הילד הרע - עברי, אביב או מוקי?

Niv s

New member
לגבי עברי. וההדחה של נטע זה היה די מזעזע

בשיא האדישות הדיח מישהי שהתעקש עליה לאורך כל הדרך.

וכמובן זה שהוא גרם לכרקוקוליות להתפספס.
 

LiRs Lullaby

New member


חוץ מהמשפט האחרון. למעט העובדה שהוא מנטור מעפן ושופט שלא יודע לקבל ביקורת, הוא שופט שנחמד להתעצבן עליו ויש בו משהו מאוד "טלוויזיוני", מאוד מוסיף עניין ופלפל. אף פעם הוא לא אומר את מה שאתה מצפה לשמוע, גם אם זה ערימת גמגומים או נחרצות יהירה... אם לא הוא, אני לא חושבת שהייתי מקשיבה לפאנל שופטים שכל מה שיוצא להם מהפה זה בעיקר "זה היה ביצוע טוב/לא כל כך טוב." כלומר, לזכותו יאמר שהוא כמעט השופט היחיד שאומר מה הוא חושב באמת, מבלי להסתתר מאחורי מסך של מילים יפות (שירי גם מדי פעם, אבל פורטיס ומשה נעלמים כשופטים).
 
לגמרי גרם לי לדעה שלילית על עברי

חשבתי שהוא בחור רגיש ועדין ופתאום הוא מתגלה כשחצן, מתנשא וכאדם שלא יודע לתת כבוד בסיסי לאנשים רק בגלל שהוא חושב שהוא יותר טוב מהם, צוחק כמו ילד קטן... משתיק... זה ממש משפיל ודוחה


לדעתי הוא הרס לעצמו את השם
 
מכיוון שהשועל נמנע מלצפות בכוכב הבא

ולכן לא מבין עלמה כל ההאסוהפאס נגד מוקי כשופט, השועל יחר רק בין אביב ילד הרע והמוכשר של דה ווייס ישראל לעברי הסיימון קאול וואנבי של X פקטור ישראל.
אם משווים בין השניים למקביליהם בחו"ל, הרי שמי שזוכה ובגדול לטובה זה אביב גפן, שהכי קרוב בביקורותיו הציוריות משהו והלרוב מצחיקות לביקורות של אדם לוין מקבילו מארה"ב.
לעומת זאת, עברי לידר לא רק שלא מתקרב בכלל לנעליו הגדולות של מקבילו המפיק המוזיקלי הענק סיימון קאוול, שלמרות כל רשעותו, הוא לפחות עושה זאת בטעם טוב ולרוב רק למי שבאמת מגיעה לו ביקורת מרושעת ממנו. לעומתו עברי מפזר ביקורות רעות ומרושעות גם כשאין שום צורך בכך, ועוד יותר מזה, לא מסוגל לקבל שום ביקורת, גם לא ביקורת בונה, בעצמו.
כמה פעמים השופטים האחרים לפאנל השיפוט שלו, העירו לו לגבי הביצועים של האקטים שלו, והוא פסל את ביקורותיהם והערותיהם על הסף, רק בדי למצוא את עצמו עם האקטים שלו בבוטום 2. והוא גם המנטור היחיד עד כה העונה ששני אקטים שלו מצאו את עצמם בו זמנית בבוטום 2. אך זה גם לא שינה שום דבר אצלו והוא עדיין לא מסוגל לקבל שום ביקורת.

כך שמבחינת השועל, השופט הרע, הטוב ביותר מבין השניים היה טנשאר אביב גפן. שעם כל כמה שיצא לשועל לכעוס עליו לפעמים, ובעיקר לגבי ההדחות שהוא היה אחראי להן, הוא עדיין עדיף בעיני השועל על עברי לידר, שלא רק שלא יודע בכלל מה הוא עושה ולא מסוגל לקבל שום ביקורת מאף אחד כשמדובר בו ובאקטים שלו, הוא גם מנסה בכוח להפוך לסיימון קאוול ובטוח ב100% שהוא יודע הכי טוב מכולם מה טוב, ושכל מי שלא חושב כמוהו אין בכלל מה להתייחס אליו. וזו הגישה הכי גרועה ששופט בתוכניות שכאלה יכול לסגל לעצמו. שלא לדבר על כך שהוא גם לא עומד מאחורי מה שהוא אומר ושפיו וליבו אינם שווים. וכונו כבר ראינו כבר כמה פעמים שברגע האמת מתגלה פרצופו האמיתי. ועל כן נכון לעכשיו עברי לידר הוא השופט הכי מאוס על השועל.
 

LiRs Lullaby

New member
מסכימה לגבי חוסר היכולת של עברי לקבל ביקורת

זה ממש מדהים איך בנאדם יכול להיות ממש ראש בקיר ולהתעקש שהוא צודק גם כשהמציאות מולו מראה לו שהוא טועה (2 אקטים בבוטום 2 בו זמנית).
 
נו ברור לגמרי,אביב!!!

יודע להגיד את האמת לעיתים ללא סינון אך את האמת!!!וכשלקח את המתמודדים הוא לקח אותם עד הסוף ואפילו עד הבית שלנו..הוא היה יותר ממנטור הוא היה חבר האמת שבדה וויס יותר השקיעו והיה היה שם ברור..כמו האהבה ממבט ראשון של שלומי ליובל כמו אופיר שהיה ברור שהיא תקח את הגמר והיה קשר יותר מעמיק בין המנטורים למנטורים או למעשה ידעו להראות במסך את המעבר בדה וויס...עברי הוא שפט בקשיחות עדינה,מוקי שפט ללא רחמים ואפילו את הטובים ביותר,ואילו אביב ידע לשלב..ידע לראות גם באלה שלא כלכך וואו את הפוטציאל והפיק מהם המון..בכוכב הבא השופטים לא ממש לקחו חלק ולא ידעו לומר את האמת ומוקי היה שם כדי לאזן ועשה את זה שיא המכוער אך אמיתי..באקס פקטור הכל כלכך רץ וכולם כלכך טובים ובאמת אחד אחד כל שופט יודע לומר על ביצוע רע,ביצוע נקודה!!בדה וויס הרגשתי שהיה שם משהו מעבר להכל....המנטורים שם ממש לקחו את המתמודדים הביתה כפל משמעות...אולי פספתי את העיקר עצם השפיטה...אבל סתם חשוב לזכור שיש הבדל בין התוכניות
 
למעלה