הלילה משחק מרכזי ועוד שניים ברקע

somone1411

New member
הבעיה שמלו לא מוביל

קשה לו עם הסיטואציה הזו והוא לא מתבטא כמו שצריך. מלו זה שחקן של ריטם, ברגע שהוא לא לוקח זריקה כמה התקפות רצופות הוא מאבד מהכושר שלו. בכל מקרה רואים שזה לא עובד, כנראה שהטריו הזה יפורק בקיץ.
&nbsp
אגב, לא רק מלו לא טוב, גם ווסטברוק לא פוגע בפלייאוף הזה.
 

Anfield

New member
ווסטברוק נותן 1.5 נקודות לרבע אחרון בסדרה

לא ראיתי אותו כל כך נרפה וחלש מאז עונת הרוקי שלו.
 

FrecCo

Member
הגיוני, בואו נעביר דווקא את השחקן הכי טוב שלנו

אולדריג' וקוואי יכלו להיות העונה כוח רציני מאוד במערב אם היו מקיפים אותם בעוד כמה רול פליירס סבירים. אם לאולדריג' יש עוד עונה לתת ביכולת הזאת וקוואי ישאר, אני לא נוגע בבסיס הזה, ומתמקד בעוד גבוה טוב שיעשה הגנה ובשחקני חמישייה שיודעים לייצר נקודות.
הכל תלוי בקוואי, אם הוא לא ישאר תהיה לנו קבוצה שונה לגמרי שנה הבאה כמו המהפך של בוסטון.
 

rapgamer4ever

New member
אחת הבעיות היא הסינרגיה של קוואי ולמרכוס

אלדריג' היה הרבה פחות טוב בשתי העונות שלו לצד קוואי, ואפילו העונה במשחקים הבודדים שקוואי שותף פתאום ראית את המשחק של למרכוס יורד ברמה.
אם אתם מקבלים את קוואי בשיאו ואת אלדריג' ביכולת הנוכחית זה לגמרי צמד שמוביל קונטנדרית, אבל אלה שני תנאים שבסימן שאלה האם יתקיימו.
 

FrecCo

Member
תוסיף לידם מנהל משחק איכותי ואנחנו מסודרים

עם זה שאולדריג' לא היה בשיאו זה הספיק לגמר מערב שנה שעברה (ואילולא זאזא...). מעבר לזה, הדברים שנשמעו מפופ ואולדריג' לגבי חוסר התיאום ביניהם גרמו לזה להישמע כאילו זו הייתה בעיית אימון, חלוקה לא נכונה של הנטל ההתקפי ואי ניצול הכישורים של למרקוס, ולא בהכרח חוסר התאמה בין השחקנים עצמם. אחרי שהם אמרו את זה נפתחה הצ'אקרה של למרקוס והוא התחיל לתת בראש. המשחקים הבודדים שקוואי שיחק העונה הם לא דוגמה לכלום.
בכל מקרה, water under the bridge, עד שהתעלומה ההזויה הזו סביב קוואי לא תיפתר זה בזבוז מילים לדבר על הספרס.
 
שניהם קצת חורים שחורים. אני לא בטוח אם עוד עושה משחק.

דומיננטי שצריך את הכדור ביד זה מה שהם צריכים. הם צריכים שקוואי יעבוד על יכולת המסירה שלו, ועוד קלעים ששומרים והכל יהיה פצצה. כמובן שעוד מוביל כדור משני שיכול ליצור לעצמו ולאחרים יעשה להם טוב אבל אני לא חושב שהם צריכים איזה מנהל משחק סטייל רונדו או כריס פול שרוצה את הכדור ביד הרבה ומכוון את האחרים.
 
למעלה