ספר דברים נותנים לעבדים או לפחות לעבדים עבריים
מעמד כמעט שווה ערך לעובדים בשכר, אם המענק שמעניקים להם לאחר שבע שנים. וגם היחס לעבדים בתורה ובתנ"ך הרבה יותר הומאני מהיחס לעבדים בעולם ההלניסטי שכזכור היה כבר אחרי תקופת עזרא ונחמיה, העבדים ברומא היו מתים להנות מחוקי התורה לעבדים.
גם העולם ההלניסטי ראה בשבת ביטוי לעצלנות יהודית והרעיון של יום מנוחה לצרכים סוציאלים היה זר לפחות לעולם היווני והרומי.
גם את המונתאיזם, בעיקר אם לקבל את הקטעים מהספר שסתוונית שהתחיל רק בתקופת בית שני אז זה עוד יותר מחזק את הטענה שהיהודים ואפילו לא בני ישראל אלא היהודים הביאו את המונתאיזם לעולם.
גם חמורבי קבע את הפשט של עין תחת עין שן תחת שן, כלומר על רצח הילד שלך, העונש הוא לרצוח את הילד של הרוצח.
והערבים שהמציאו את אלגברה, היו כבר מוסלמים, כלומר הושפעו מהיהדות.
מעמד כמעט שווה ערך לעובדים בשכר, אם המענק שמעניקים להם לאחר שבע שנים. וגם היחס לעבדים בתורה ובתנ"ך הרבה יותר הומאני מהיחס לעבדים בעולם ההלניסטי שכזכור היה כבר אחרי תקופת עזרא ונחמיה, העבדים ברומא היו מתים להנות מחוקי התורה לעבדים.
גם העולם ההלניסטי ראה בשבת ביטוי לעצלנות יהודית והרעיון של יום מנוחה לצרכים סוציאלים היה זר לפחות לעולם היווני והרומי.
גם את המונתאיזם, בעיקר אם לקבל את הקטעים מהספר שסתוונית שהתחיל רק בתקופת בית שני אז זה עוד יותר מחזק את הטענה שהיהודים ואפילו לא בני ישראל אלא היהודים הביאו את המונתאיזם לעולם.
גם חמורבי קבע את הפשט של עין תחת עין שן תחת שן, כלומר על רצח הילד שלך, העונש הוא לרצוח את הילד של הרוצח.
והערבים שהמציאו את אלגברה, היו כבר מוסלמים, כלומר הושפעו מהיהדות.