הפיכת תמונה לטקטס

ובכן, השתמשתי בתוכנת OCR שבאה

עם הסורק הישן שלי. זה סורק של HP. רצוי שהדף יהיה ישר, וכדאי לחתוך את הסריקה כדי שתכלול רק את הקטע הרצוי, ולא חלק מן הדף הקודם למשל. התוצאה השביעה את רצוני. קרוב לוודאי שכל מי שיש לו סורק HP קיבל גם את האפליקציה הזאת.
 

Eldad S

New member
ואיך נקראת האפליקציה הזאת

בישראל?
 
לא ידוע לי השם

הסורק בא עם תוכנה, ואחת האפשרויות הן לשמור ב save as לקובץ טקסט. הסורק שלי בערך בן שש, כך שזו לא תוכנה חדשה. נראה לי שאין טעם להסביר כאן בדיוק איך לעשות את זה, כי לכל סורק יש מימשק אחר. מי שיש לו סורק HP כלשהו, בוודאי ימצא את הפיצ'ר הזה. יש גם תוכנות נפרדות שאפשר להוריד, כמו שטלי הביאה, אבל לא ניסיתי אותן, כי אני נרתע מלהתקין תוכנות שאני עדיין לא בטוח בהן. בכל מקרה, מה שבא עם HP עובד יפה למדי.
 

Y. Welis

New member
בסורקים של HP זו בד"כ IRIS

של חברה ספרדית שגילתה לא מזמן את השוק המקומי ומוציאה גירסה מיוחדת שתומכת בעברית (אבל יקרה בשליש יותר מהרגילה). באנגלית אני מניח שהיא תהיה סבירה יותר. הטכנולוגיה הזו מאוד מתקדמת כיום וגם תוכנה פשוטה תפיק תוצאות טובות. בעברית אנחנו עדיין בתקופת ימי הביניים, וזו הסיבה מדוע פונים לחברות זרות כמו IRIS או ABBYY הרוסית, ש-Fine Reader 7 שלה פשוט מחכה שמישהו יגייר אותה ויכבוש את השוק המקומי אחת ולתמיד.
 

Eldad S

New member
תודה, יובל.

אז יש איזושהי תוכנה חינמית שעושה עבודה טובה כשמדובר בטקסט אנגלי? ותוכנה שעושה עבודה, נו, איך נגיד, ככה-ככה, כשמדובר בטקסט עברי - אבל חינמית גם כן?
 

Y. Welis

New member
מה שמצורף עם הסורק יכול להספיק בד"כ

לשני המקרים. כמובן שבאנגלית המבחר רב יותר ואיכותי.
 
למעלה