השרה רגב: "מעולם לא הדיחו ראש ממשלה מכהן"... פשוט חבל!

סטילהוק

New member
שקר וכזב שפוט של נתניהו, הוא לא הצביע אפילו פעם אחת נגד

יותר מזה ליכודניק עיוור, הוא אפילו הצהיר בעצמו שאם ייערך משאל עם הוא גם יצביע בו בעד ההתנתקות, וזה אפילו מוקלט ומתועד, כמו כל שאר השקרים שלו והפרות ההבטחות שלו שאני דואג לאסוף, לתעד ולהקליט כבר שנים. כך שאי אפשר להכחיש זאת, ליכודניק שפוט עיוור של נתניהו. ולא היו 6 הצבעות, היו רק 4, 2 בממשלה ועוד 2 בכנסת, ובכולם נתניהו הצביע בעד. הכל מוקלט ומתועד כדי ששקרנים ושפוטים כמוך לא יוכלו להכחיש לעולם. והתיעוד הזה יעבור גם לדורות הבאים. בכדי שיידעו איזה שקרן סדרתי, רמאי ושרלטן, מסית ומדיח ומושחת היה נתניהו.

ביבי בוידוי נדיר: "שלא תטעה, אם יהיה משאל עם, אתמוך בתוכנית (ההתנתקות)".
https://www.youtube.com/watch?v=_DgXI4DcLo4

ההצבעה על תכנית ההתנתקות
https://www.youtube.com/watch?v=yya-G72O18g



 
סמולמצ'יק טיפש אך היו 2 הצבעות בכנסת

אם זה היה חוק חוק צריך לעבור ב3 קריאות טיפש אם אז היו 6 הצבעות סמולמציק טיפש, מתוך וויפדיה סמולנצ'יק אדיוט
ב-7 באוגוסט 2005, ערב ביצוע הפינוי, במהלך ישיבת ממשלה שבה הוחלט על פינוי שלושת היישובים הראשונים, הודיע נתניהו על התפטרותו הוא נימק את החלטתו להתפטר בחששו שבעזה צפוי לקום "בסיס טרור שיסכן את ביטחון ישראל"
דבר שמוכיח סמולנצ'יק אדיוט שגם אם הוא תמך קודם הוא הודה בטעות בקשר
לסרטון הבחירות של תקומה בסדר זכותם להפעיל מניפולציה כדי לנגוס קולות מהליכוד שיבושם להם
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בכנסת יש 3 קריאות להצעת חוק ממשלתית

ו-4 קריאות להצעת חוק פרטית. אין דבר כזה 2 הצבעות בכנסת. יותר מזה בקריאה השנייה מצביעים על כל סעיף וסעיף והאופוזיציה מוסיפה הסתיגויות שיש להצביע נגדם. כך שהקריאה השנייה היא המון קריאות.

אחרי הכישלון במשאל המתפקדים, שרון כאילו שינה את התוכנית, שזה יהיה 4 שלבים של פינוי ולפני כל פינוי הצבעה נפרדת בממשלה. אז מערכת הביטחון הודיע שזה מאוד מזיק שיודעים את סדר הפינוי של הישובים וכשביבי ולימור לבנת הזכירו לשרון את ההתחיבות לארבע שלבים והצבעה לפני כל שלב, שרון השיב בציניות שאפשר להצביע את כל ארבעת האצבעות בזו אחר זו. כך נתניהו התפטר בלי שייחשב שזיגזג כי הוא טען שכשהצביע בעד חשב שאחרי כל שלב והשלבים:

1. פינוי נצרים, כפר דרום ומורג.
2. פינוי גנים, כדים, שאנור וחומש.
3. פינוי שאר ישובי רצועת עזה למעט צפון הרצועה.
4. פינוי שלושת ישובי צפון הרצועה.

אז מכיוון שלא יהיה בין כל השלבים דיון אם כדאי להמשיך אם זה טוב לביטחון או לא אז ביבי טען שזאת לא ההתנתקות שהצביע בעד ואמר שיצביע בעד במשאל עם.
 

סטילהוק

New member
נתניהו התפטר רק אחרי שהצביע בעד בהצבעה האחרונה

לא אשכח לעולם איך שאל את בשארה אם הוא מצביע בעד ושבשארה השיב לו שלא, נתניהו הצביע בעד כדי שהתוכנית תעבור. וזה עוד אחרי שהוא לא עמד אפילו באולטימטום שהוא עצמו נתן לשרון, בעוד שהמפד"ל של אז דווקא עמדה בו והצביע נגד, אך נתניהו למרות הכל הצביע בעד, ואף הוסיף שגם אם ייערך משאל עם לגבי תוכנית ההתנתקות הוא יצביע בעד. והכל מוקלט ומתועד, כמו כל שאר שקריו והפרות ההבטחות לאורך כל השנים. כדי שאף אחד לא יוכל להכחיש את העובדות לגביו, וגם שהדורות הבאים גם בעוד 100 שנה ככבר אף אחד שחי היום לא יחיה יידעו בדיוק מי היה נתניהו ואיזה שרלטן, רמאי נוכל ושקרן סדרתי היה האיש הזה, שייזכר גם לעד כמסית הלאומי הכי גדול של מדינת ישראל בכל הזמנים, בנוסף לשקרן הסדרתי הכי גדול בתולדות מדינת ישראל, ולא בטוח כלל שרק בתולדותיה.
 
למעלה