ואולי עכשיו?!?!?1,פרק חדש לגמרי!!!

ואולי עכשיו?!?!?1,פרק חדש לגמרי!!!

חחח... אנשים.. באמת... תקראו... גם אם אתם לא מכירים שמות ומקומות וזה קשה אני יודעת, אבל סימו לב לכתיבה עצמה.. כי בעקבות העצות שלכם אני משתפרת.. או מנסה לפחות... אבל בנתיים רק המנהלת -גלוריה לא?.. אז בכול מקרה.. רק היא ענתה לי ותודה רבה לה על זה.... בא לעוד מישו לענות.. כי אם תענו ואני אכתוב מממש פיק.. אני אכותב עוד כמה ואני יצטרף לפורום שלכם ואני עושה שמח!! ואז לא יהיה פה יבש!! (לא להרוג אותי אתם אמרת שיבש פה!) אז... בבקשה תגיבו!!!
 
אמ....זה סגנון חדש לגמרי!../images/Emo12.gif

מכל הפיקים שקראתי.. בכזה- אף פעם לא נתקלתי! האם את מנסה לכתוב פיק-תסריט?? יעני לסרט? אם כן, אז זה בסדר- חות מכמה שגיאות כתיב.. אבל אם את מנסה לכתוב פיק-סיפור, אז זה בכלל לא הכיוון.. פיקי-סיפור כותבים ממש כמו סיפורים אמיתיים! אני ממליצה לך לקרוא כמה פיקים- זה הדבר שהכי יעזור לך להבין איך הפיקים בנויים.. ובכל זאת, אם אתה באמת רוצה לכתוב פיק לתסריט- אז סבבה, אם קצת שיפור- זה יכול להיות תסריט מצויין! אני עצמי לא כל כך אוהבת את הסגנון- אבל אין להתווכח על טעם וריח אחרי הכל.. אמ.. ושאלה קטנה לסיום: על איזה ספר\סידרה\סרט הפיק?!
אני לא חושבת שאני מכירה אותו..
 
זה על הסידרה השבט... ערוץ 11 שעה...

4... מה ההבדל בן פיק לסרט ובין פיק לסידרה... סלחו לי על הבורות...:) ותודה על התגובה!!
 
../images/Emo12.gif

רגע... לא הסבירו לך מה זה פיק?! זה כתוב כמעט בכל מקום אפשרי.. אבל אם את כבר שואלת: פיק זה סיפור (סיפור במשמעות המלאה של..ובכן סיפור..פשוט פיק סיפורי מאוד
~דופקת את הראש בקיר~). בכל אופן, אם את קוראת ספרים- אז את כבר בטח יודעת איך נראה וכתוב סיפור רגיל.. עכשיו- הפיק נכתב בעיקבות סיפור אחר\סידרה\תוכנית\סרט\כל דבר כתוב אחר... וזה מה שמבדיל סיפור רגיל, מפיק! שתוכן הפיק- נגנב מאיזשהו סיפור או משהו כתוב אחר. עכשיו... מה שכתבת, דומה יותר מדי לתסריט- למשל הדימויים מאוד פשוטים וקצרים והעלילה מתפתחת בצורה.. ובכן שונה... ואממ... אני שוב מציעה לך בחום לקרוא פיקים אחרים לפני שאת כותבת פיק משלך- זה מאוד עוזר!! מקווה שעזרתי..
 

Pomo girl

New member
וזה כן! *פיק*

זה מהסדרה "השבט" בערוץ 11...באיזשהי שעה אחרי הצהריים...(סתם מידע שאפחד לא ביקש ממני לנדב אותו...
)...
 
תודה תודה תודה!!../images/Emo51.gif

עכשיו הבנתי איפה הטעות שלי עצם.. אני משום מה הנחתי שזה כן אמור להיות כמו תסריט!! עכשיו אני ישנה את זה בפרק הבא!! תודה לכולם על העזרה!!
 
למעלה