ואני שואלת אם נשאר מישהו ישר דרך במדינה הזאת?

אבל מי מדבר על מהלך חד צדדי?

אני חושבת שכולנו למדנו את הלקח של הנסיגה מגוש קטיף שהייתה מהלך חד-צדדי ואף אחד לא יחזור על המהלך הזה לדעתי ללא הסכמת כל הצדדים עם ערבויות ובטחונות מצד המעצמות הגדולות. זה לא חייב להיות הסכם שלום, אבל זה חייב להיות מוסכם על שני הצדדים, אחרת נקבל את מה שקיבלנו בעוטף עזה.
 
עם זה אני יכולה להסכים

החלפת השלטון אצלנו פלוס הגמשת העמדות הפלשתינאיות יכול בסופו של דבר להוביל לאיזשהו תהליך שייתן לשני הצדדים תקווה. כמו שזה היום עם נתניהו, נמשיך לחיות עם אינתיפאדה מזדחלת של פיגועים כל יום. שלשום שני הרוגים, אתמול הרוג אחד, וככה הממשלה הנוכחית מרגילה אותנו למחיר הזה מבלי שהיא תתבקש לספק לנו פתרונות. כמה נוח.
 
הפלסטינאים זה כמו הדתיים, רק לקבל ולא לתת דבר, ברגע שיתחלף

השלטון יש לקוות שפה ושם יעלו מנהגים שיבינו שהסכם לא יכול להיות חד צדדי וחייבים להעשות ויתורים (והפלסטינאים צריכים להבין שזה שהם מסכימים שנשאר קיימים זה לא נחשב ויתור)
 
לא צריך .

בני האדם חיו מיליוני שנים בסמוך לטורפים . נוכחותם הייתה עובדה קבועה . בכל זאת האנושות התקיימה ומתקיימת . כך גם אנחנו עם הערבים . יש להישמר מהם בדיוק באותן שיטות . גדרות , אש , נשק טוב וזהירות .
 
כדאי שתלמדי קצת . רצועת עזה שהיא המקום הכי צפוף בעולם

בלי מי שתיה . בלי תשתיות . בלי השכלה ובלי סחר עם העולם היא חבית חומר נפץ ששום שלום לא ייקרר . ביהודה ושומרום המצב קצת יותר טוב , אבל לא בהרבה . אין שום חזון כלכלי לתושבים הערבים שם . הם תקועים בין ישראל וירדן .
 
אז מה אתה מציע?

מה עושים עם מיליון וחצי אנשים שחיים בתנאים איומים?
מה אתה רוצה לעשות איתם? יש לך פיתרון?
 
הפיתרונות שקיימים לא ייהיו מקובלים . לא עלייך ולא עליהם .

1 - שיעברו כולם לסיני .
2 - שיעברו ללב מצרים - זה אפילו טוב יותר .
3 - שיהגרו כמו הסורים ואחרים .
4 - שיפסיקו את הילודה .
 
לא נכון . יש חלק לא גדול של ערבים שמסכימים לשלום והם

מציבים תנאים שהם בלתי מקובלים לחלוטין . החלק האחר של הערבים לא מסכימים אפילו לזה .
 

dory141

New member
לא נשמע הגיוני

אם איילה חסון "עובדת אצל נתניהו", למה היא מפרסמת כל הזמן גילויים חדשים לגבי התיקים הפליליים שהוא מעורב בהם? לפי אותו הגיון, היא אמורה הייתה לחפות על הכל ולהסתיר מידע מהציבור.
 
הייתי אומרת משהו על איילה חסון, אבל יפה שתיקה לחכמים


כמו שלפני שנים כתבתי כאן על השחיתויות בעירית ראשל"צ ודברים שנחשפתי אליהם מתוקף עבודתי, והיום הם לעיני הציבור, אז יש דברים שאני יודעת גם בקשר לאיילה חסון ולא המקום לדבר עליהם.
 
ובאותו עניין הונאת ענק במשרד החינוך

אם בארזים נפלה השלהבת, מה יגידו אזובי הקיר? מה הפלא שמידת שביעות הרצון במדינה מרקיעה שחקים, אם כולם גונבים מכולם? הכל נפלא.
 
למעלה