זילות השואה באדיבות צבא ההגנה לישראל

סביר להניח שזה באמת ככה.

הם לא מוגבלים בקשריהם החברתיים לדוברי עברית או תושבי ישראל בלבד ולעיתים קרובות מקגישים יותר קרבה רוחנית לאנשים במערב אירופה וצפון אמריקה שאיתם הם חולקים אותה מנטליות מאשר לפלחים אחרים בחברה הישראלית שאותם הם רואים כאחרים, ככאלה שמקיימים יחידות תרבותיות נפרדות ומתעקשים לא להיות לחלק אינטגרלי של המרחב התרבותי המשותף "ניו-יורק - ברלין - תל-אביב" (וזה לא משנה אם הוא אמיתי או שקיים רק בראש של ה"תל-אביבים"), למשל, דתיים על כל גוניהם (המזרחים המסורתיים, החרדים, המתנחלים) ורוסים.
 

beatman

Member
יש רוסים מסויימים שמתחברים לאווירה הזאת, למשל קבוצת דור 1.5

 
אנשי קבוצת דור 1.5 מתחברים לאווירה הזאת?

הם מקרה אמביוולנטי, הם גם כן וגם לא... הם ממצבים את עצמם כקבוצה אתנית נפרדת וממנפים את רוסיותם להעלאת מודעות אליהם, שזה מאוד משתלב עם הנטייה הכללית של השמאל לטיפוח זהויות משנה, והאווירה של פתיחות וגיוון, מצד שני, כל הפעילות שלהם בנויה על הדגשת רוסיותם, והרבה מהשמאל מתייחסים אליהם בערך כמו לערבים, האחרים שצריך להגן על זכותם להיות אחרים, אבל עדין אחרים.
ועדיין, הם זוכים ליחס הרבה יותר אוהד מאשר הרוסים ה"רגילים" (איך שה"תל-אביבים" רואים את ה"רוסים" בהכללה).
 

beatman

Member
נכון, צודק

התכוונתי לנקודה שבה הם דוגלים ברעיונות פוסט-מודרנים של השמאל כמו אנטי דתיות ואנטי ציונות.
 

ivgy1980

New member
הישראלי המודרני חי בסרט וזה קצת מדאיג

הצברים לא מכירים את מציאות הרדיפות, שהייתה מנת חלקם של מרבית יהודי אירופה והאימפריה הרוסית. ותמיד הפליא אותי כיצד הצברים מוכנים לנהל דיון על מסירת שטחים משמעותיים מהמדינה הגם-כך מזערית שיש להם, במקום לשאוף להגדלת שטחי ארצם בכל אפשרות.

זה מצחיק ודי עצוב - הלא בזמן שהאזרח הישראלי נוסע לטייל ללא פחד במקומות הזויים ברחבי העולם, הממשלה הישראלית מתחילה להזיע כשכמה גויים רק מסתכלים לכיוונה.
 
הגדלת שטחי ישראל, חס וחלילה, חס ושלום, חמסה חמסה חמסה!

לרצות בהגדלת שטחי ישראל, אפילו להעלות רעיון בזוי שכזה על דל תודעתך נחשב עכשיו לחטא נוראי וחילול קודש, כמעט פשע מחשבה...
 

ivgy1980

New member
הלוואי נחזור לגבולות המקראיים במהרה בימינו

בינתיים, הגויים בעזה, איו"ש וירושלים צריכים ללכת.
מלא החזירו את סיני עם הנפט, אז לפחות ליישב את כל השאר!
 
ב"גבולות מקראיים"

אתה מתכוון לזה? אמנם עם עבר הירדן, אבל בלי השפלה, הגולן והנגב...

 

ivgy1980

New member
למה לא? הרי "ואעשה אותך לגוי גדול". אבל בינתיים

צריך להתחיל ליישב כל איזור פנוי באיו"ש - הערבים יעזבו ביזמתם למראה רבבות יהודים המיישבים את ארצם. אחרי שניישב את כל מרכז הארץ (בין הכנרת לים המלח), נעבור ליישב את הצפון, עזה והנגב. ואח"כ הגויים מעבר לירדן ייצטרכו להזיז הגבול קצת מזרחה, והגויים בצפון - קצת צפונה.
 
גוי גדול? אבל השטח הזה לא גדול מישראל העכשוית

חוץ מזה אפילו מוחות הכי מחוממים מאז ומתמיד ראו בעבר הירדן משהו ששייך רק להיסטוריה העתיקה ואין לו דבר וחצי דבר עם ישראל המודרנית. בעשור האחרון עזה זכתה למעמד זהה לעבר הירדן בתודעה הישראלית. אם הייתה אפשרות לספח את היו"ש וליהשד אותה, וגם את הנגב, הגליל והמשולש, היה אפשר לראות בזה אתחלתא דגאולה.... אבל הקדוש ברוך הוא לא יגיש לנו שום דבר על טס של זהב כמתנה מהשמיים, גם המטרה הנעלה של קיום מדינה יהודית הוגשמה י"ע אנשים בשר ודם.
 

ivgy1980

New member
הקב"ה הגיש, ועוד איך הגיש, ועל מגש של זהב!!

העובדה שישראל שרדה 3 מלחמות קיום (48, 67, 73), כשבכל פעם שטח המדינה גדל באופן לא פרופורציונלי, מדברת בעד עצמה. מבחינה צבאית, אלו היו הישגים לא הגיוניים - ובכל זאת, עובדה!

כל מה שהיה צריך זה להתחיל ליישב את כל השטחים (לכל הפחות איו"ש, המשולש, הגליל, עזה והנגב) והערבים היו עוזבים מיוזמתם או לכל הפחות מקבלים את השלטון היהודי. העולם היה בהלם מהנצחונות הצבאיים של ישראל ואף אחד לא היה מעז לדבר איתנו.

אמנם ההמשך ידוע - מדיניות הויתורים והמו"מ - אבל עדיין לא מאוחר לתקן. עבר הירדן יכול לחכות, אבל איו"ש, הגליל והנגב חייבים להיות מיושבים בידי עם ישראל. למראה היהודים המתיישבים על אדמתם הערבים ייעזבו, הגם שבהחלט יש להם לאן ללכת.
 

beatman

Member


אי אפשר שלא להתייחס לניסים הללו ולעזרה מ-ה' במלחמות, כמו גם לצערנו מכות כואבות שהגיעו מכיוון אוייבנו ועוינות מחלק לא קטן מאומות העולם כאשר נתנו חלקי מולדת לאויב.
 

Astroo

New member
למה זו זילות השואה?

אכן, ההומואים, הצוענים והמפגרים חוסלו על ידי הנאצים עקב תכונה מולדת כלשהי שלהם (בשונה מהקומוניסטים למשל, שחוסלו ממניעים פוליטיים)
 

Helio

New member
אולי רתו להעביר מסר יותר רחב במיוחד כאשר נאמר בסוף שצריך

להיות גאה בעצמך?
 
למעלה