נראה לי שכן... הנה קישור למקור התמונה:גם אני בעד חשמול כל הקווים
(אולי למעט קווי משאות וקו בית שמש-ירושלים), אבל אי אפשר לעשות את זה בבת אחת. נראה לי שהקו לירושלים וקו ת"א-ראשל"צ הם מועמדים טבעיים לבכורה. התמונה שצירפת היא מהקו בין אתונה לנמל התעופה?
התמונה המקורית בוויקיפדיה אתה צודק לגבי החישמול - לא כל הקווים כמובן, אלא כל קווי הנוסעים מלבד הקו המשודרג לי-ם. אני מסכים שגם הקו המהיר, וגם מסילת השרון בשלמותה כולל הקטע העתידי העובר ברעננה, מסילת האיילון (כולל קטע ראשל"צ - יבנה מערב - אשדוד/אשקלון לצורך נוחות תפעולית) ואולי גם קו ת"א - לוד - רחובות - אשדוד (בגלל שתחנת לוד תחושמל ממילא ביחד עם הקו המהיר) - הם "מועמדים טבעיים" לחישמול בשלב הראשון. בשלב הבא הגיוני יהיה לחשמל את קו החוף כולו עד נהריה (אולי בהדרגה - עד בנימינה תחילה, לאחר מכן עד חיפה ולבסוף עד נהריה). בשלב זה כבר לא יהיה ספק לאף אחד בנוגע לכדאיות החישמול של שאר הקווים (כמו שאמרת, מלבד הקו הישן לירושלים).