הכותל בידינו

שחר 673

New member
השרה רגב מייצגת אג'נדה אשר אני

מתחבר אליה בכל ליבי.
השרה רגב פופלארית מאד בקרב קהלים רבים אשר לא תמיד באים לידי ביטוי בדיווחי התקשורת החד מימדית שלנו,
טוענים שהיא מפלגת את העם, אני לעומת זאת טוען כי יש רבדים בהם העם מאוחד ויש כאלה בהם הוא מפולג.
ואם אתה מעונין שפצע יגליד עליך קודם כל לנקז את המורסה, וזה בדיוק מה שלדעתי מירי רגב עושה.
כמו כן היא עוסקת בחלוקה מחודשת של תקציבי התרבות, "סיר הבשר" אשר במשך עשרות שנים הונח ליד "גילדה" מסוימת יחולק באופן שיוויוני יותר ונושא זה מרתיח את לשד עצמותיהם של חברי "הגילדה" אשר מעודדים בשל סיבה זו ואחרות את חבריהם מן התקשורת ( מצא מין את מינו��) למתקפות מכוערות ובוטות נגד השרה.
אני מעריץ את אומץ ליבה ואת נחישותה.
היא אינה מתרפסת בפני "חונטת התרבות" כפי שעשו רבים מקודמיה (מן הימין דווקא)
בכל אופן, זו דעתי.
 

dory141

New member
יש כאן טעות

אני תומך בכל ליבי, דווקא בגלל שגדלתי במרכז ת"א (ואני עדיין שם), בצמצום הפערים בין הפריפריה למרכז. אני חושב, שמקום מגורים לא אמור לקבוע את גורלו של אדם ושצריך שיהיה לכל היישובים בארץ את המקסימום האפשרי, בתרבות ובכלל. חבר טוב שלי, שגדל בדרום העיר וכיום קצין במטה הארצי בירושלים, הוא דוגמא טובה לכך.

הבעיה שלי עם רגב כפולה: הראשונה, הסגנון השכונתי (יש לי חברים ממוצא ספרדי ומזרחי ואני בעצמי ספרדי באופן חלקי) והם לא חולמים לדבר כמוה, למעט אם מישהו מאוד מרגיז אותם. בעיה שניה, היא שע"פ מה שכתוב בהארץ (אני לא קורא אותו הרבה, רק אחת לכמה זמן), מרבית התחייבותיה של השרה לצמצום הפערים היו על הנייר. יש לי הרגשה, אולי לא נכונה (אני מקווה) שרגב מנסה ליצור מצג שווא כאילו היא "עם המקופחים" כדי לקושש קולות עתידיים בקלפי ולרומם את מעמדה במרכז הליכוד. אם טעיתי, אסיר את הכובע.
 

שחר 673

New member
אם אתה תומך בכל ליבך בצמצום הפערים בין הפריפריה למרכז

עליך {לדעתי} לתמוך בשרה רגב .
לעיתים השרה רגב נוקטת בסגנון עממי וזאת על מנת להתחבר לקהל תומכיה, אין פסול בכך, כשעוד היתה דוברת צה"ל כינה אותה התעמולן השמאלני אמנון אברמוביץ "מירי סיבוני רגב" כאילו בכדי להדגיש את מוצאה הנחות, סוג של ניסיון לגרום לה רגשות נחיתות בשל העובדה שהיא מזרחית, היא הפכה את מוצאה ל "קרדום לחפור בו", היא מדגישה את גאוותה בשל כך ובעשותה זאת היא הפכה לכל כך אהודה בקרב רבים מאיתנו.
היא פוליטיקאית מפוקחת היודעת היטב מה היא עושה, ההתרסה הקבועה שלה כנגד חונטת התרבות של מרכז ת"א וצפונה נועדה לקבע את מעמדה כנציגתם של "המקופחים" וגם לרומם את מעמדה בקלפי שלא לדבר גם על הטחת האמת בפרצופם מדושן העונג, וגם בזה אין שום פסול.
אני לא הייתי מאמץ אל ליבי כתבות מגמתיות וחד מימדיות מבית מדרשו של עיתון "הארץ", השמאל הישראלי על שלוחותיו התקשורתיות עורך בשרה רגב דמוניזציה מכוונת, שהיא שניה בשנאתה אך ורק לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו.
 

Ron W

New member
אמרת הכל " וגם לרומם את מעמדה בקלפי "

הגישה שלך מושתתת על תמיכה במפלגה המובילה או בהצלחה בקלפי
או לחשוב שממשלה היא ערך בפני עצמו
במקום להרחיב ראש ולדאוג לסביבה שלך - לתוכן או חוסר התוכן שהיא מבטאת.
פריפריה היא בכלל לא ענין של שרת תרבות אלא חלוקת תקציב כלכלי
תשתיות חינוך ובטחון-כל אלו הולכים למתנחלים שיפונו וחרדים שיתרבו על חשבונך.
השמאל לא עושה מספיק אחרי ההסתה נגדו אין לך ביקורת בכלל לממשלה?
הפכת לאזרח צפ' קוראיני שמשתחווה למלך מתוך הפחדה פן תיקרא שמאלן
מדהים איך למרות כל השחיתויות והעוני מה משעסיק אותך -ביקורת של עתון הארץ...
אתה מגוכח תביט במראה - עיתון הארץ לא אחראי לפשלות של המדינה אלא אתה. הפכתם בובות ממולאות תבן בתאטרון של רגב כפיים על ההצלחה שלה.
 

שחר 673

New member
לפני הכל, אני חושב שאנו יכולים לייצר שיח הוגן ומכבד

יותר מזה הנהוג אצל "חבריך" וזאת למרות העמדות הכל כך שונות.
אני מדבר כרגע על חלוקת תקציבים בנושא התרבות בלבד!
ובנושא זה, השרה רגב פועלת ללא לאות.
זכותנו המלאה להתנחל בשטחים מאשר מעולם לא יושבו בעבר, מי שמכיר את ההיסטוריה של האיזור מבין כי אין ומעולם לא היה שום "כיבוש" בשטחי יהודה ושומרון, לא מדובר כאן בשייח מוניס {רמת אביב} שהייתה בעבר כפר ערבי או הכפר "עין הוד" {כפר האמנים} אשר היה בעברו כפר ערבי בשם "עין חוד".
למיטב ידיעתי שום כפר לא פונה ע"י מתנחל כלשהו, הם לא בנו את התנחלויותיהם בתוך הכפרים הערבים.
שטחי a+b כבר נמצאים ברשות הפלשתינים הויכוח כרגע נסוב על שטח c בלבד אשר בו מתגוררים כ400 אלף יהודים כמו כן 60 אלף פלשתינים.
ההתנחלויות בשטחי c היא עובדה קיימת ומוגמרת וגם הם זקוקים לתקציבים אשר הם חלק "מעוגת התקציב הכללית" .
לדעתי, השמאל הישראלי ידאג לפריפריה בדיוק כמו ששלטון מפא"י הארור דאג להם, רק עכשיו אנו נחשפים לשיטות מפא"י הישנות והטובות של זיופים וקומבינות בבחירות להסתדרות, להערכתי, השמאל הישראלי נותר גזעני ואליטיסטי בדיוק כפי שהיה בעבר, היום הוא משתדל להסתיר את אותן דעות המחליאות אשר הוא התגאה בהן בעבר.
יש לי ביקורת רבה על ממשלות הימין, אך להערכתי הן "הרע במיעוטו" והן עדיפות אלף מונים על ממשלות שמאל "יפות נפש" המתקשות להכיר במציאות הבטחונית אשר בה אנו חיים, או המדברות "גבוהה גבוהה" על דאגה לפריפריה בעוד שכולנו מבינים מה יחסם האמיתי אליהם.

לדעתי, עיתון ,הארץ" הוא עיתון הנועד לנגח את שלטון הימין, יש הגורסים כי עיתון זה מלא בשקרים, אני מאמין בכך בכל ליבי.
איני רוצה להשתמש במילים חריפות יותר אך אני בטוח שאתה מבין למה אני מתכוון.
שיהיה בוקר טוב.
 

dory141

New member
אברמוביץ' גזען מרושע

אין ספק שרגב יודעת מה היא עושה כפי שאתה עצמך אומר. אני לא רואה סיבה לאהוב את נתניהו, אחרי הנזק שהוא עושה למדינה. אני לא מדבר על מגעים לשלום או אי-לחימה (ופה אני מאמץ את דבריו של יועז הנדל, איש ימין, שלפיו מה שחשוב הוא תוואי הגדר, וזה בעצם כל ההבדל בין ימין לשמאל). אני מדבר על ההסתה, סתימת הפיות והוקעת ציבורים שלמים והכתמתם כשמאל. בני בגין הוא לא איש שמאל, הוא איש הימין השפוי של פעם, שהבין כי דאגה לארץ ישראל השלמה איננה סותרת יחס הומני למיעוטים. שלתמוך בלה-פמיליה אין משמע תמיכה בציונות, לה-פמיליה היא דאע"ש יהודית. לא פחות ולא יותר.
 

שחר 673

New member
דורי תקשיב, אני מתעב את "לה פמיליה" אך עם כל הכבוד

לא ניתן להשוות אותם עם דעא"ש.
איני יכול כרגע להגיב באריכות, אעשה זאת בהמשך.
 

dory141

New member
ברור, מחפשת לדפוק פוזה

בלדבר היא טובה. כמו מרבית הליכודניקים. היא שכחה, שכשרה עליה גם לבצע את המדיניות שהיא קבעה... כדאי שמישהו יזכיר לה את זה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אתה יכול להגיד עליה מה שאתה רוצה, אבל אתה לא יכול לקחת לה את

הפטריוטיות שלה והיא היחידה שעומדת אחרי מילותיה.
 

dory141

New member
יש פתגם שבדיוק מתאים לה

"פטריוטיזם הוא מפלטו האחרון של הנבל". לרגב אכפת רק מעצמה ומקהל הבוחרים שלה במרכז הליכוד. אכפת לה מהמזרחיות ומהשקופים לסוגיהם, בערך כמו מידת העניין שלי בזרם הקוביסטי באמנות.
 
למעלה