הודעה סופר חשובה לכל הורה של פעוט/ילד (מציל חיים)

Ilay2245

New member
היי, ההודעה הבאה אכן יכולה להציל חיים אני בטוח שאני לא מגזים. אז רציתי לשתף אתכם שלצערי הרב שמתי לב שבזמן האחרון מתווספים עוד ועוד מקרים של טרגדיות ואסונות שקורים לתינוקות. שמתי לב גם למכנה משותף של הרוב המחולט של המקרים, שכמעט כולם בלתי ניתנים למניעה. סתם דוגמה מקרה של בליעת איזשהו חפץ שנגיש לילד, מקרה של נפילה של פעוט על הראש מקרה של שליחת יד של פעוט לעבר כלי רותח ולצערנו לא חסרות דוגמאות נוספות. את המקרים הללו אכן קשה מאוד למנוע לצד חיים נוחים (זאת אומרת בלי עיניים על הילד 24/7) אבל מה אנחנו כן יכולים לעשות שימנע טרגדיות מסוג כזה. הבנתי שאנחנו יכולים למנוע את האסון בעצם ההתמודדות עם האסון במצב הלחץ הנתון. הרי ידוע שכאשר אנחנו יודעים להגן על עצמינו באמצעות אמנות לחימה לדוגמה, אז במקרה של חלילה תקיפה לא נקפא במקום ונדע בדיוק מה לעשות כנגד המצב שמתרחש, אותו הדבר בדיוק קורה עם אסון שקורה לילד או לפעוט אם נדע בדיוק מה לעשות במקרה של כל מצב של סיכון לילד עד להגעת הצוותים הרפואיים (שהרי אלה הדקות הקריטיות ביותר למניעת פגיעה בלתי הפיכה) הרי שהעלנו פי 10 לפחות את הסיכוי שהילד ישאר בחיים מנענו נזק בלתי הפיך. יש את האנשים השאננים והסקפטים שיגידו בלעג ' לי זה לא יקרה' 'הסיכוי הוא נמוך מאוד' וכו', אני יכול להגיד לכם שההורים שלהם קרו האסונות האלה לא עלינו, חשבו גם הם מה הסיכוי שזה יקרה דווקא לי אבל הבעיה ההכי גדולה היא שבמצבם הם יודעים שהם טעו אבל לא יכולים לתקן את הטעות אז בבקשה מכם אל תגיעו למצב הזה ותהיו מוכנים כבר מהרגע לתרחישים האלה שיכולים לקרות מחר בבוקר. רק בבקשה אל תשכחו שהשניות הראשונות שאחרי האסון הם ההבדל בין חיים למוות

את כל כל המידע בהקשר הסופר חשוב הזה תוכלו למצוא באתר הזה (תלחצו על המילים "באתר הזה" ותגיעו לאתר)

ממליץ לכולם בחום לרכוש את הקורס הזה במחיר הבדיחתי שרשום שם (ראיתי כבר קורסים שכאלה שנמכרים באלפי שקלים) אני לפחות חושב שהתמורה שתקבלו מהקורס יכול להיות חיים אז כל מחיר (ובמיוחד המחיר הזה) מצדיק חיי אדם ובמיוחד אלה שחשובים לנו הכי הרבה. לאלה שלא מעוניינים להוציא ארנקים גם בשביל זה, אני מציע לכם להכנס בכל זאת לקישור ולמצוא שם קצת מידע שיכול להציל את חייהם של החשובים לנו ביותר כי יש שם גם הרבה מידע חינמי שאמנם לא משתווה ליעילות של הקורס שבתשלום שמלמד איך להתמודד עם כל מקרה נפוץ שיכול לקרות אבל הטיפים החינמיים גם כן שווים משהו ויכולים למנוע אסון.

משהו אחרון, חשוב לי להגיד לכם שכן אני מרוויח כסף על כל אחד שקונה את הקורס ושכן אני 'משווק' לכם את הקורס, למה משווק עם גרשיים? כי ברור שאני עושה את מה שאני עושה בגלל החשיבות הענקית של זה ואני 'משווק' דווקא את זה כי אני רואה בזה שליחות: בעצם לקחת סתם קורס ולהביא אותו לאנשים כמוכם שבאמת צריכים את הדבר הזה ואולי אפילו בזכותי ימנע מוות לאחד מילדכם, אז כן, אני יכול לאמר בלי בושה זו שליחות ולא משהו רע שאני צריך להצטער עליו.

מקווה שעזרתי לכם במשהו ושאולי בזכותי ובזכות ההיענות שלכם אכן נמנע אסון אחד לפחות.

אשמח אם תשאירו תגובות עם על מה שאתם חושבים אחרי ההודעה ואחרי הביקור באתר הזה (שוב, ברגע שתלחצו על המילים "באתר הזה" תגיעו לאתר)
ואם הגעתם עד לפה אז קיבלתם ממני צל"ש, ועכשיו ברצינות: תודה רבה על הקריאה, מקווה שהבנתם את חשיבות הדבר ושתפעלו בהתאם,

שלכם,

איליי
 
למעלה