זהו בדיוק העניין
שהיצרנים והמפרסמים עומדים על כך שהמוצר ייקרא "דגני בוקר" כי שם זה כלשעצמו כבר משדר בריאות. 'מדגנים' אולי מצלצל היטב ללשונאים, והם מוזמנים להתבוסס להם בתחדישיהם המצלצלים ולטפוח זה לזה על השכם. אבל המילה 'מדגנים' פירושה האינטואיטיבי בין השאר הוא שהמוצר עשוי, בין השאר, מדגנים. וכל שוחר בריאות עלול לשאול את עצמו מיידית: הי, רגע, זה עשוי גם מדגנים וגם מ... מה? זה בריא? ועד שמתחילים לפשפש באותיות הקטנות של המוצר כבר מתגנב הספק וכבר קונים לחם בריאות 12 דגנים במדף לחמי הבריאות. אופס! הלקוח ברח מהמלכודת... אם עובד האקדמיה (לאן נעלם?!) יוכל לספר לנו על התנהלות האקדמיה מול כוחות השוק - אני מוכנה להתערב שעלו שם שיקולים ממין זה.