זהות אישית- כאמא וכאדם

danakama10

New member
לא לאכול ולא לשתות...

יש לך "עניין בריאותי שאת חייבת שירותים זמינים", והפתרון שלך הוא לא לאכול ולשתות?שתהיי לי בריאה... אגב, גם מי שאין לו עניין בריאותי הקשור לשירותים זמינים, צריך להתפנות בשירותים, כך שזה לא משהו שמייחד את אלו עם העניין הבריאותי המסתורי.
שימי לך בעגלה כדרך קבע מנשא, ואם אין שירותים שהעגלה נכנסת אליהם, שימי אותה במנשא וכנסי לשירותים כשהעגלה בחוץ. או שתשתמשי במתקן כזה כדי לעשות פיפי בקלות בעמידה כשאת מחזיקה אותה על הידיים.
והכי טוב, מצאי לך בית קפה חביב (גם אם הוא לא בקניון מסודר...) שם את כבר יודעת שיש שירותים גדולים מספיק לעגלה, ותקבעי שם עם חברות.
 
לדעתי כדאי באמת להרגיל לבייביסיטר

שתדעי שקיימת האופציה זה כבר מקל
(במיוחד בגלל שאין לכם משפחה קרובה) .
ואם יילך טוב עם הבייביסיטר אז לשריין אותה קבוע בזמן החוג .
לדעתי זה יכול ממש לעזור לך לעשות משהו רק בשביל עצמך .
 
עכשיו רק צריך למצוא אחת או כמה כאלה

ושיכולה גם לסמוך עליהן ופנויות גם במהלך היום

גוד לאק טו מי
 

danakama10

New member
את מחפשת קושי היכן שאין

אם חשוב לך "לא לאבד את עצמך" את יכולה לעשות שינויים קטנים וקלים. את יכולה לסדר ולנקות את הבית כשהיא איתך, גם אם היא לא "ישנה כמו שצריך". אף תינוק כמעט לא ישן "כמו שצריך", ולכן להיות הורים זה כל כך מעייף. כשהיא מתעוררת שימי לה במיטה צעצועים והמשיכי לנקות או ששימי אותה בלול/טרמפולינה לידך, ונקי בזמן שאת מדברת אליה ומסבירה לה מה את עושה. אותו הדבר עם סידורים וקניות. בגיל 4 חודשים יש כבר פחות או יותר סדר יום, ואפשר למצוא פה ושם זמנים שיחסית נוח ללכת איתה.

אם כל כך חשוב לך ללכת לחוגים, את יכולה למצוא לך כאלו בסופי שבוע כשבעלך נמצא. וכדאי מאוד להרגיל אותה ובעיקר אותך לבייבייסיטרית. שימי מספר מצלמות בבית בחדרים השונים - יש מחירים כל כך זולים שזו באמת לא בעיה, בחרי בייביסיטר שקיבלת מהמלצות, ותתחילי. בהתחלה תהיי את בבית והיא תהיה עם הקטנה, ואחר כך תצאי לרבע שעה, ותגדילי כל פעם בהתאם לנוחות שלך. זה יעשה גם לך וגם לתינוקת רק טוב.

בנוסף יש הרבה מכוני כושר שבהם יש שמירה על תינוקות. זה מאוד מרגיע לדעת שהיא כל כך קרובה אלייך, ואם צריך הם קוראים לך. בטוח יש גם באיזור שלכם.

ועיצה אחרונה, את יכולה גם ללכת איתה להיפגש עם חברות בבתי קפה או בפארקים. את שקועה בשיחה והיא או ישנה או עדיין בעגלה שקויה בצפיה במה שקורה שסביבה. היא תתרגל שהיא יכולה להיות בשקט בעגלה לזמן מה ולא קופצים עליה ואיתה בלי הרף כל זמן שהיא ערה.
 

debby12

New member
מנהל
הטון השיפוטי הזה לא מועיל בעיני.

אם פרפרים כתבה שהיא מרגישה קושי - אז כנראה שהיא יודעת וקושי הוא דבר סובייקטיבי, לא אובייקטיבי.
 

danakama10

New member
קושי הוא אכן סובייקטיבי בדר"כ

ולכן אני מנסה להראות לה שעל הקשיים הסובייקטיבים שלה אפשר להתגבר די בקלות בעזרת שינויים קלים.
לדעתי יש לי הצעות טובות שעשויות לעזור, ולכן התגובות שלי מועילות יותר מחלוקת הציונים הקונסיסטנטית שלך להודעות שלי.
 
למעלה