הייזל היקרה האם קראת את:

ranorange

New member
הייזל היקרה האם קראת את:

סידרת הספרים של אורסון סקוט קארד המשחק של אנדר דובר המתים קסנוסיד ילדי השכל וצילו של אנדר?? (אני לא סגור על השמות בעברית מכוון שיש לי אותם באנגלית)
 

הייזל

New member
ראיתי, אבל לא קראתי

יש מעט מאד סופרי מד``ב חדשים שמוצאים חן בעיני והספרים שלו פשוט לא משכו אותי. אבל מהמעט שהבנתי הם מאד פופולרים. אני מעדיפה את סדרת ``היפריון``
 

O~Lucifer

New member
וד``א,

אני קראתי רק את 4 הראשונים, ולדעתי הראשון הוא הכי טוב, אבל כל אחד וטעמו עימו... :)
 

ranorange

New member
הטובים ביותר בסידרה

הם הראשון והחמישי החמישי כבר יצא בארץ (ראיתי אותו בסטימצקי) באנגלית והוא משלים את הראשון שמו ENDER`S SHADOW והוא מספר על בין
 

Boojie

New member
בוא נתפשר על -

הטובים ביותר בסדרה - ל-ט-ע-מ-ך - אה? סדרת אנדר היא אחת הסדרות השנויות במחלוקת ביותר. אין כמעט אף אחד שלא אוהב את הספר הראשון. הרבה אנשים אוהבים גם את השני. ולגבי הספר השלישי והרביעי - הדעות חלוקות, כשבדרך כלל אוהבים אותם או שונאים אותם. זה עניין של טעם, נטו. אני מאד אוהבת את הספר השלישי והרביעי - מקסים בעיני מה שקארד עושה שם עם שאלת ההבדל בין צורות חשיבה של מינים שונים, בדבר ההגדרה ``מה זה חי`` ו``מה זה אדם`` ועוד.
 

ananina

New member
אני חייבת לציין

שאת המשחק של אנדר קראתי באחת השבתות בצבא, ופשוט ישבתי פעורת פה ועם דמעות בעיניים. אחד הספרים היותר מדהימים שקראתי.
 

פרספוני

New member
יש מישהו...

שלא קרא את ``המשחק של אנדר`` בפה פעור ועם דמעות בעיניים?
 
היזל לא הבנתי

אם לא קראת, איך הם לא משכו אותך. קראתי היום בפעם אני לא יודע כמה, את המשחק של אנדר. הספר הזה הוא אחד מספרי המד``ב הטובים ביותר ומשאיר את הפריון הרבה מאחוריו.
 

הייזל

New member
בחירות

מסתכלים על ספר חדש,רואים מה כתוב על הכריכה מדפדפים קצת בפנים, מסתכלים על המחיר ומחליטים שווה או לא שווה? מלבד זאת יש לי רתיעה אינסטקטיבית מספרים פופולריים אפילו ל``טיטניק`` לא הלכתי. כמו כן, הרשה לי להזכירך, לא אמרתי כלום על הספר. אם לא קראתי אותו אני לא חושבת שיש לי זכות להביע עמדה. אם אתה אומר שהוא טוב אני נאלצת להסכים איתך. לגבי ``היפריון`` זהו רק הספר הראשון והוא משמש כאקספוזיציה כך שאני לא החליט לגבי מוקדם מדי.
 

ranorange

New member
הייזל סידרת הספרים הזאת היא פשוט חובה !!!!

מדהים שעוד לא קראת אותה ?!?! תקחי את המשחק של אנדר (אפילו בעברית) ותקראי ואני מאמין שישר תביני במה מדובר!!!!! כל מילה שמוסיפים לתאור מעבר למדהים היא פשוט גורעת
 

oric

New member
תרגום לעברית

ספר חובה כמו שאר הסדרה אני לא מבין למה לא מתרגמים את צלו של אנדר ועוד ספרים של אורסון סקוט קארד
 

פרספוני

New member
שיתרגמו את...

... סידרת ``אלוין מייקר`` שלו. לא קראתי אותה, אבל קראתי את האגדה שהוא כתב על בסיס הסדרה בקובץ אגדות הפנטזיה ההוא, איך קוראים לו, בעריכת רוברט סילברברג... בכל אופן, זה אמנם בכלל לא דומה למשחק של אנדר, אבל זה מצחיק וזה בכלל סיפור טוב. אני מקווה ששאר הסדרה דומה לו.
 

Boojie

New member
צילו של אנדר אכן מתורגם,

וייצא לאור מרגע שהוא יעבור את שאר השלבים (הגהה, עריכה, כריכה, וכל שלבי ההמתנה שבאמצע...) והעיכוב היה בשל סיבות עגומות שלא תלויות בהוצאה.
 
למעלה