היי לכולם, חזרתי

מצב
הנושא נעול.

orensaab

New member
../images/Emo70.gif VW T5 ../images/Emo70.gif

זהו פולקסוואגן T5 אם איני טועה
עם מרכב של Kutsenits, שאכן החליפו את המידיבוסים מתוצרת Graf&Stift שיוצרו תחת רישום של מ.א.ן, בשלדה המקבילה למידיבוסים נמוכי הרצפה שיש בארץ - 11.220 HOCL-NL, עם מרכב ברשיון מוולבו (מזכיר את המרכב של וולבו B10L).
VW T5

מנוע 2.5 ליטר טורבו דיזל המפתח 174 כ"ס. זהו מנוע שהוצג לראשונה ב T5, ואפילו אין לו חגורה לאלטרנטור ושות'. כל האביזרים: אלטרנטור, מדחס מזגן, משאבת הגה, משאבת ואקום לתגבור בלמים, וכל מה שלא תוסיפו, מונע באמצעות צירים מכאניים היוצאים ממכסה הטיימינג. משאבת המים בתוך בלוק המנוע. במנוע הזה אין טיפולים למעט החלפת שמנים ומסנניםץ נוזל הקירור מיועד ל 400,000 ק"מ. המנוע קיים בדגמי T5 וטוארג ושמו "R5".
 

שמש27

New member
ווואו! מדהים! בלי חגורות!

VW T5

מנוע 2.5 ליטר טורבו דיזל המפתח 174 כ"ס. זהו מנוע שהוצג לראשונה ב T5, ואפילו אין לו חגורה לאלטרנטור ושות'. כל האביזרים: אלטרנטור, מדחס מזגן, משאבת הגה, משאבת ואקום לתגבור בלמים, וכל מה שלא תוסיפו, מונע באמצעות צירים מכאניים היוצאים ממכסה הטיימינג. משאבת המים בתוך בלוק המנוע. במנוע הזה אין טיפולים למעט החלפת שמנים ומסנניםץ נוזל הקירור מיועד ל 400,000 ק"מ. המנוע קיים בדגמי T5 וטוארג ושמו "R5".
ווואו! מדהים! בלי חגורות!
השאלה היא - למה לא עשו את זה עד היום, ומה הפיתוח הגאוני שאיפשר את זה? תודה.
 

mrngin

New member
מנוע ללא חגורה

VW T5

מנוע 2.5 ליטר טורבו דיזל המפתח 174 כ"ס. זהו מנוע שהוצג לראשונה ב T5, ואפילו אין לו חגורה לאלטרנטור ושות'. כל האביזרים: אלטרנטור, מדחס מזגן, משאבת הגה, משאבת ואקום לתגבור בלמים, וכל מה שלא תוסיפו, מונע באמצעות צירים מכאניים היוצאים ממכסה הטיימינג. משאבת המים בתוך בלוק המנוע. במנוע הזה אין טיפולים למעט החלפת שמנים ומסנניםץ נוזל הקירור מיועד ל 400,000 ק"מ. המנוע קיים בדגמי T5 וטוארג ושמו "R5".
מנוע ללא חגורה
לאורן, האם מנוע כזה כבר "רץ" בתוך שלדות כלשהן בישראל ? ואם כן, כמה נסיון בטיפולים יש עליו בארץ ? אם 20 מנועים שנסעו כל אחד 25,000 ק"מ = נסיון מצטבר של חצי מיליון ק"מ, אז לדעתי עם עומס החום של הקיץ הישראלי, והוויברציות של כתמי האספלט של מע"צ שמפרקות כל חלקת מכונאות ומרכב טובה, לפני שיהיה נסיון של 30-50 מיליון ק"מ נסיעה ומתוכם לפחות 20 מנועים שעברו 100,000 ק"מ כל אחד - לא נוכל לחרוץ דעה על הקונספט ועל אמינותו שהיא התכונה החשובה ביותר למנוע. מה דעתך ?
 

mrngin

New member
test

מנוע ללא חגורה
לאורן, האם מנוע כזה כבר "רץ" בתוך שלדות כלשהן בישראל ? ואם כן, כמה נסיון בטיפולים יש עליו בארץ ? אם 20 מנועים שנסעו כל אחד 25,000 ק"מ = נסיון מצטבר של חצי מיליון ק"מ, אז לדעתי עם עומס החום של הקיץ הישראלי, והוויברציות של כתמי האספלט של מע"צ שמפרקות כל חלקת מכונאות ומרכב טובה, לפני שיהיה נסיון של 30-50 מיליון ק"מ נסיעה ומתוכם לפחות 20 מנועים שעברו 100,000 ק"מ כל אחד - לא נוכל לחרוץ דעה על הקונספט ועל אמינותו שהיא התכונה החשובה ביותר למנוע. מה דעתך ?
test
.
 
אוטובוסים בטריאסט

היי לכולם, חזרתי
אחרי שבוע, כולל שתי נסיעות ארוכות ברכבת. היו לי קטעים מרגשים בטריאסט שקשורים לתולדות המשפחה שלי שברחה לשם מוינה. אבל כל זה כשאתאושש קצת. אל על ממש בסדר.
אוטובוסים בטריאסט
מידיבוס
 
רכבות, מחלקה ראשונה

היי לכולם, חזרתי
אחרי שבוע, כולל שתי נסיעות ארוכות ברכבת. היו לי קטעים מרגשים בטריאסט שקשורים לתולדות המשפחה שלי שברחה לשם מוינה. אבל כל זה כשאתאושש קצת. אל על ממש בסדר.
רכבות, מחלקה ראשונה
אז בפעם הראשונה מאז שנות השבעים שמצאתי את עצמי נוסע למחלקה ראשונה ברכבת. אז ראשית, הורדתי את ממוצע הגיל לששמונים ומשהו, כי רק זקנים או משוגעים כמוני נוסעים במחלקה הזאת. היתרון הגדול הוא הקרון מנותק מיתר הקרונות (הקרון הוא הראשון או האחרון במערך ובינו ובין השאר מבדיל קרון המסעדה), דבר שגורם לכך שיש שני תאי שירותים (נקיים ומצוחצחים) לאיזה עשרה אנשים. חוצמיזה המושבים מרווחים ואפשר לישון. אז בדרך לטריאסט הייתי בקרון איטלקי והיה לי תא משלי. בדרך מטריאסט זאת היתה רכבת אוסטרית ולקרון היו תאים אבל גם מושבי מטוס. אז הנה תא בקרון האוסטרי.
 
ונסעתי קטע במערך איטלקי

רכבות, מחלקה ראשונה
אז בפעם הראשונה מאז שנות השבעים שמצאתי את עצמי נוסע למחלקה ראשונה ברכבת. אז ראשית, הורדתי את ממוצע הגיל לששמונים ומשהו, כי רק זקנים או משוגעים כמוני נוסעים במחלקה הזאת. היתרון הגדול הוא הקרון מנותק מיתר הקרונות (הקרון הוא הראשון או האחרון במערך ובינו ובין השאר מבדיל קרון המסעדה), דבר שגורם לכך שיש שני תאי שירותים (נקיים ומצוחצחים) לאיזה עשרה אנשים. חוצמיזה המושבים מרווחים ואפשר לישון. אז בדרך לטריאסט הייתי בקרון איטלקי והיה לי תא משלי. בדרך מטריאסט זאת היתה רכבת אוסטרית ולקרון היו תאים אבל גם מושבי מטוס. אז הנה תא בקרון האוסטרי.
ונסעתי קטע במערך איטלקי
שם אין מחלקות אז "התערבבתי עם העם" כשהעם היו מיליוני חובבי כדורגל רעשניים וספוגי בירה. ככה נראה המערך שטרטר בנוף משגע בין טריאסט לאודינה (הכל לא רחוק מונציה).
 
וככה נראה תא הנהג של הקרונוע

ונסעתי קטע במערך איטלקי
שם אין מחלקות אז "התערבבתי עם העם" כשהעם היו מיליוני חובבי כדורגל רעשניים וספוגי בירה. ככה נראה המערך שטרטר בנוף משגע בין טריאסט לאודינה (הכל לא רחוק מונציה).
וככה נראה תא הנהג של הקרונוע
שימו לב לכסא ה"איכותי" וסליחה על איכות התמונה שהתאימה את עצמה לאיכות הכסא...
 

Golf Bravo

New member
מה גובה התוספת במחיר

רכבות, מחלקה ראשונה
אז בפעם הראשונה מאז שנות השבעים שמצאתי את עצמי נוסע למחלקה ראשונה ברכבת. אז ראשית, הורדתי את ממוצע הגיל לששמונים ומשהו, כי רק זקנים או משוגעים כמוני נוסעים במחלקה הזאת. היתרון הגדול הוא הקרון מנותק מיתר הקרונות (הקרון הוא הראשון או האחרון במערך ובינו ובין השאר מבדיל קרון המסעדה), דבר שגורם לכך שיש שני תאי שירותים (נקיים ומצוחצחים) לאיזה עשרה אנשים. חוצמיזה המושבים מרווחים ואפשר לישון. אז בדרך לטריאסט הייתי בקרון איטלקי והיה לי תא משלי. בדרך מטריאסט זאת היתה רכבת אוסטרית ולקרון היו תאים אבל גם מושבי מטוס. אז הנה תא בקרון האוסטרי.
מה גובה התוספת במחיר
עבור מחלקה ראשונה? ותודה כמובן על התמונות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה