קצת מוזר לי לקנות מוצר כזה בלי למדוד... אבל אם קרתה טעות
והייתי רואה שהטיפול מתמהמה והמוכרות לא מצליחות לטפל בבעיה, לא הייתי משאירה את המוצר אלא מתעדת הכול (רושמת את כל הפרטים, עם מי דיברתי, מתי, איך כמה ולמה, וגם מתחילה להקליט) ופונה בהמשך לפניות הציבור ו/או לגורם צרכני כלשהו (למשל "יהיה בסדר" בגל"צ).
 
אני מבינה ש"נטישת המוצר" נעשתה כאקט של מחאה וייאוש, אבל הוא לא מקדם אותך. במקום להיכנס לפינה רגשית כדאי לשמור על קור רוח, למזער הפסדים (למשל בזבוז זמן, אם את רואה שהדברים לא זזים ואת ממהרת) ולהמשיך כשיהיה לך פנאי וכוח. בתור התחלה זה יכול להיות אפילו פרסום בפייסבוק על הקיר שלהם (מה שעשית כאן, רק שם).
 
לשמחתי לא הגעתי למצב הזה, בסניף המשביר בחיפה (גרנד קניון) כבר יצא לי להחזיר/להחליף מוצרים לא פעם ולא פעמיים ומעולם לא הייתה בעיה. הטיפול היה פשוט, יעיל ומהיר. אולי סניף דפוק (לא היה גורם לי לוותר על זכויותיי, כן היה גורם לי לוותר על שירותיו בעתיד).