הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
אני בטוח שעל "החור" אין עדיין זכויות.

הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.
אני בטוח שעל "החור" אין עדיין זכויות.
אתה מוזמן לרשום על עצמך.
 

alantan

New member
תודה רבה - שמחתי לקרוא על נושא שונה מהרגיל

הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.
תודה רבה - שמחתי לקרוא על נושא שונה מהרגיל
ושנאלצתי ללמוד על פרוייקט חדש!
 

amit1270

New member
תודה רבה על סיקור של עוד פרויקט שהולך ומתממש (באיחור רב)

הפרדות מפלסיות במפגשים 223,224
אהלן וסהלן, ששת קוראיי היקרים.
השבוע קפצתי לביקור אצל רמי אמסיס, מנהל קטע ב' של פרויקט השדרוג של כביש 38. קטע זה, כידוע, כולל את ביטולם של מפגשי הרכבת 224 (כביש 38) ו-223 (כביש הגישה 3835 לקיבוץ צרעה). אורך קטע ב' של פרויקט השדרוג מסתכם ב-2.3 ק"מ בלבד לעומת 6.5 ק"מ של קטע א' (שער הגיא-צומת נחם) והוא משתרע בין צומת נחם לצומת כביש 38 עם כביש 3835. אורכו הקצר של הקטע אינו מונע ממנו להיות רווי באלמנטים ובפעילויות. ניתן למצוא בו חמישה גשרים, שני אזורי שימור, העתקת תשתיות מרובה (חשמל, הוט, ביוב, בזק ומקורות), שינוי הסדרי תנועה בכניסה הראשית לבית שמש ולאזור התעשייה הר-טוב, שביל אופניים, חניון חדש ל"אצטדיון הכדורגל" המקומי (חברים: האם ידוע לכם אם יש זכויות יוצרים על "האורווה" ו"הקופסא"?
) ועוד. אז קדימה: בואו נכיר את הפרויקט.
תודה רבה על סיקור של עוד פרויקט שהולך ומתממש (באיחור רב)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה