המשביר לצרכן... רותחת

Ron W

New member
את באמת סבורה שיש צורך במומחיות לפרש את ההתנהלות שלך?

 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
א. אם הותרת את המוצר מבלי שקיבלת מסמך, סביר שהפסדת את כל
הכסף, את זמנך היקר ואת בריאותך.
ב. בכל סניף יש קופאי ראשי או מנהל משמרת. במקום שתעשי את הויה דלרוזה
שעשית, היית פונה לדמות המופלאה הזו, ואולי היית מקצרת הליכים.
ג. לכל רשת שכזו, יש מחלקת שירות לקוחות שאת יכולה לפנות אליה. פני ונראה מה ישיבו.
ד. אני כלקוח של המשביר, דווקא נהניתי ממספר מכירות "מבצע" וקצת קשה לי לבוא בטענות.
נכון. היו הצעות שהתעלמתי מהן והיו הגרלות שגזלו ממני זמן ויצאתי מהן פראייר.
זה היה מרצוני ולכן... בעיה שלי...
ה. קנית מוצר? תוודאי על המקום שהוא תואם את דרישותייך. זה כנראה כבר לעתיד.
 
ב. אז זהו, שקופאי ראשי או מנהל משמרת...

מתפקדים שם באותו תקן,
כך שצריך מישהו לנער שם את המערכת,
שלא יהיה מתוך החנות עצמה.
ג. למחלקת שירות לקוחות פניתי.
ד. לא רלוונטי.
ה. איך לא חשבתי על זה קודם?
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
פעם הייתה לי בעיה עם מנהלת סניף של שק"ם אלקטריק כלשהו.
היא התייחסה אלי כמו אל זבל והגדילה לעשות, כשהזמינה את הביטחון שיסלקו אותי מהחנות.
מאות פעמים התקשרתי לשירות הלקוחות ואו שלא ענו, או שהשיחות היו מתנתקות או
שהמנהלת האחראית לא נמצאה. אבל עם הרבה מאד אסרטיביות ועם פניה לפורום זה,
הגיע היום הגדול ומנהלת שירות הלקוחות יצרה קשר עמי. "תסיר את ההודעה שלך
ואטפל בך". כך הבטיחה. הבטיחה אבל סירבתי. היא טיפלה, ואיכשהו, המודעה שלי נעלמה...
לא אני ביקשתי את הסרתה, אבל עובדה שנעלמה.
ואל חשש מר ברזילי. זה לא היה בזמן בו אתה ניהלת. אין לי טענות אליך.
 

SicTransit

Active member
באסה

למיטב ידיעתי אין חוק שמגן על הצרכן מפני הטרטור שתיארת. החוק מעגן את זכותך לקבל החזר כספי, אבל לא מתערב בפרוצדורה.

אם את עדיין מעוניינת בהחזר שלך לדעתי עליך לחזור לסניף בהקדם ולקוות שהמוצר שהחזרת עדיין שמור בקופה ומצפה לשובך. במקרה שאת עושה זאת כדאי שתפני ישירות לאחמ"ש, הסבירי לה (במידת האפשר בלי עצבים) את מה שעברת שם וקווי לטוב...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
קצת מוזר לי לקנות מוצר כזה בלי למדוד... אבל אם קרתה טעות

והייתי רואה שהטיפול מתמהמה והמוכרות לא מצליחות לטפל בבעיה, לא הייתי משאירה את המוצר אלא מתעדת הכול (רושמת את כל הפרטים, עם מי דיברתי, מתי, איך כמה ולמה, וגם מתחילה להקליט) ופונה בהמשך לפניות הציבור ו/או לגורם צרכני כלשהו (למשל "יהיה בסדר" בגל"צ).
&nbsp
אני מבינה ש"נטישת המוצר" נעשתה כאקט של מחאה וייאוש, אבל הוא לא מקדם אותך. במקום להיכנס לפינה רגשית כדאי לשמור על קור רוח, למזער הפסדים (למשל בזבוז זמן, אם את רואה שהדברים לא זזים ואת ממהרת) ולהמשיך כשיהיה לך פנאי וכוח. בתור התחלה זה יכול להיות אפילו פרסום בפייסבוק על הקיר שלהם (מה שעשית כאן, רק שם).
&nbsp
לשמחתי לא הגעתי למצב הזה, בסניף המשביר בחיפה (גרנד קניון) כבר יצא לי להחזיר/להחליף מוצרים לא פעם ולא פעמיים ומעולם לא הייתה בעיה. הטיפול היה פשוט, יעיל ומהיר. אולי סניף דפוק (לא היה גורם לי לוותר על זכויותיי, כן היה גורם לי לוותר על שירותיו בעתיד).
 
תודה, לא חשבתי על הקלטה...

ותיעוד שמות וכו' במקום. אחשוב על כך להבא (בתקווה להימנע מלכתחילה
ממצבים כאלה).

למעשה התנסיתי בעבר, בסניף אחר של המשביר, שגם פנייה להנהלה
לא הניבה כל פרי.
בפועל המסקנה המתבקשת היא כמובן לא להתקרב שוב למקום.

מה שגרם לתחושת הלחץ והדחיפות היו שני דברים:
- ראשית החנות מרוחקת מביתי.
- שנית - רציתי "לסגור סיפור" במהלך 24 השעות כדי לא
להיתקע עם זיכוי , דבר שיאלץ אותי לשוב ולהתבחשש עם החנות.


נכון הדבר שהיה עלי למדוד את המוצר, כך שתחושת התסכול קצת פוחתת
(כשהדברים חוזרים למגרש שלי :) ). תודה.
 
מעדכנת - התקשרה נציגה מהמשביר לצרכן...

מין הסתם בעקבות פנייתי,
התנצלה והודיעה שהכסף יושב לי
לכרטיס האשראי.
 
למעלה