וואו!! יש מישהו שנשאר שפוי??

משתפרת

New member
תמר, אם אינך עושה את הצ'ק אין ובחירת המקום-

כשאת מגיעה לשדה וניגשת לדלפק בו את שולחת את המזוודה- דיילת הקרקע תבחר עבורך מקום. כבר יצא שהגענו ארבעה (שנינו ושני נכדים) ובגלל העומס (וגם בגלל שהרבה מקומות נתפסו יום קודם ע"י אלה שעשו צ'ק אין במחשב בבית) הפרידו בינינו.
בבית אין בעיה לעשות את זה מהמחשב, לפני טיסה חזרה זה קצת יותר בעייתי, אני משתדלת לעשות זאת דרך הנייד או הטאבלט שאיתי (אם יש WiFi). ולא- את מסתכנת בהפרדה בין הנוסעים או בהושבה במקום לא נוח (בקצה ליד השירותים, למשל) גם אם את מקדימה להגיע לשדה.
 

יוליקה

Member
מנהל
ממש צודקת!! כבר קרה לי שהפרידו אותי מבעלי

כי לא הצלחתי לעשות צ'ק אין מהטלפון הנייד.
 

הניה 8

New member
אני כתבתי מרחשי ליבי,

אני יודעת שכל אחד ודעתו ונשאר בה וזה נורמלי
אבל אני בדרך כלל גם בחיים,עם טוח ראיה רחוק ומרבית הפעמים
מה שאני צופה לעתיד מתרחש הלואי ואטעה הפעם,
 

יוליקה

Member
מנהל
אני רואה הפוך ממך

חשבת למה כל כך הרבה ערבים הולכים ללמוד את מקצועות הרפואה??
למה איך כל כך הרבה יהודים שעושים את העבודה הקשה הזאת??
שמת לב כמה ערבים ממהרים לתרום אברים כשבן משפחה שלהם נפטר??
הם אף פעם לא מסייגים את התרומה לבני עמם...
 

הניה 8

New member
לא דיברתי על היום דיברתי על העתיד

לא שללתי שום מעשה שלהם כיום,
דיברתי על השלכות לדורות הבאים,
 
אמנם ברור שהמצב הולך ומחמיר בחישוב סטטיסטי פשוט

אם הערבים הם 20% מאזרחי המדינה ויולדים כ-5-6 ילדים למשפחה, החרדים 20% מאזרחי המדינה ויולדים כ-10-14 ילדים למשפחה, בשתי הקבוצות הללו כמות הילודה היא פי כמה מאשר אצל החילוניים שיולדים כ- 4 ילדים למשפחה ופחות,

הרי לפי החשבון הפשוט, בעוד 20-30 שנה הם יהיו הרוב, כאשר הנטיה היא דווקא לטובת הערבים ולא החרדים שמגדלים בורים ועמי ארצות שלא תורמים שום דבר לחברה והם תקועים במאה ה-16 בעוד רוב הערבים מזמן כבר במאה ה-21 מבחינת תרומה לחברה, קידום אישי ומעורבות, ולא רק אנטי כמו החרדים.

כשזה יגיע למצב הזה, אין לי שום ספק שכשתפרוץ מלחמה בין שני הפלגים (החילוניים רובם מזמן יראו מה קורה ויהגרו מפה) הציונות תיעלם כמו ששני צדדים אלו רוצים, אבל גם המדינה תיעלם והארץ תחזור לתקופה של לפני הציונות.

נכון שיהיו פה בתים ומכוניות וכדומה, אבל הארץ תהיה שממה.....
"מזלי" שאני כבר לא אהיה פה לראות כיצד החרדים והערבים קורעים את המולדת שלי לגזרים, ומעדיפים את הישימון הזה על פני חיי תרבות ורווחה ועצמאות.

ומי שמחפש סימנים - חוק הלאום החדש הוא הניצן שיוליד את ההרס הזה, והכל באשמת הפוליטיקאים המושחתים (חרדים וחילוניים) , ואם אמנם יהיו בחירות ונתניהו יזכה, זה יהיה הניצן השני.....
 
למעלה