זה בעייה רצינית כשגבר קרוב רגשית לאמו והיא אם היא עוזרת לו

Cherry Bloom

New member
ומה בדיוק התרומה שלך לפורום?

עברתי על כמה דפים לאחור ולא ראיתי שכתבת כלום חוץ מכמה משפטים סתמיים להפליא. זאת בעוד "כי אני הבוס" מצטייר כאחד מעמודי התווך של הפורום ועצותיו שוות זהב.
 

שילה1

New member
מממש.....טוב נו.יש מי שקשה לו לראות,לקרוא

ולכבד דיעות של אחרים.
איש לא חיב לך הסבר.
 

Cherry Bloom

New member
תגובה שממחישה את תת הרמה שלך

אני אמרתי את מה שיש לי להגיד, לא אגרר איתך למלחמת השמצות.
 

שילה1

New member
בהחלט כן ואתה תמחוק תגובה זו ויאש"ק.

ואחסוך הסברים בנושא.
 

skickers

New member
רק לידיעה, משתמש בתפוז לא יכול למחוק הודעה גם אם הוא רוצה

רק מנהל יכול למחוק.

וברור לי שאני הולך לחטוף ממך נזיפה רק כי ציינתי את המובן מאליו.
 

שילה1

New member
יש לך עוד כמה ניקים בבויידם?שאנחש?

גולש יכול לבקש ממנהל הפורום למחוק.
&nbsp
 
חמותי ז"ל הייתה אשה מדהימה

אהבה אותי כמו בת. ניצולת שואה, איבדה את כל משפחתה בשואה, עלתה ארצה לבד כילדה ומשפחה הייתה עבורה ערך עלין, מעל ולפני הכל. אני לא חושבת שהייתי יכולה להתגרש אם היא הייתה עדיין בחיים כי אני יודעת כמה צער זה היה גורם לה.
 
נשמע כמו אוי אוי אוי

מה קורה לנשים בפורום הזה? אחת בטוחה שפסיכולוגית חטפה לה את הבעל המסור, אחרת שחמותה סובבה לה את ה "חיימשלי". מה עם לקחת קצת אחריות?

 

שילה1

New member
מה עם להפסיק להעיר ולהתלונן על נשים בפורום?

מה על להרגע קצת?
 
אין שום בעיה בעצם הקרבה בין ילדים להוריהם, להיפך - זה מבורך.

לרוב זה מעיד על משפחה טובה ובריאה. זה שגבר אוהב את אימו, מכבד אותה ודואג לה מעיד על יכולות רגשיות גבוהות.
נכון שיש מקרים שבהם הורים מנסים להפריד ולסכסך בין בני זוג, ובמצב כזה אני מצפה גם מגבר וגם מאישה שיציבו גבולות ברורים להוריהם ואף ינתקו קשר אם הגיעו מים עד נפש. אבל זה באמת מיעוט המקרים.
אם את מגיבה להודעה יותר למטה בעמוד, הרי ששם אני לא רואה מצב מהסוג הזה. אני רואה חמות שמנסה להתקרב לאישה ודואגת לבנה, אולי לא תמיד בצורה האופטימלית והנוחה ביותר מבחינתם, אבל בהחלט עם רצון טוב ומוכנות לעשות מאמץ כדי להתקרב. אבל נכנסת לתמונה התחשבות אנושית ויכולת להתפשר מצד בת הזוג, רצון להידבר ולנסות להגיע לעמק השווה ולהבנה הדדית. הבעל מדבר עם אימו, אוהב ומכבד אותה, אך חי את חייו עם אשתו ולא עושה את מה שאימא שלו אומרת אם זה לא מתאים לתוכניות שלו.
זה שמפריע לה שהוא מדבר איתה הרבה בטלפון - נו, באמת. זו כבר לגמרי הבעיה שלה ומעידה יותר על קנאה קטנונית והרצון שלה לשלוט בבעלה מאשר על בעיה עם החמות. לדעתי כל הכבוד לגבר שאינו זונח את אימו לעת זקנה ונותן לה את הכבוד וההתחשבות שמגיעות לה מבקביל לזה שאינו נשמע לתכתיביה. אני הייתי מעריכה בעל כזה על תכונותיו האנושיות, על היכולת שלו להרגיש אהבה, כבוד ואמפתיה כלפי אימו. לדעתי זה המצב הטבעי וכך צריך להיות. זה לא אומר שצריך לעשות כל מה שהיא אומרת ולחיות את חייו כפי שהיא רוצה, אך הוא ממילא לא עושה זאת.
 
הלוואי אנשים היו רציונליים

היום שמעתי סיפור שאלמלא הכרתי את אחת הנפשות הפעילות, הייתי פוסל אותו מייד כבולשיט. שתי חברות ילדות שהיו BFF. שתיהן התאהבו ושתיהן הולכות להתחתן בקיץ הקרוב. אחת קבעה מועד והודיעה לכל העולם. השנייה קבע מועד שבוע לפניה. זה התדרדר למלחמת עולם שזה שיא החוצפה לקבוע שבוע לפניה, ולא רק שהן לא מדברות אחת עם השנייה, גם הודיעו לכל החברים המשותפים שמי שהולך/הולכת לחתונה של השנייה, לא מוזמנת לחתונה שלה.


אז כשנפגשות שתי נשים שתלטניות, לגמרי יכול לראות מצב שהכלה בטוחה שהחמות מנסה לתמרן את בעלה נגדה והחמות בטוחה בדיוק ההיפך, שהכלה מנסה לתמרן את בנה נגדה.
 
זה ייגמר בזה שלאף אחת לא יהיו אורחים בחתונה


אנשים סתומים, שחבל על הזמן, חופרים לעצמם בור. אגב, גם גברים יודעים לעשות שטויות, לא צריך להפלות בין המינים.
 
יכול להיות, לא מעניין אותי עד כדי כך כדי לעקוב אחר התפתחויות

אם כי אני מניח שמישהו ישכין שם שלום עד אז, יאללה, סולחה.
 
למעלה