המלצה :חוויה מימית ושמימית

המלצה :חוויה מימית ושמימית

חוויתי טיפולי הידרותראפיה מדהימים אחרי שכל ניסיונות הפיזיוטרפיה נכשלו הטיפול במים, בברכה המיועדת לזה, עשו את העבודה . מאחר ואסור לפרסם בפורום , אשמח לשתף את המעונינים דרך המסרים.
 
במאגר המאמרים של הפורום

יש מאמר על הידרותרפיה. הפרסום המסחרי מעל דפי הפורום באמת אסור, אבל בשמחה נשמע איך הידרותרפיה תרמה לך. אפשר לספר בכיף על טכניקות טיפול שונות בלי לפרסם מישהו ספציפי באופן מסחרי ובלי להשמיץ טכניקת טיפול אחרת שלא עזרה לך. אז יאללה - מחכים לשמוע
 
תאור תהליך טיפול בהידרותראפיה

פניתי לטיפול במים בעיקבות כשלון חרוץ של טיפולי פיזיותראפיה. אחרי תאונה שבה הייתי מעורבת. המטפלות בהכשרתן הידרותראפיסטיות. עבדו איתי במספר שיטות "וואטסו " וג'הרה ". ניתן לקרוא על הטכניקות ולשאול פרטים ב"קהילות". נפתחה קהילה חדשה "הידרותראפיה . אין כמו המים החמים להרגיע, ולהקל על כובד המשקל. נסו!!! והביעו את דעתכם. לידעיתכם, קופת חולים משתתפת בטיפול דרך ה"משלים " .
 
חבל

שאת מתנסחת כך. יכולת להגיד שטיפול X לא התאים לך אבל להגיד כישלון חרוץ זה לא פייר. יש הרבה אנשים שנעזרים יום יום בפיזיותרפיה, מה עוד שרוב ההידרותרפיסטיות שאני מכירה הן פיזיותרפיסטיות to begin with. אין ספק שניטרול כוח הכובד ושימוש בציפה בנוסף לאפקט המרגיע של המים החמים בהחלט עוזר, אבל לא לכולם ולא בהכל. אני שמחה בשבילך שמצאת סוג טיפול שעובד עבורך ומאחלת לך רק התקדמות במטרות השיקום שלך.
 
פיזיותרפיה

לי פיזיותרפיה עזרה מאוד. הגעתי לפיזיותרפיסט בקופ"ח אחרי שלא יכולתי ללכת 4 חודשים בגלל דלקת בגיד ברגל. הוא העמיד אותי חזרה על הרגליים תוך שבועיים. תוך מספר שבועות נוספים חזרתי ללכת.
 

אטיוד5

Active member
בערוץ המדע

היתה תכנית על שיטות טיפוליות שונות לפני מספר ימים. בין השאר פלדנקר, פילאטיס, וגם ווטסו. אולי יראו שידורים חוזרים.
 

דנית 19

New member
הייייי....... ../images/Emo24.gif

אני מחפשת מישהי כמוך זמן מה... אפשר לשאול במה ההידותרפיה עזרה לך? מה הייתה הבעייה?..... לצערי אני לא יכולה ליישר את הברך וטיפולי הפיזיותרפיה לא עוזרים בכלל! הרבה המליצו לי לעבור טיפולי הידו' אבל איך זה באמת יכול לעזור לי... תודה, דנית
 
למעלה