והטירוף נמשך - שיא של כל הזמנים: 45 אלף מכוניות עלו על הכביש

מצב
הנושא נעול.
ומה שאני כתבתי

טוב מאוד. אין שום סיבה למנוע מאזרחי ישראל הנאה ממכונית חדשה
שתשמש אותם בשעות הפנאי ובעוצר השבועי.
&nbsp
ההגבלה צריכה להיות על השימוש לא על הקנייה, והאמת שכבר כיום הבלו הופך את מחירי הדלק לדומים למחירים היקרים שבאירופה.
ומה שאני כתבתי
ראה את הסייפא לגבי המס על הרכב.
 

alantan

New member
מסכים לחלוטין

מסכים לחלוטין
 

אורי404

New member
מעניין מה השינוי בדו-גלגלי ונגזריו

והטירוף נמשך - שיא של כל הזמנים: 45 אלף מכוניות עלו על הכביש
בחודש ינואר עלו על כבישי ישראל 45,210 מכוניות חדשות – שיא של כל הזמנים לחודש יחיד. מדובר בזינוק של כ-24% לעומת ינואר 2016, שהחזיק עד כה בשיא מסירות הרכב לחודש. הכמות האדירה של כלי הרכב שהצטרפו לכבישים הפקוקים מגיעה אחרי שפל מסירות בדצמבר, כיוון שלקוחות רבים רכשו מבעוד מועד מכונית "מודל 2017".

מתוך כתבה בדה מרקר
מעניין מה השינוי בדו-גלגלי ונגזריו
מעניין מה ההבדל בכמות הדו-גלגלי הממונעת (לא אופניים חשמליים, אלא טוסטוסים, קטנועים ואופנועים), בין 2017 לשנים עברו, כמו תחילת שנות האלפיים, שנות ה-90, ה-80 ואף מוקדם יותר.
מניח, שבמידה ועלתה הכמות, היא לא עלתה כמו כמות המכוניות הפרטיות.
יש כלי רכב אחרים, שאין ספק שהכמות ירדה. קטנועים ואופנועים הם סירה. אז הם היו אלטרנטיבה למכונית. כיום קיימים, אך פחות באופן משמעותי, ממה שהיה בתחילת שנות התשעים. חלק לא קטן הם רכבי אספנות.
גם "ריקשות" של "פיאג'ו" APE - למי שזוכרים. אז היו הרבה מאוד בצה"ל, ב"משטרת ישראל" ואם אני לא טועה בגופים נוספים, כמו "רשות הדואר" או רשויות מקומיות. כיום אולי נותרו, אך מעט מאוד. סביר להניח שרובן לתחביב/אספנות.
 

raminec

New member
יש ירידה עקבית

מעניין מה השינוי בדו-גלגלי ונגזריו
מעניין מה ההבדל בכמות הדו-גלגלי הממונעת (לא אופניים חשמליים, אלא טוסטוסים, קטנועים ואופנועים), בין 2017 לשנים עברו, כמו תחילת שנות האלפיים, שנות ה-90, ה-80 ואף מוקדם יותר.
מניח, שבמידה ועלתה הכמות, היא לא עלתה כמו כמות המכוניות הפרטיות.
יש כלי רכב אחרים, שאין ספק שהכמות ירדה. קטנועים ואופנועים הם סירה. אז הם היו אלטרנטיבה למכונית. כיום קיימים, אך פחות באופן משמעותי, ממה שהיה בתחילת שנות התשעים. חלק לא קטן הם רכבי אספנות.
גם "ריקשות" של "פיאג'ו" APE - למי שזוכרים. אז היו הרבה מאוד בצה"ל, ב"משטרת ישראל" ואם אני לא טועה בגופים נוספים, כמו "רשות הדואר" או רשויות מקומיות. כיום אולי נותרו, אך מעט מאוד. סביר להניח שרובן לתחביב/אספנות.
יש ירידה עקבית
בכמות הדו-גלגלי בישראל בגלל המדיניות להעלות את מחירי ביטוח החובה משנה לשנה. גם מחירי החלפים והתחזוקה של דו-גלגלי בארץ יקרים להחריד. זה בוודאות לא משתלם כלכלית להחזיק קטנוע/אופנוע.
אם מישהו מחזיק דו גלגלי זה רק כדי לחסוך זמן בפקקים ובמציאת חניה במקומות הבעיתיים. כנראה שזה לא מספיק קורץ לחלק גדול מהאוכלוסיה. לא מפתיע אם כך שהמקום היחיד שבו אני רואה ריכוזים משמעותיים של דו גלגלי זה בעיר תל אביב...
 

אורי404

New member
אולי בתל אביב, באמת זה השתנה

יש ירידה עקבית
בכמות הדו-גלגלי בישראל בגלל המדיניות להעלות את מחירי ביטוח החובה משנה לשנה. גם מחירי החלפים והתחזוקה של דו-גלגלי בארץ יקרים להחריד. זה בוודאות לא משתלם כלכלית להחזיק קטנוע/אופנוע.
אם מישהו מחזיק דו גלגלי זה רק כדי לחסוך זמן בפקקים ובמציאת חניה במקומות הבעיתיים. כנראה שזה לא מספיק קורץ לחלק גדול מהאוכלוסיה. לא מפתיע אם כך שהמקום היחיד שבו אני רואה ריכוזים משמעותיים של דו גלגלי זה בעיר תל אביב...
אולי בתל אביב, באמת זה השתנה
וגם לא בטוח לגמרי. משתמשים באופניים רגילים, ביניהם ה"תל אופן" או באופניים חשמליים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה