שפירא מאיר
New member
הכנסת את הסיפור ההוא בדלת אחורית.....
על פי החוק אתה לא יכול לירות באף אחד אלא אם באופן אובייקטיבי ברור שהוא מקור סכנה לסובבים אותו.
אתה מציג מצב דמיוני כאשר הכל בו סובייקטיבי, והדמיון שלך מנחה אותך להרוג או לא.
את הכללים לומדים כיוון שלא נעשים מאבטחים סתם לקום בבוקר לקבל אקדח ולהתייצב בכניסה לקניון.
א. אתה מבקש מהנכנס לבדוק את התיק, ובאותו זמן מביט בזוית העין לראות מה הוא עושה.
ב. אתה מבקש שירים ידיים לבדוק אותו עם המכשיר, שמהווה כעת רק תירוץ כיוון שהרמת הידיים תחשוף אם אמנם יש לו חגורת-נפץ או לא
ג. משך כל הזמן אתה מביט בידיים שלו לראות שהוא לא מחזיק משהו שמחובר לחוטים, ובמקרה של חשד רציני, תוציא אותו החוצה מהקניון לבדיקה יסודית ותזעיק את אחראי המשמרת.
ד. קרה אירוע ? לכן אתה בתפקיד הזה בין היתר על מנת למנוע שאנשים ייהרגו...
לשאלה: כן בהחלט, יש להאשים מי שפעל בניגוד לחוק אות להוראות של המקום, ועליו לתת את הדין. אלא אם אנחנו מדינת בננות , ובינתיים החרדים שולטים במדינה
על פי החוק אתה לא יכול לירות באף אחד אלא אם באופן אובייקטיבי ברור שהוא מקור סכנה לסובבים אותו.
אתה מציג מצב דמיוני כאשר הכל בו סובייקטיבי, והדמיון שלך מנחה אותך להרוג או לא.
את הכללים לומדים כיוון שלא נעשים מאבטחים סתם לקום בבוקר לקבל אקדח ולהתייצב בכניסה לקניון.
א. אתה מבקש מהנכנס לבדוק את התיק, ובאותו זמן מביט בזוית העין לראות מה הוא עושה.
ב. אתה מבקש שירים ידיים לבדוק אותו עם המכשיר, שמהווה כעת רק תירוץ כיוון שהרמת הידיים תחשוף אם אמנם יש לו חגורת-נפץ או לא
ג. משך כל הזמן אתה מביט בידיים שלו לראות שהוא לא מחזיק משהו שמחובר לחוטים, ובמקרה של חשד רציני, תוציא אותו החוצה מהקניון לבדיקה יסודית ותזעיק את אחראי המשמרת.
ד. קרה אירוע ? לכן אתה בתפקיד הזה בין היתר על מנת למנוע שאנשים ייהרגו...
לשאלה: כן בהחלט, יש להאשים מי שפעל בניגוד לחוק אות להוראות של המקום, ועליו לתת את הדין. אלא אם אנחנו מדינת בננות , ובינתיים החרדים שולטים במדינה