היי. לא יודעת אם מישהו פה שמע או מכיר או אפילו ראה

רjה

Active member
אבל הייתה סדרה לפני כמה שנים טורקית ששודרה בויוה, וראיתי אותה, קראו לה אמא. אני מודה שהכילה תכנים קשים לצפייה. ולצערי חבל אבל הרגשתי שחוץ מהיותה פמיניסטית הסדרה עצמה איכשהו נגעה גם בא.רומנטיות. לא היה שם סיפור רומנטי ראשי. לא היה גם ראשי. הדמות הראשית הייתה רווקה בלי זוגיות ועניין רומנטי כלשהו. היא הכירה ילדה שעברה התעללות והדרך היחידה להציל אותה זה היה פשוט לברוח עם הילדה רחוק. הן נלחמו נגד כולם כדי להיות ביחד, רק סיפור אהבה בן אם לבת. אמנם הראשית בהמשך התחתנה אבל לדעתי לא הייתה מאוהבת בו, אולי אהבה אותו כאדם אבל היו לה רגשות רומנטיים כלפיו. היא בסוף התאלמנה והסוף היה ממש א.רומנטי. היא נשארה עם הילדה, לא התחתנה, לא חיפשה זוגיות, היה לה רק את הילדה שכל כך אהבה. לאורך כל הסדרה זה מאבק של הראשית והילדה נגד כולם. כמו סיפור רומנטי בין גבר לאישה שנפוץ בערוצי ויוה ובסדרה הזאת הימרו את זה לסיפור אהבה בין אם לבת, אפילו שלא היה בניהן קשר ביולוגי. זאת הייתה הפתעה עבורי שרוב הסדרות שם עסקו בסיפורי אהבה רומנטיים אפילו שהיו כאלה שהסתיימו בטרגדיה, אז הביאו את הסדרה הזאת בערוץ שמתעסק בעיקר ברומנטיקה. גם אם הסוף לא תמיד היה סוף טוב שם.
הצפייה עצמה הייתה קשה ולא כל אחד יכול לצפות בזה. זה מפתיע אותי שאיכשהו הצלחתי לצפות בזה בלי שזה ישפיע עליי משהו. אם מישהו שמע, או ראה אז מוזמן להגיב. ציינתי את הדגשים החשובים שנוגעים בקהילה הא.רומנטית.

ותודה לחברת הקהילה שאני מעדיפה לשמור את פרטיה האישיים אצלי על שעודדה אותי לכתוב את הפוסט הזה. לא הייתי בטוחה אם זה כדאי במאה אחוז.
 

רjה

Active member
למעלה