ה OPTARE הציוני הראשון הגיע למוסך מ.א.ן

מצב
הנושא נעול.

shuky1

New member
ה OPTARE הציוני הראשון הגיע למוסך מ.א.ן

מנוע מ.א.ן 180 כ"ס בתקן יורו 5 (ללא אוריאה) מנוע אחורי ת. הילוכים - ALISSON אמריקאית נמוך רצפה מרכב מאלומיניום תוצרת אנגליה
וכאן הוא ממתין במוסך לכניסה ל PDI.

תמונה אחרונה.
 

צביקוש23

New member
וכאן הוא ממתין במוסך לכניסה ל PDI.

תמונה אחרונה.
עיצוב פרימיטיבי לדעתי
העיצוב ובמיוחד העיצוב החיצוני הקדמי לטעמי האישי מאד פרימיטבי. מזכיר מיניבוסים שנעו כאן בכבישים בשנות ה 80 המוקדמות.
 

yblumann

New member
חבל שלא הביאו את המרכב המשופר של ה-Solo
נראה הרבה יותר טוב ומודרני...
בדיוק להפך!
והערה כללית: מעניין מי החכם שהגדיר דלת אחורי. היחוד שב Solo שאין בטנדרים שאתם כל כך מעריצים מאירופה הוא שה solo הוא ממש low floor וללא מדרגות. אז האורך של ה solo שהוזמן כי ניתן לרכוש מאורך של 8.8 ועד 10.6 מטר.
 

shuky1

New member
בדיוק להפך!
והערה כללית: מעניין מי החכם שהגדיר דלת אחורי. היחוד שב Solo שאין בטנדרים שאתם כל כך מעריצים מאירופה הוא שה solo הוא ממש low floor וללא מדרגות. אז האורך של ה solo שהוזמן כי ניתן לרכוש מאורך של 8.8 ועד 10.6 מטר.
אני לא הבנתי מה כתבת. הבנתי את המילים>>>
אבל לא את התחביר. למה אתה מתכוון ???
 
בדיוק להפך!
והערה כללית: מעניין מי החכם שהגדיר דלת אחורי. היחוד שב Solo שאין בטנדרים שאתם כל כך מעריצים מאירופה הוא שה solo הוא ממש low floor וללא מדרגות. אז האורך של ה solo שהוזמן כי ניתן לרכוש מאורך של 8.8 ועד 10.6 מטר.
לא ממש מעריצים טנדרים כאלה, להיפך....
האמת, שהיו כאן נסיונות לייצר מיניבוסים נמוכים לכל האורך, אבל בינתיים כולם כשלו. מרכבים בנו מיניבוס על בסיס של פיאט דוקאטו - לא אמין ויש כבר אחד שמושבת בדן, לאחר פעילות של כשנתיים... נסיון נוסף וכושל אף יותר הוא של קיש קירור (ליטו גרופ) לייצר מיניבוס על בסיס פולקסוואגן טרנספורטר. הכלים הללו היו כ"כ גרועים שעבדו בסה"כ מספר חודשים במצטבר, כשבעמצע היה להם גם Recall!
 

kalil

New member
לא ממש מעריצים טנדרים כאלה, להיפך....
האמת, שהיו כאן נסיונות לייצר מיניבוסים נמוכים לכל האורך, אבל בינתיים כולם כשלו. מרכבים בנו מיניבוס על בסיס של פיאט דוקאטו - לא אמין ויש כבר אחד שמושבת בדן, לאחר פעילות של כשנתיים... נסיון נוסף וכושל אף יותר הוא של קיש קירור (ליטו גרופ) לייצר מיניבוס על בסיס פולקסוואגן טרנספורטר. הכלים הללו היו כ"כ גרועים שעבדו בסה"כ מספר חודשים במצטבר, כשבעמצע היה להם גם Recall!
מה עם ספרינטר?
 
ה OPTARE הציוני הראשון הגיע למוסך מ.א.ן

מנוע מ.א.ן 180 כ"ס בתקן יורו 5 (ללא אוריאה) מנוע אחורי ת. הילוכים - ALISSON אמריקאית נמוך רצפה מרכב מאלומיניום תוצרת אנגליה
האוטובוס הבריטי הראשון בארץ מאז הליילנד!
בהחלט מאורע היסטורי: הרכב הראשון לתח"צ מאז ימי הליילנד ובצירוף מקרים (או שלא?) תחת אותו יבואן. מזל טוב לדן ולמ.א.ן על הכנסתו לשירות של האוטובוס העירוני הראשון בגוש דן בתקן יורו 5. מס' שאלות ברשותך, שוקי: 1. מה אורכו של המידיבוס? 2. מה משקלו המותר? 3. כמה מושבים יש בכלי? 4. האם המנוע אינו חלש מדי - 180 כו"ס בלבד? המידיבוסים הקודמים בעלי מנועים בהספק 190/230 כו"ס היו די עגלתיים (על שלדה במשקל 11 טון מותר). במידה ויש לך נתונים נוספים על המנוע, נשמח לקבל, כמו גם פרטים על תיבת ההילוכים (כמה הילוכים יש לה?). תודה גדולה על התמונות והמידע החשוב!
 

פטנק

New member
האוטובוס הבריטי הראשון בארץ מאז הליילנד!
בהחלט מאורע היסטורי: הרכב הראשון לתח"צ מאז ימי הליילנד ובצירוף מקרים (או שלא?) תחת אותו יבואן. מזל טוב לדן ולמ.א.ן על הכנסתו לשירות של האוטובוס העירוני הראשון בגוש דן בתקן יורו 5. מס' שאלות ברשותך, שוקי: 1. מה אורכו של המידיבוס? 2. מה משקלו המותר? 3. כמה מושבים יש בכלי? 4. האם המנוע אינו חלש מדי - 180 כו"ס בלבד? המידיבוסים הקודמים בעלי מנועים בהספק 190/230 כו"ס היו די עגלתיים (על שלדה במשקל 11 טון מותר). במידה ויש לך נתונים נוספים על המנוע, נשמח לקבל, כמו גם פרטים על תיבת ההילוכים (כמה הילוכים יש לה?). תודה גדולה על התמונות והמידע החשוב!
פרטים על תיבת ההילוכים
תיבת ההילוכים בת 5 מהירויות אם נעילת ממיר ממומט אין בדגם הזה ריטרדר אז משתמשים בתלמה החלפת ההילוכים מאד עדינה ומחשב ניהול התיבה מתאים את ההחלפה לפי צורת הנהיגה תיבה כזאת מותקנת בVARIO 818D הדגם החדש
 
פרטים על תיבת ההילוכים
תיבת ההילוכים בת 5 מהירויות אם נעילת ממיר ממומט אין בדגם הזה ריטרדר אז משתמשים בתלמה החלפת ההילוכים מאד עדינה ומחשב ניהול התיבה מתאים את ההחלפה לפי צורת הנהיגה תיבה כזאת מותקנת בVARIO 818D הדגם החדש
יהיה מעניין מאוד לנסוע עם המידיבוס הזה!
 

אורי404

New member
האוטובוס הבריטי הראשון בארץ מאז הליילנד!
בהחלט מאורע היסטורי: הרכב הראשון לתח"צ מאז ימי הליילנד ובצירוף מקרים (או שלא?) תחת אותו יבואן. מזל טוב לדן ולמ.א.ן על הכנסתו לשירות של האוטובוס העירוני הראשון בגוש דן בתקן יורו 5. מס' שאלות ברשותך, שוקי: 1. מה אורכו של המידיבוס? 2. מה משקלו המותר? 3. כמה מושבים יש בכלי? 4. האם המנוע אינו חלש מדי - 180 כו"ס בלבד? המידיבוסים הקודמים בעלי מנועים בהספק 190/230 כו"ס היו די עגלתיים (על שלדה במשקל 11 טון מותר). במידה ויש לך נתונים נוספים על המנוע, נשמח לקבל, כמו גם פרטים על תיבת ההילוכים (כמה הילוכים יש לה?). תודה גדולה על התמונות והמידע החשוב!
אולי בגלל מרכב אלומיניום המשקל נמוך.
אני רק מהמר, לא יותר מזה. תודה לשוקי על התמונות!
 

פוטיק

New member
ה OPTARE הציוני הראשון הגיע למוסך מ.א.ן

מנוע מ.א.ן 180 כ"ס בתקן יורו 5 (ללא אוריאה) מנוע אחורי ת. הילוכים - ALISSON אמריקאית נמוך רצפה מרכב מאלומיניום תוצרת אנגליה
איפה הוא הולך לפעול החמוד הזה ?
באיזה קווים של דן אפשר יהיה לסוע בו ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה