אפרופו פרשות 2000 ו-4000 העיתונות פשוט לא מתפקדת בנושא
אני לא מצליח להבין מדוע עד לרגע זה אין שום מאמר מערכתי מאת הכותבים הבכירים של דה-מרקר/גלובס/כלכליסט בנושא המחדל הזה.
זו הזדמנות פז לבחון את תהליכי קבלת ההחלטות ותהליכי הניהול.
ועדיין העיתונות ממשיכה לא להתעסק בישראל כ"ץ! מה הסיבה לזה?
אגב, יש עוד פרויקט ענק שישראל כץ התחייב שיפתח ב-2017 ואין שום רמז מתי יפתח באמת - שדה התעופה רמון ליד אילת.
זה שפרויקטים לא עומדים בזמנים, זה ידוע, וזה שיש בעיות בפרויקטים שגורמות לדחיות, חלקן סבירות וחלקן לא, גם זה ידוע, אך זה שניהול פרויקטים נעשה ע"י קביעת תאריכים שרירותיים ולא ע"י ניתוח זמנים שכל ראש פרויקט מתחיל יודע לעשותו וזה שעובדים על הציבור בעיניים ואין שום ביקורת אוביקטיבית בעיתונות על כך - זה מרמז על משהו שדומה לפרשות 2000 ו-4000
אפרופו פרשות 2000 ו-4000 העיתונות פשוט לא מתפקדת בנושאהש כ״ץ מתכוון לקבוע את ראש השנה כתאריך היעד להפעלת הקו המהיר
לירושלים.
כתבה מגלובס:
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001225442
הוא גם טוען שיהיו 4 רכבות בשעה לכל כיוון. למיטב ידיעתי נתון זה הוא בלתי אפשרי ללא יישום מלא של איתות הETCS באייילון, מה שלא ייקרה רק בעוד שנים (עדיין לא בחרו קבלן זוכה למכרז האחרון בפרוייקט - עבור אספקת והתקנת ציוד האיתות והתקשורת החדש על הציוד הנע).
אני לא מצליח להבין מדוע עד לרגע זה אין שום מאמר מערכתי מאת הכותבים הבכירים של דה-מרקר/גלובס/כלכליסט בנושא המחדל הזה.
זו הזדמנות פז לבחון את תהליכי קבלת ההחלטות ותהליכי הניהול.
ועדיין העיתונות ממשיכה לא להתעסק בישראל כ"ץ! מה הסיבה לזה?
אגב, יש עוד פרויקט ענק שישראל כץ התחייב שיפתח ב-2017 ואין שום רמז מתי יפתח באמת - שדה התעופה רמון ליד אילת.
זה שפרויקטים לא עומדים בזמנים, זה ידוע, וזה שיש בעיות בפרויקטים שגורמות לדחיות, חלקן סבירות וחלקן לא, גם זה ידוע, אך זה שניהול פרויקטים נעשה ע"י קביעת תאריכים שרירותיים ולא ע"י ניתוח זמנים שכל ראש פרויקט מתחיל יודע לעשותו וזה שעובדים על הציבור בעיניים ואין שום ביקורת אוביקטיבית בעיתונות על כך - זה מרמז על משהו שדומה לפרשות 2000 ו-4000