זה לא נתפס, נכסים יקרי ערך בירושלים תמורת המסוממת?

ספי111

New member
שבטווח הזמן הזה יצאו אנשים עם כמויות גדולות יותר של סם

עם מאסר מינימלי וקנסות.
ברור שהיא נקלעה למשחק פוליטי שלא בטובתה.
 

Henry0

Well-known member
כי היא בכלל לא עברה על החוק הרוסי

היא היתה בטרנזניט, ולכן לא בשטח הרוסי, אלא בשטח הבינלאומי בתוך שדה התעופה.
צריך לתכנן מראש, איך למשוך אותה לטריטוריה הרוסית בשדה.

וכיון שנמשכה, הרי מבחינה חוקית היא נאלצה לעבור את העבירה,
ולכן היה עליה לצאת זכאית.

סביר להניח, וכאן אני רק מנחש לפי מירב הסבירות,
שלא עושים מאמץ למשוך מישהוא, עם סיכוי שלא ימצאו בכליו כלום,
אז ליתר בטחון משתילים בכליו משהוא.
אבל ברור שיש אפשרות, שבמקרה היה לה סם.

מעניין למה ככל שלאנשים יש פחות הגיון,
הם פחות שמים לב לעובדות הכי חשובות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כפי שישראל עוצרת אוניות במים בינלאומיים

שחוץ מהמרמרה תמיד היה באמת מדובר באוניות שבאו להבריח נשק, כך ייתכן שגם רוסיה לא טרחה למשוך אותה לטריטוריה הרוסית בשדה אלא פשוט צפצפה על הכל ועצרה אותה בשטח בינלאומי בשדה התעופה.
 

marabo

Well-known member
מהיכן המצאת את הקשקושים שלך?

שדה התעופה על כל אזוריו הוא לא שטח אקסטריטוריאלי. גם אם יש אזור בו עדיין לא בדקו דרכונים או כלל לא בודקים ומחתימים כי הוא מיועד למעבר בין טיסות זה לא הופך אותו לאזור שלא שייך למדינה, זה לא שגרירות.
עובדה שבית המשפט הרוסי ובצדק לא קנה את הקשקוש הזה. גם בית משפט ישראלי לא היה קונה קשקוש כזה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אף מדינה לא רואה בכמות קטנה של סמים לשימוש אישי הברחה

הברחה מתקשרת לסחר ושימוש אישי במטוס או מקסימום כמה ימים לאחר שתחזור הביתה לא יכול להיחשב כהברחה והעונשים הקשים על הברחת סמים הם לא בגלל המעבר של הסמים ממקום למקום אלא בגלל הכוונה לסחור בהם.
 

marabo

Well-known member
אני בניגוד לך לא מתמצא בחוק הרוסי

אבל בכל מקרה, גם אם דבריך נכונים והיתה פה קונסיפרציה רוסית כל העיסוק והרעש שקיבל העניין רק הזיק לנעמה כי כעת הרוסים לא יתקפלו בקלות כפי שאנו רואים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לו הייתה זוכה למשפט צדק הייתה כבר משוחררת לאחר ריצוי מלא של

עונשה ללא קציבה וללא חנינה, כשהתגלה שהמשפט גזר עליה לפחות פי 12 מהעונש המקסימאלי על העבירה שלה, ברור שהיא לא עצורה בגלל העבירה שביצעה אלא מסיבה אחרת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
היא לא הבריחה שום דבר היא רק השתמשה בסמים

ולקרוא לכמות כזאת הברחה זה כמו לקרוא לתאונת דרכים ניסיון רצח או רצח. ניצלו את צריכת הסמים כדי לחטוף אותה כבת ערובה ובניגוד לגלעד שליט שבחר לישון בטנק ולא להקשיב בתדרוך היא לא אוזהרה לא שברוסיה גוזרים עונשים לא מידתיים ומעצימים את העבירות ולא שברוסיה מחפשים ישראלי עם דרכון אמריקאי כדי לחטוף אותו ולראות את מי קל יותר לסחוט.
 
וכי גויה היא? ואין זאת אלא שאמה נדדה לארצות הגויים

לשבור שבר
ולו הייתה ימנית גם אז היה יוצא עליה קצפו של כבודו?
 

marabo

Well-known member
אז מדוע אמה לא פונה לבקש שבר על ביתה במקום אליו נדדה?

הואיל והחליטה ששם יותר טוב, שתחפש שם גם מי שיעזור לביתה.
 
שאל לו לכבודו לשפוט אותה. שלב של אמא אין הוא לב של גבר

ואם חטאה ביתה , נשכח אותה? שאומרין כל ישראל ערבין זה לזה
 

marabo

Well-known member
מתפלא אני כל כבוד תורתו ששכח דברי רבותנו עליהם השלום

שלימדונו ש"אין פודין את השבויים על כדי דמהן".
כדי שלא ילמדו הגויים לחטוף יהודים לצורכי סחיטה.
 
ומה אומר אני הקטן על כבוד תורתו
ששכח דברי הנשר הגדול

פדיון שבויים קודם לפרנסת עניים ולכסותן, ואין לך מצוה גדולה כפדיון שבויים, שהשבוי הרי הוא בכלל הרעבים והצמאים והערומים, ועומד בסכנת נפשות. והמעלים עיניו מפדיונו, הרי זה עובר על "לא תאמץ את לבבך ולא תקפוץ את ידך" (דברים טו, ז), ועל "לא תעמֹד על דם רעֶך" (ויקרא יט, טז), ועל "לא יִרדנו בפרך לעיניך" (שם כה, נג), ובטל מצות "פתֹח תפתח את ידך לו" (דברים טו, ח), ומצות "וחי אחיך עמָך" (ויקרא כה, לו), "ואהבת לרעך כמוך" (שם יט, יח), ו"הצל לקוחים למות" (משלי כד, יא) והרבה דברים כאלו. ואין לך מצוה רבה כפדיון שבויים.
ומכאן שאני קורא לכבודו לחזור מדבריו ולאמץ דברי הגאון מכולם ולא קשקושין בעלמא
 

marabo

Well-known member
במחילה מכבודו, לא עיין הוא הייטב בדבריו

שאמר הוא גם בהלכות מתנות עניים פרק ח יב: "אין פודין את השבויים ביתר על דמיהן מפני תקון העולם שלא יהיו האויבים רודפין אחריהם לשבותם".
 
שהנשר אומר דבר והיפוכו ולכן אין משקלין לדבריו

שהדבר דומה למי שאומר בבוקר שזהו לילה ובלילה אומר שזהו בוקר

ומכאן שעלינו להסתמך על רייב שטרנברג
שלימדנו
א. א' שטרנברג16, שחקר סייג זה בקהילות היהודיות באזור הים התיכון, ובחן את יישומו הלכה למעשה מימי הביניים עד לכיבוש צפון אפריקה על ידי נפוליאון (ששֹם קץ לתופעת שודדי הים), הראה שהקהילות היהודיות נהגו לפדות את שבוייהם אף ביותר מכדי דמיהם אם היה צורך בכך. לדעתו, "סבלו של אדם ותנאיו בשבי היוו גורם ראשוני בשיקולי הציבור לתשלום גבוה, ולאו דווקא מעמדו האישי-השכלתי"17. הוא מציין שאם בתחילה מחו הפוסקים כנגד הפרת תקנת חכמים, הרי מן המאה הט"ז אנו עדים לכך שפוסקים נותנים לדבר גיבוי הלכתי18. מכאן הוא מגיע למסקנה ש"אם מותר לשלם כל מחיר לכל יהודי, ממילא נשמט מעמדו המיוחד של תלמיד חכם".
 

marabo

Well-known member
זה דבר המשלים דבר

שכוונתו של הנשר הגדול שמצווה גדולה לפדות שבוים אבל עד מחיר סביר.

ודברי כבודו סתומין שכן לא פירט הוא מי היו הפוסקים שהתירו הפרת תקנת חכמים זו ומדוע התירו הם זאת.
 
וכי יקלו הדברים בעיני כבודו? שאולי היו ימנים הפוסקים או אולי

שמאלנים? ואולי חפצו בעילום שם שהרי היו בגולה ולא בארץ הקודש
שהרי בשלטון הגויים היו ומכאן שרב הנסתר מהנגלה ולהשומעין ינעם
 

בוזי15

New member
כשהמחליט הוא רופס וסמרטוט .אתה מקבל את מה שאתה לא רוצה !!

כבר ברור לך שהאמריקאים לא ילקקו לפוטין
אז אם ישנו סמרטוט ברור שרצוי לנצלו !!!
טוב לפחות שצברנו נכסים יקרים בירושלים ולא בנתניה !!
 

ai21

New member
היום אנחנו אוהבים את התימנים שלנו

ולא משווקים אותם לחו"ל כבעבר,
אלא רוכשים אותם - כפריטים יקרי ערך.
&nbsp
פוטין לעומת זאת,
אוסף ארמונות ומוניומנטים רוסיים.
 
למעלה