צודק.....צודק....צודק....
צודק.....צודק....צודק....תסתכל על ה"אף", נראה בדיוק כמו
פולקסוואגן, שלא לדבר על הסמל.
צודק.....צודק....צודק....תסתכל על ה"אף", נראה בדיוק כמו
פולקסוואגן, שלא לדבר על הסמל.
שמת לב לשתי הדלתות המוזרות שלו?צודק.....צודק....צודק....
זהו פולקסוואגן T5 אם איני טועה
עם מרכב של Kutsenits, שאכן החליפו את המידיבוסים מתוצרת Graf&Stift שיוצרו תחת רישום של מ.א.ן, בשלדה המקבילה למידיבוסים נמוכי הרצפה שיש בארץ - 11.220 HOCL-NL, עם מרכב ברשיון מוולבו (מזכיר את המרכב של וולבו B10L).
ווואו! מדהים! בלי חגורות!VW T5
מנוע 2.5 ליטר טורבו דיזל המפתח 174 כ"ס. זהו מנוע שהוצג לראשונה ב T5, ואפילו אין לו חגורה לאלטרנטור ושות'. כל האביזרים: אלטרנטור, מדחס מזגן, משאבת הגה, משאבת ואקום לתגבור בלמים, וכל מה שלא תוסיפו, מונע באמצעות צירים מכאניים היוצאים ממכסה הטיימינג. משאבת המים בתוך בלוק המנוע. במנוע הזה אין טיפולים למעט החלפת שמנים ומסנניםץ נוזל הקירור מיועד ל 400,000 ק"מ. המנוע קיים בדגמי T5 וטוארג ושמו "R5".
מנוע ללא חגורהVW T5
מנוע 2.5 ליטר טורבו דיזל המפתח 174 כ"ס. זהו מנוע שהוצג לראשונה ב T5, ואפילו אין לו חגורה לאלטרנטור ושות'. כל האביזרים: אלטרנטור, מדחס מזגן, משאבת הגה, משאבת ואקום לתגבור בלמים, וכל מה שלא תוסיפו, מונע באמצעות צירים מכאניים היוצאים ממכסה הטיימינג. משאבת המים בתוך בלוק המנוע. במנוע הזה אין טיפולים למעט החלפת שמנים ומסנניםץ נוזל הקירור מיועד ל 400,000 ק"מ. המנוע קיים בדגמי T5 וטוארג ושמו "R5".
testמנוע ללא חגורה
לאורן, האם מנוע כזה כבר "רץ" בתוך שלדות כלשהן בישראל ? ואם כן, כמה נסיון בטיפולים יש עליו בארץ ? אם 20 מנועים שנסעו כל אחד 25,000 ק"מ = נסיון מצטבר של חצי מיליון ק"מ, אז לדעתי עם עומס החום של הקיץ הישראלי, והוויברציות של כתמי האספלט של מע"צ שמפרקות כל חלקת מכונאות ומרכב טובה, לפני שיהיה נסיון של 30-50 מיליון ק"מ נסיעה ומתוכם לפחות 20 מנועים שעברו 100,000 ק"מ כל אחד - לא נוכל לחרוץ דעה על הקונספט ועל אמינותו שהיא התכונה החשובה ביותר למנוע. מה דעתך ?
מיני-מידיבוס תלת סרני בוינה
מתוצרת מרצדס, החליף את המידיבוסים.
לדעתי, תקנות מישקל.2 הערות:
1. הפרונט שלו מאוד מזכיר את ה-Lito הישראלי שכידוע, גם כן מבוסס על WV. 2. למה 2 סרנים בשביל מידיבוס???
אוטובוסים בטריאסטהיי לכולם, חזרתי
אחרי שבוע, כולל שתי נסיעות ארוכות ברכבת. היו לי קטעים מרגשים בטריאסט שקשורים לתולדות המשפחה שלי שברחה לשם מוינה. אבל כל זה כשאתאושש קצת. אל על ממש בסדר.
אוטובוס מפרקיאוטובוס
(וסליחה על האיכות)
רכבות, מחלקה ראשונההיי לכולם, חזרתי
אחרי שבוע, כולל שתי נסיעות ארוכות ברכבת. היו לי קטעים מרגשים בטריאסט שקשורים לתולדות המשפחה שלי שברחה לשם מוינה. אבל כל זה כשאתאושש קצת. אל על ממש בסדר.
ונסעתי קטע במערך איטלקירכבות, מחלקה ראשונה
אז בפעם הראשונה מאז שנות השבעים שמצאתי את עצמי נוסע למחלקה ראשונה ברכבת. אז ראשית, הורדתי את ממוצע הגיל לששמונים ומשהו, כי רק זקנים או משוגעים כמוני נוסעים במחלקה הזאת. היתרון הגדול הוא הקרון מנותק מיתר הקרונות (הקרון הוא הראשון או האחרון במערך ובינו ובין השאר מבדיל קרון המסעדה), דבר שגורם לכך שיש שני תאי שירותים (נקיים ומצוחצחים) לאיזה עשרה אנשים. חוצמיזה המושבים מרווחים ואפשר לישון. אז בדרך לטריאסט הייתי בקרון איטלקי והיה לי תא משלי. בדרך מטריאסט זאת היתה רכבת אוסטרית ולקרון היו תאים אבל גם מושבי מטוס. אז הנה תא בקרון האוסטרי.
וככה נראה תא הנהג של הקרונועונסעתי קטע במערך איטלקי
שם אין מחלקות אז "התערבבתי עם העם" כשהעם היו מיליוני חובבי כדורגל רעשניים וספוגי בירה. ככה נראה המערך שטרטר בנוף משגע בין טריאסט לאודינה (הכל לא רחוק מונציה).
ממש כמו טייגר!וככה נראה תא הנהג של הקרונוע
שימו לב לכסא ה"איכותי" וסליחה על איכות התמונה שהתאימה את עצמה לאיכות הכסא...
חסר רק חרוזים!ממש כמו טייגר!
שאלה על הכסאוככה נראה תא הנהג של הקרונוע
שימו לב לכסא ה"איכותי" וסליחה על איכות התמונה שהתאימה את עצמה לאיכות הכסא...
אני לא חושב שבדבר המטרטר הזהשאלה על הכסא
האם השיכוך שלו פניאומטי או הידראולי ????????????????????
ה-כסאאני לא חושב שבדבר המטרטר הזה
משנות הששים יש בכלל שיכוך....
מה גובה התוספת במחיררכבות, מחלקה ראשונה
אז בפעם הראשונה מאז שנות השבעים שמצאתי את עצמי נוסע למחלקה ראשונה ברכבת. אז ראשית, הורדתי את ממוצע הגיל לששמונים ומשהו, כי רק זקנים או משוגעים כמוני נוסעים במחלקה הזאת. היתרון הגדול הוא הקרון מנותק מיתר הקרונות (הקרון הוא הראשון או האחרון במערך ובינו ובין השאר מבדיל קרון המסעדה), דבר שגורם לכך שיש שני תאי שירותים (נקיים ומצוחצחים) לאיזה עשרה אנשים. חוצמיזה המושבים מרווחים ואפשר לישון. אז בדרך לטריאסט הייתי בקרון איטלקי והיה לי תא משלי. בדרך מטריאסט זאת היתה רכבת אוסטרית ולקרון היו תאים אבל גם מושבי מטוס. אז הנה תא בקרון האוסטרי.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.