החלפת צהרון? בעיה לוגיסטית

galialon8

New member
עוד נקודה ששווה לשקול

ותאמצי מזה מה שמתאים לך...
לאחרונה השתתפתי בסדנת הכנה להורים לקראת גן חובה (גרים בחו"ל). אחד המסרים שלצוות היה חשוב להעביר, זה לא להשאיר את ההחלטה בידי הילדים, ובמידת האפשר אפילו לא לערב אותם. ההחלטה לאיזה גן ללכת (ובקטנה, לאיזה צהרון) היא כבדה עבורם, והיא מסוג ההחלטות שההורים מקבלים לפי מגוון השיקולים שלהם, כאשר כמובן שיקול משמעותי הוא טובת הילדים.
המסר לילדה צריך להיות: מהשנה הבאה את הולכת לצהרון אחר (אפשר להוסיף הסברים וסיבות לפי הבנתך). זה אולי יהיה לך קשה להתרגל בהתחלה, אבל אני בטוחה שתצליחי ושיהיה לך כיף. אפשר כמובן להוסיף פירוט כמה טוב יהיה לה שם ו"למכור" לה את זה, אבל הנקודה העיקרית היא שההחלטה לא בידה.
 

בלונד23

New member
זה לא שפניתי אליה להחליט

אלא שיתפתי אותה בהרהור שאולי היא תעבור לשם מאחר שהיא מכירה את כל הנפשות הפועלות - את מנהלת הצהרון ואת הילדים שבו. ומאחר שהיא כבר ממש גדולה ונמצאת הרבה זמן בצהרון הגן, ומכירה טוב את צהרון הבניין, לדעתי יש מקום לתת את הדעת מה היא חושבת על זה.
בגדול את צודקת.
 

danakama10

New member
בלת"ק - תשאירי אותה איפה שטוב לה

היא עברה מספיק שינויים, ולדעתי חשוב יותר לא לגרום לה למעברים מיותרים, גם במחיר טרטור לך ולתינוק.
אני הייתי במצב דומה, ופתרתי את בעיית טרטור התינוק כך ע"י כך שהוצאתי את הכסא ישר למין עגלה - https://www.amazon.com/Baby-Trend-U...d=1480970218&sr=8-3&keywords=car+seat+carrier

התינוק יכול אפילו להמשיך לישון ולא מתעורר, ממש נוח.

מעבר לזאת את יכולה פשוט להוציא את הילדה קודם ואז אין את הטרטור עם התינוק.
 

בלונד23

New member
עצתך האחרונה

איני יכולה להוציא את הילדה קודם כי א. היא מסיימת הרבה יותר מאוחר ויש לה חוגים בשעה שהוא מסיים, ב. הגן שלה ליד הבית והמסגרת שלו רחוקה ואין כל היגיון לנסוע הביתה, לנסוע שוב רחוק ולחזור הביתה.
 
למעלה