ההנהגה התבוסתנית במיטבה.

גנץ: "הפעולה ברפיח - חלק מהמאמץ להחזיר את החטופים"
צר לי לומר זאת אבל הפסדתם את המלחמה הזאת. כרגיל כמו תמיד בכל המלחמות השמאל ידע למסמס את הניצחונות הצבאיים לתבוסות מדיניים.
האויב שומע ומקשיב לאידיוט הזה ומבין שלתבוסתנות הישראלית אין שום רצון להביס אותו רק להחזיר החטופים ולכן האויב יודע שיש לו כלי חזק במשחק הזה והוא יכול להמשיך לשחק . הרי את סינואר לא מעניין שהרצועה חרבה. הוא משתמש במוסלמים שחיים שם כחיילים ותומכי לחימה שלו. בזכותם יש לו אוכל דלק אויר למנהרות יש לו את המנהרות ממצרים ואין לו בעיה להמשיך להתקיים עוד הרבה זמן. שהרי הישראלים לא הולכים לחסום לו המנהרות בציר פילדלפי ויש לו הגנה ממצרים ומעבר פתוח לנשק.
כלומר כל ההצהרות של ראש הממשלה, של שר הביטחון. של הרמטכ"ל של שרים בממשלה ביומו הראשון של התמרון הצבאי אנחנו נמוטט את החמאס צבאית ושלטונית קחו אותם לפח הזבל של השקרנות התבוסתנית המדינית והצבאית גם יחד.
ואז נשאלת השאלה מה הוא המחיר שאזרחי ישראל משלמים כיום על ההצהרה של גנץ "חלק מהמאמץ להחזיר החטופים" ושום מילה על הכנעת החמאס וכיבוש ציר פילדלפי.
החמאס לא יחוסל. מהם ההשלכות על תושבי הקיבוצים המושבים והעיירות שדרות נתיבות אופקים בעוטף ישראל המערבי?
האם החיים יחזרו לנורמליות? כמה זמן יעבור עד שאיזה קיבוץ ישוב עיירה יחטפו רקטות ופצמ"רים?
כמה זמן יעבור עד שהטרור יתחדש?
נשאלת השאלה אם זאת תוצאת הלחימה בדרום מה ירגישו תושבי הצפון העקורים? עוד מעט שנה שהם עקורים והצפון כבוש מייד החזבאללה?
אם אלה תוצאות המלחמה בדרום מה יהיה על הצפון?
אני כבר אמרתי בתחילת המלחמה שאם התבוסתנות המדינית והצבאית ישימו את עניין החטופים בראש סדר העדיפות ויתחילו לנהל משאים ומתנים עם החמאס או עם מצרים וקטאר הפסדתם את מטרות המלחמה ולא תשיגו עליונות מדינית וחיבול החמאס.
ואת זה הסברתי כבר עשרות פעמים.
כשאידיוטים שמאלנים עובדים עם הרגש ולא עם השכל עם ישראל מפסיד.
 
השיר הזה עם ישראל חי שלחו לי אותו של הזמר אייל גולן זה באמת שיר יפה.
הבעיה שהמילים לא נכונות.
יותר נכון לשיר עם ישראל מת חחחחחחחחחחחחחחחחחחח:)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:)
יש תכנית בנשונל גיאוגרפיק מה קורה כשעיר שלמה ננטשת ותושביה בורחים כתוצאה מנשורת גרעינית כמו בצ'רנוביל למשל.
אז מראים מה קורה ביום ה100 לנטישה. ביום האלף לנטישה מה קורה לעיר עצמה כשאין בה נפש אחת.
עזובה .הכבישים מתפוררים הבתים מתפוררים עשבים גדלים בתוך הבתים .זאת תכנית מאלפת שמסבירה איך הטבע משתלט בכל מקום שכף רגל אנושית לא דורכת.
זה בפראפרזה על תושבי צפון ישראל שנעקרו מהישובים שלהם. מעניין איך הם יראו בעוד 10 שנים? עיי חרבות בתים מתפוררים
.
ודרך אגב בתים מתפוררים זה מקביל לאנשים מתפוררים ולכן בשיר של אייל גולן תמיד תשירו "עם ישראל מת"
תחשבו על התינוקות שנרצחו שנאפו בתנור, תחשבו על הנשים שלכם שנאנסו 50 פעם עד שהאגן שלהן נשבר והן מדממות למוות מתחננות תהרגו אותנו והם צוחקים להן בפנים משאירים אותם ערומות קשורות לעצים. תחשבו על 600 הלוחמים שנהרגו ותחשבו על 200.000 יהודים עקורים בארצם שהחיים שלהם נגמרו באבחה תבוסתנית אחת שבמקום לפנות אותם היו צריכים לשרוף את לבנון בפרחי השלום מדימונה.
 
זוכרים את שומר החומות? זוכרים מה עשו ליהודים ערבים אזרחים ישראלים (בלידה) לוד (בעכה) עכו (בג'פה) יפו ?
זוכרים? לינצ'ים ביאהוד? שריפת בתי כנסת? השתוללות ברחובות פריצה לבתים שוד וביזה? עד היום הקהילה שלנו במיאמי תומכת במשפחה אבא ,אמא, ושלושה ילדים שהגיעו לכאן אחרי שומר החומות בלוד. הוא רופא מרדים בבית החולים יצחק שמיר והיא לבורנטית בקופת חולים .משפחה הרוסה. פרצו להם לבית ערבים חמושים בשבריות היכו את האבא כמעט רצחו אותו ושדדו זהב וקצת כסף.
הילדים כאן בטיפול פסיכיאטרי האשה מפחדת לצאת החוצה למול למסעדה לנשים שלנו שמטפלות בהן . טראומה לכל החיים .
עכשיו הערבים המוסלמים כשהם רואים את התבוסתנות הישראלית את העליבות והפחדנות של השלטון המדיני והצבאי זה רק עניין של זמן עד שהטבח הבא יגיע.
אבל הפעם הטבח לא יהיה בפריפריה בלבד. הפעם הטבח הבא יגיע לגוש דן וצפונה לנתניהו דרך כפר סבא והישובים הקיבוצים והמושבים חמש דקות מקלקליה וחמש דקות מטול כרם. כשמאות ואלפים חמושים בקלצ'ניקובים ברימונים ובאמל"ח שלא מבייש את הנוחבות ירדו על הישובים שלכם וירצחו בכם.
בגדו בכם ב7.10 ומשקרים אתכם עכשיו ועם ישראל חי בתחת שלי. עם ישראל מת.
להתראות במיאמי.
 
למעלה