את עצמי אם לאנשים

אין משהו יותר טוב להתעסק איתו אולי ישל הם יותר מדי בחורות אולי הם מוצאים בזה תחליף לאני לא יודע, להביא ביד מול פורנו, אולי יש להם שיעורים ועבודה שלא בראש שלהם לבצע וואלה לא יודע, עדיין מתעוררת בי תהיה, פגשתם בחורה שכבתם איתה מה לעזעזל זה מזיז לכם את הזין שזה קרה מוקדם?
 
למעלה